Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2015 13:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DigitalEarthquake schreef:
Zygoma nogmaals, ik vroeg gewoon normaal (naar mijn mening) wat je precies bedoelde met nieuwe sounds.
'Nieuwe sounds' ligt noggal heel breed, dus ik vroeg me daarbij af of je iets heel specifieks in gedachten had, of juist wel heel breed alle sounds.


Zoals Kees al aangeeft is dit al vaker door mensen gezegd. Of je je daar iets van aantrekt of niet mag je uiteraard helemaal zelf weten. Het is echter wel een beetje vreemd om dan nu te gaan doen alsof je niet weet wat er bedoeld wordt. In deze context komt een bericht als "Nieuwe sounds? Zoals?" dan ook niet vriendelijk over. Prima als je het niet zo bedoelde, maar formuleer dan voortaan iets tactischer. Als je later een sollicitatiebrief schrijft op deze manier kan je het namelijk wel vergeten. :thumbup:

Oja, kun je me nog uitleggen wat je bedoelde met "Zygoma nenenenenene"? Of valt dat in jouw referentiekader ook onder het kopje "vriendelijk"?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2015 14:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat was bedoelt als: nee, nee, nee...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2015 14:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

En daarbij, erg bedankt voor het op niks af in de grond trappen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2015 14:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik weet dat er in het verleden wel is wat over gezegt is. Dat weet ik nog prima. Maar niet met detail wat er PRECIES bedoelt werd. Vandaar de vraag. Maar nee hoor, hier word je direct weer op niks af afgezeken. En waarvoor? Ik heb het nu wel gehad. Veel plezier jongens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2015 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zie hier een flinke miscommunicatie. Zygoma, zoals ik het lees bedoelde DEQ het allemaal een stuk minder lullig dan dat jij dacht te hebben gelezen(de nenenene comment dan). Je tracks klinken echt heel goed, maar ik snap het punt wel van sounds vernieuwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2015 14:50 
 
Hardtraxxer

Zygoma schreef:
Zoals Kees al aangeeft is dit al vaker door mensen gezegd. Of je je daar iets van aantrekt of niet mag je uiteraard helemaal zelf weten. Het is echter wel een beetje vreemd om dan nu te gaan doen alsof je niet weet wat er bedoeld wordt. In deze context komt een bericht als "Nieuwe sounds? Zoals?" dan ook niet vriendelijk over. Prima als je het niet zo bedoelde, maar formuleer dan voortaan iets tactischer. Als je later een sollicitatiebrief schrijft op deze manier kan je het namelijk wel vergeten. :thumbup:

Oja, kun je me nog uitleggen wat je bedoelde met "Zygoma nenenenenene"? Of valt dat in jouw referentiekader ook onder het kopje "vriendelijk"?


Tienduizend keer zeggen dat hij z'n sounds moet veranderen, onder het motto: dat gaat vast helpen >.<.
En dan vervolgens als hij erop in gaat door normaal te vragen wat er dan volgens jou moet veranderen hem meteen aan te zien als iemand die niet tegen kritiek kan en iemand die meteen op z'n teentjes getrapt is.

Zygoma schreef:
Als je later een sollicitatiebrief schrijft op deze manier kan je het namelijk wel vergeten. :thumbup:


Hou op hoor :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2015 14:51 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ik snap niet waar je het stukje "En daarbij, erg bedankt voor het op niks af in de grond trappen!" komt. Niemand trapt hier iemand de grond in. Wat hier gebeurt is dat wij (positieve) kritiek leveren, we willen je graag erop wijzen dat wanneer je je wilt onderscheiden als 'originele' en 'inspiratievolle' artiest je toch wat meer moet gaan doen. Kom bijvoorbeeld eens uit het 'hokje' waar je nu in zit qua sounds.

Probeer eens wat nieuws uit en post dat ook, je zegt nu dat je van alles doet en probeert, maar als je dat niet post lijkt het voor ons dat je je alleen maar op hetzelfde focused. Kijk eens naar de rest in de producers corner. Iedereen heeft wel eens iets 'experimenteels' geplaatst. Ook al klinkt het nergens naar, de producers corner is er om feedback te krijgen.

Als jij graag je ego hoog wilt houden door steeds hetzelfde trucje uit te voeren, moet je dat lekker doen, maar verwacht dan ook negatieve reacties ipv dat het altijd maar positief is. Je bent wel erg snel op je teentjes getrapt, we proberen je alleen maar te helpen, we proberen iedereen hier te helpen, daar is deze sectie voor.

DigitalEarthquake schreef:
Ik heb het nu wel gehad. Veel plezier jongens!


Fijne zondag hè.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2015 15:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Berg schreef:
Tienduizend keer zeggen dat hij z'n sounds moet veranderen, onder het motto: dat gaat vast helpen >.<.
En dan vervolgens als hij erop in gaat door normaal te vragen wat er dan volgens jou moet veranderen hem meteen aan te zien als iemand die niet tegen kritiek kan en iemand die meteen op z'n teentjes getrapt is.

Zygoma schreef:
Als je later een sollicitatiebrief schrijft op deze manier kan je het namelijk wel vergeten. :thumbup:


Hou op hoor :lol: :lol:


Ten eerste: kom maar met die 10.000 quotes van mij waarin ik letterlijk zeg dat hij zn sounds moet veranderen. Gaat je niet lukken. Ik zeg juist dat ik graag een keer wat nieuws zou horen, aangezien ik het nu veel van hetzelfde vind. Zoals ik ook al gezegd heb in dit topic, als hij dat niet wil doen moet hij dat zelf weten. Even iets beter lezen de volgende keer, alvorens je je in een discussie mengt.

Ten tweede: Dat gedeelte dat hij niet tegen kritiek kan ging ergens anders over. Nogmaals, iets beter lezen de volgende keer.

Ten derde: Wat moet het heerlijk zijn om op jouw leeftijd al zoveel verstand van de arbeidsmarkt te hebben! Zodra jij bent aangenomen bij een serieuze werkgever, nadat jij dat in je motivatiebrief hebt gebruikt, trakteer ik je op een biertje. Dat geldt overigens ook voor "hou op hoor" :thumbup:

DigitalEarthquake schreef:
Dat was bedoelt als: nee, nee, nee...

Lekker handige manier om dat te verwoorden. Maar goed, inschattingsfoutje van mijn kant wellicht? (See what happened there? Zelfreflectie!) Neemt niet weg dat je met deze geweldige formuleringskeuze de boel laat escaleren.

DigitalEarthquake schreef:
En daarbij, erg bedankt voor het op niks af in de grond trappen!

Kom eens uit die slachtofferrol. Man, wat kan jij je aanstellen zeg. Als jij gewoon in staat was geweest inhoudelijk en volwassen te reageren in plaats van reacties als nenenenenene was er niks aan de hand geweest.

Volgens mij heb je echt wel talent, daarom vind ik het juist zonde als je steeds in je eigen comfort zone blijft. Zit denk ik veel meer in dan je er momenteel uit laat komen. ;)

Verder sluit ik me volledig aan bij het verhaal van Kees/The Venator hierboven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2015 16:27 
 
Hardtraxxer

Zygoma schreef:
Ten eerste: kom maar met die 10.000 quotes van mij waarin ik letterlijk zeg dat hij zn sounds moet veranderen. Gaat je niet lukken. Ik zeg juist dat ik graag een keer wat nieuws zou horen, aangezien ik het nu veel van hetzelfde vind. Zoals ik ook al gezegd heb in dit topic, als hij dat niet wil doen moet hij dat zelf weten. Even iets beter lezen de volgende keer, alvorens je je in een discussie mengt.

Ten tweede: Dat gedeelte dat hij niet tegen kritiek kan ging ergens anders over. Nogmaals, iets beter lezen de volgende keer.

Ten derde: Wat moet het heerlijk zijn om op jouw leeftijd al zoveel verstand van de arbeidsmarkt te hebben! Zodra jij bent aangenomen bij een serieuze werkgever, nadat jij dat in je motivatiebrief hebt gebruikt, trakteer ik je op een biertje. Dat geldt overigens ook voor "hou op hoor" :thumbup:


Je loopt gewoon te mierenneuken. Of wacht, dat is natuurlijk ook niet helemaal gepast taalgebruik. Want alles wat op dit forum wordt geplaatst moet volgens jou allemaal correct en binnen de lijntjes zijn zodat het zo in een motivatie of sollicitatie brief past. "Kom maar op met die 10.000 quotes", heel fijn, maar dat is wat ze noemen sarcasme. Of wacht, sarcasme past natuurlijk óók niet in een sollicitatie brief.

Zygoma schreef:
Ik zeg juist dat ik graag een keer wat nieuws zou horen, aangezien ik het nu veel van hetzelfde vind. Zoals ik ook al gezegd heb in dit topic, als hij dat niet wil doen moet hij dat zelf weten.


Heel fijn, maar ondertussen druk je wel je mening zó door dat deze als waarheid moet worden aangenomen. Wat tevens overal op Hardtraxx gebeurt, als iemand wat vindt dan is het zo, en o wee als iemand daar tegen in gaat.

Maar goed, dat zal ik dan ook wel verkeerd interpreteren (See what happened there? Zelfreflectie)

Ohja:
DigitalEarthquake schreef:
Ik heb het nu wel gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2015 16:32 
 
Hardtraxxer

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2015 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Berg, ben jij heel toevallig Hellberg (Uit de titel)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2015 16:43 
 
Hardtraxx Crew

patrickjeb schreef:
Berg, ben jij heel toevallig Hellberg (Uit de titel)?

:lol:

zoek hellberg eens op
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2015 16:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kees, dit is niet om ego hoog te houden, dat vul je zelf in.
Als iemand iets maakt wat lijkt op eerdere dingen, heeft dat toch niet gelijk met ego te maken?

Ik vind het echt geen enkel probleem om nieuwe dingen te proberen, ik zie het juist als een nieuwe uitdaging!

Het was echt niet mijn bedoeling om 'op de teentjes getrapt' over te komen.
Dus mijn excuus daarvoor.

De reden van mijn 'kinderachtige reactie' is, ik aanschouw jullie als vrienden, niet als een wild vreemde die je op de schouder aantikt om een gesprek mee te beginnen.
Zoiets moet toch gewoon kunnen?

Neem me alsjeblieft niet verkeert, ik ben hartstikke dankbaar dat jullie feedback geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2015 17:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Berg schreef:
Heel fijn, maar ondertussen druk je wel je mening zó door dat deze als waarheid moet worden aangenomen.


Nee:

Zygoma schreef:
Ik zeg juist dat ik graag een keer wat nieuws zou horen, aangezien ik het nu veel van hetzelfde vind. Zoals ik ook al gezegd heb in dit topic, als hij dat niet wil doen moet hij dat zelf weten.


Ik vind iets. Ik druk het nergens door als waarheid.

Berg schreef:
Je loopt gewoon te mierenneuken. Of wacht, dat is natuurlijk ook niet helemaal gepast taalgebruik. Want alles wat op dit forum wordt geplaatst moet volgens jou allemaal correct en binnen de lijntjes zijn zodat het zo in een motivatie of sollicitatie brief past. "Kom maar op met die 10.000 quotes", heel fijn, maar dat is wat ze noemen sarcasme. Of wacht, sarcasme past natuurlijk óók niet in een sollicitatie brief.


Dat voorbeeld van een sollicitatie haalde ik aan om aan te geven dat het niet erg handig geformuleerd was. Ik zeg ook nergens dat alles op dit forum "allemaal correct en binnen de lijntjes" moet zijn. Het was slechts een voorbeeld. Beetje makkelijk om een voorbeeld uit zijn verband te halen en uit te vergroten.

Over die 10.000: je bent zelf degene die claimt dat wij zo vaak zeggen dat hij zijn sounds moet veranderen. Als je iets claimt, zorg dan wel dat er een kern van waarheid in zit. Dat 10.000 sarcastisch bedoeld was, dat snapt iedereen. Ik heb niet eens zo veel posts :P Maar afgezien daarvan: voor zover ik weet heb ik nog nooit gezegd dat hij z'n sounds MOET veranderen. (Mocht ik dat wel ooit gezegd hebben: excuses. Maar voor zover ik weet is dat nooit gebeurd. Correct me if I'm wrong. :thumbup: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2015 17:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DigitalEarthquake schreef:
Het was echt niet mijn bedoeling om 'op de teentjes getrapt' over te komen.
Dus mijn excuus daarvoor.

De reden van mijn 'kinderachtige reactie' is, ik aanschouw jullie als vrienden, niet als een wild vreemde die je op de schouder aantikt om een gesprek mee te beginnen.
Zoiets moet toch gewoon kunnen?

