Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2016 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Track(s): Zany - Outer Space

Download:

[zippy]http://www42.zippyshare.com/v/ncxuVSbq/file.html[/zippy]

Zany schreef:
Since it was my b-day yesterday, I hereby give you my latest production "Outer Space".
It's also featured in the new episode of inZanity which will be available today as well!

"Outer Space" will be downloadable for Free via my Facebook Page
Go to the Download section to get it now!!
http://www.hive.co/l/wcwa


:loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2016 13:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zou zo een plaat van B-Frontliner geweest kunnen zijn ^^ Luistert wel heel fijn weg dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2016 13:47 
 

Ging die nou maar meer van dit soort plaatjes maken ipv die in mijn ogen waardeloze freestyle platen heel de tijd :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2016 13:54 
 
Hardtraxx Addict

Lekker zweef plaatje wel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2016 14:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SVB schreef:
Ging die nou maar meer van dit soort plaatjes maken ipv die in mijn ogen waardeloze freestyle platen heel de tijd :$


Je kan niet van freestyle houden.. maar de freestyle platen van Zany zitten kwalitatief beter in elkaar dan een gemiddelde freestyle plaat. Vind ze persoonlijk ook altijd wel lekker energiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2016 16:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

kevin-field schreef:
SVB schreef:
Ging die nou maar meer van dit soort plaatjes maken ipv die in mijn ogen waardeloze freestyle platen heel de tijd :$


Je kan niet van freestyle houden.. maar de freestyle platen van Zany zitten kwalitatief beter in elkaar dan een gemiddelde freestyle plaat. Vind ze persoonlijk ook altijd wel lekker energiek.


Precies, vind die freestyle platen wel gaaf die hij maakt.. Toch mis ik stiekem die oude Zany dan wel weer :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2016 13:01 
 
Hardtraxx Newbie

SkiggyRapz18 schreef:
kevin-field schreef:
SVB schreef:
Ging die nou maar meer van dit soort plaatjes maken ipv die in mijn ogen waardeloze freestyle platen heel de tijd :$


Je kan niet van freestyle houden.. maar de freestyle platen van Zany zitten kwalitatief beter in elkaar dan een gemiddelde freestyle plaat. Vind ze persoonlijk ook altijd wel lekker energiek.


Precies, vind die freestyle platen wel gaaf die hij maakt.. Toch mis ik stiekem die oude Zany dan wel weer :$


Precies dit dus :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2016 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oeh in tijden niet zoiets lekkers van Zany gehoord :loving: :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2016 17:49 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een heerlijk sfeertje zeg ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2016 18:53 
 
Hardtraxx Addict

phoenix schreef:
Lekker zweef plaatje wel :)

Wil er toch even op terug komen, heeft afgelopen dagen veel op gestaan. Is echt gewoon een geweldige plaat :loving:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks