Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2017 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Track(s): Warface - H8M3 (Amentis Remix)

Download:

https://www.dropbox.com/s/j2keme4zxq35j ... is%20Remix).mp3?dl=0

Bron: Sc
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2017 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een random geratel met de kicks, echt 0 drive, jammer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 12:23 
 
Hardtraxx Addict

Re-vamp schreef:
Pfoe die kick is echt perfect :love: Dikke drive ook. Absoluut niet eens met diegene boven me haha :$

Jij komt ook net kijken of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat Rickzel zijn award ook kwijt is...

member/Re-vamp/posts/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 18:46 
 
Hardtraxxer

Klinkt toch gewoon prima dit nummer? Prima kicks, zit naar mijn mening een lekkere drive in, en tja, zulke kickrolls zijn je ding of niet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 22:21 
 
Hardtraxx Addict

Re-vamp schreef:
InfinI schreef:
Re-vamp schreef:
Pfoe die kick is echt perfect :love: Dikke drive ook. Absoluut niet eens met diegene boven me haha :$

Jij komt ook net kijken of niet?

Nee toevallig niet. Hiervoor met een andere account jaartje of 5 terug. Zymic uit mn hoofd, weet alleen de login er niet meer van :P
Maar hoezo dan? Mag ik geen eigen mening hebben? ^^

Zeker wel, kan me alleen echt niet voorstellen dat je deze kicks als perfect kunt bestempelen als je al meer dan 5 jaar mee gaat :P Als ik een random plaat uit 2008-2011 van een willekeurige succesvolle artiest zou moeten kiezen overtreffen de kicks deze plaat veruit. Maar dan ook echt veruit, haha. Ik vind t niks :P Maar ieder z'n ding I guess.

Geen verkeerde plaat hoor overigens, maar het klinkt voor mij gewoon weer als een 13/12 plaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een bullshit, alsof je 5 jaar ervaring nodig hebt om een kick te beoordelen... :lol: Je weet toch wat je zelf vet vind of niet, is geen rocket science

Als iemand de kicks uit 2008 ruk vind en Rebelion kicks helemaal geweldig dan is dat alsnog een mening, als ik zou gaan denken dat mijn mening meer waard is omdat ik al bijna 10 jaar hardstyle luister dan wordt het wel ernstig hoor...

"jij komt net kijken ofniet" is ook echt de meest trieste reactie die ik in tijden gezien heb. elitair gelul >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
"jij komt net kijken ofniet" is echt de meest trieste reactie die ik in tijden gezien heb. elitair gelul >.<

Altijd leuk om dat tegen Hardstylboy te zeggen. Dan krijg je meteen een half A4tje terug met hoelang hij al mee loopt in de scene xd

Ot: Vond deze persoonlijk toch wat tegenvallen. Het pakt me gewoon allemaal net niet in deze plaat. Normaal altijd wel fan van Amentis ^^ ,maar deze sla ik een keer over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 18:59 
 
Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
Wat een bullshit, alsof je 5 jaar ervaring nodig hebt om een kick te beoordelen... :lol: Je weet toch wat je zelf vet vind of niet, is geen rocket science

Als iemand de kicks uit 2008 ruk vind en Rebelion kicks helemaal geweldig dan is dat alsnog een mening, als ik zou gaan denken dat mijn mening meer waard is omdat ik al bijna 10 jaar hardstyle luister dan wordt het wel ernstig hoor...

"jij komt net kijken ofniet" is ook echt de meest trieste reactie die ik in tijden gezien heb. elitair gelul >.<

Dus als iemand Justin Bieber beter vindt dan Queen is dat rechtvaardig, "want smaak"? Leer nou eens dat het zinnetje "over smaak valt niet te twisten" volslagen bullshit is. En gezien de manier waarop je hier op de man speelt ga ik niet eens de moeite nemen om dat nog verder toe te lichten. Elitair gelul? Hou toch op. Realistisch kijken naar muziek heet dat.

Overigens, dat zinnetje waarin je zegt dat je 5 jaar nodig hebt om een kick te beoordelen, dat heb ik nergens gezegd. Het is echter wel een feit dat iemand die 10 jaar een bepaald genre luistert wel degelijk beter kwaliteit van troep kan onderscheiden dan iemand die net 3 nummers heeft geluisterd. Ga lekker iemand anders vervelen met je kinderachtige relativeringen. Re-vamp vat het tenminste nog op een normale, volwassen manier op.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks