Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 19:05 
 
Hardtraxx Addict

Track(s):
Brennan Heart - Lose My Mind (Carnaval Edit)

Download:
[zippy]http://www71.zippyshare.com/v/jfS6IHAS/file.html[/zippy]

Geïnspireerd op een tool van Atmozfears, heb ik deze ooit eens nagemaakt. Have fun! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beter dan het origineel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2013 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fucking baas xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beide nummers zijn 150 bpm, je zou toch wel bedenken dat er dan geen foutje in kan zitten? Zit erg slecht in elkaar. Hoe heb je dit gemaakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 15:28 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Beide nummers zijn 150 bpm, je zou toch wel bedenken dat er dan geen foutje in kan zitten? Zit erg slecht in elkaar. Hoe heb je dit gemaakt?


In MS paint.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 08:22 
 
Hardtraxx Addict

p-stylez schreef:
Beide nummers zijn 150 bpm, je zou toch wel bedenken dat er dan geen foutje in kan zitten? Zit erg slecht in elkaar. Hoe heb je dit gemaakt?


Eerst afkraken en daarna vragen hoe je het gemaakt hebt? ...
Zit iig genoeg werk in. Je moet alles wat je mashed precies zorgen dat het en de goede toonhoogte krijgt en matched kwa tempo. Dat is allebei goed dacht ik zo. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meer benieuwd hoe je dit gemaakt hebt aangezien ik alle mashups maak met Ableton, dan kan je bijna geen beatmatch fouten maken. Vind het gewoon erg slecht in elkaar zitten, je hoort zelf ook wel het clippen na de intro mag ik hopen? dus net voor het carnaval stukje begint
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 21:23 
 
Hardtraxx Addict

Het enige wat er wat naast ligt is de snare die je bij de mixintro hoort, maar die heb ik er los aan toegevoegd, dus kan ik niet meer weghalen. Voor de rest wil ik graag horen waar jij de beatmatch fouten hoort.

Over het clippen, dat hoor je toch niet als het gedraaid wordt dus dat maakt me niks uit, ik heb het voor de fun gemaakt en vind je alles kut enter houding erg jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 21:35 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Bas schreef:
Het enige wat er wat naast ligt is de snare die je bij de mixintro hoort, maar die heb ik er los aan toegevoegd, dus kan ik niet meer weghalen. Voor de rest wil ik graag horen waar jij de beatmatch fouten hoort.

Over het clippen, dat hoor je toch niet als het gedraaid wordt dus dat maakt me niks uit, ik heb het voor de fun gemaakt en vind je alles kut enter houding erg jammer.


:lol: :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 18:08 
 
Hardtraxx Addict

JA
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2014 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga deze lekker te horen brengen op mijn zusje haar feestje :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 22:55 
 
Hardtraxx Addict

Aangezien ik een aantal pb's ontvangen heb dat de link dood was, heb ik hem opnieuw geupload voor de liefhebbers :)

http://www48.zippyshare.com/v/d1FrKWgL/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 11:44 
 
Hardtraxx Elite

Bedankt :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2015 13:07 
 

Paar keer gedraaid met carnaval, ging lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2015 19:54 
 
Hardtraxx Newbie

Zippy en Soundcloud link werken niet meer en om 1 of andere reden komt mijn PB volgens mij niet aan. Iemand nog een Zippy? :thumbsup:
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner » Gratis tracks