Neem me alsjeblieft niet verkeert, ik ben hartstikke dankbaar dat jullie feedback geven.


Klasse reactie, onze intentie is ook nooit om iemand de grond in te trappen in de producer's corner :thumbup:

Je hebt wel lekker veel exposure gekregen nu haha :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2015 17:26 
 
Hardtraxxer

Zygoma schreef:
Over die 10.000: je bent zelf degene die claimt dat wij zo vaak zeggen dat hij zijn sounds moet veranderen. Als je iets claimt, zorg dan wel dat er een kern van waarheid in zit. Dat 10.000 sarcastisch bedoeld was, dat snapt iedereen. Ik heb niet eens zo veel posts :P


Er zit ook een kern van waarheid in, wellicht in jouw geval niet maar heb genoeg reacties voorbij zien komen dat DEQ zijn sounds moet veranderen en vond het na de zoveelste reactie wel eens genoeg met dat gezeur.

En dat van die mening doordrukken voelde ik wel zo nadat ik al die berichten las maar dat interpreteer ik dan waarschijnlijk verkeerd.

Voor mij is het nu dan ook klaar.
Nu weer muziek maken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2015 17:27 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

DigitalEarthquake schreef:
Kees, dit is niet om ego hoog te houden, dat vul je zelf in.
Als iemand iets maakt wat lijkt op eerdere dingen, heeft dat toch niet gelijk met ego te maken?

Ik vind het echt geen enkel probleem om nieuwe dingen te proberen, ik zie het juist als een nieuwe uitdaging!

Het was echt niet mijn bedoeling om 'op de teentjes getrapt' over te komen.
Dus mijn excuus daarvoor.

De reden van mijn 'kinderachtige reactie' is, ik aanschouw jullie als vrienden, niet als een wild vreemde die je op de schouder aantikt om een gesprek mee te beginnen.
Zoiets moet toch gewoon kunnen?

Neem me alsjeblieft niet verkeert, ik ben hartstikke dankbaar dat jullie feedback geven.


Mooi, het hoeft niet altijd negatief te zijn hier, we zijn er namelijk voor elkaar, om elkaar te helpen in de producer's corner.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2015 17:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Berg schreef:
Zygoma schreef:
Over die 10.000: je bent zelf degene die claimt dat wij zo vaak zeggen dat hij zijn sounds moet veranderen. Als je iets claimt, zorg dan wel dat er een kern van waarheid in zit. Dat 10.000 sarcastisch bedoeld was, dat snapt iedereen. Ik heb niet eens zo veel posts :P


Er zit ook een kern van waarheid in, wellicht in jouw geval niet maar heb genoeg reacties voorbij zien komen dat DEQ zijn sounds moet veranderen en vond het na de zoveelste reactie wel eens genoeg met dat gezeur.

En dat van die mening doordrukken voelde ik wel zo nadat ik al die berichten las maar dat interpreteer ik dan waarschijnlijk verkeerd.

Voor mij is het nu dan ook klaar.
Nu weer muziek maken ^^


:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2015 17:50 
 
Hardtraxx Addict

Kwalitatief gehoord klinkt dit gewoon prima. Weinig 'producer corner producers' die op dit niveau zitten.

Maar het doet mij persoonlijk niet heel veel omdat het lijkt op de zoveelste euforische plaat. heeft niks met jou te maken maar met het feit dat er zo weinig diversiteit in de hardstyle is tegenwoordig. Maar vrij weinig producers hebben echt een karakteristieke sound. Dit vind ik al helemaal opvallen in de euforische tak.
Mensen maken super mooie melodietjes en het klinkt allemaal goed op elkaar afgestemd maar het klinkt veelal het zelfde.

Vroeger kon je zo horen wie wat had gemaakt. tegenwoordig zou ik het echt niet meer weten..

Vind je mid intro overigens wel vet klinken. :thumbup:
en verder zou ik hier geen opbouwend kritiek op kunnen geven want het klinkt gewoon glashelder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2017 21:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze drama terug lezen na +-2 jaar. Wat een genot. :lol:

Ik ben er achter gekomen dat het helemaal niet zo slecht is om wat langer door te gaan op wat je al hebt. Uiteindelijk leer je toch wel om nieuwe paden bewandelen. Als je maar lang genoeg door gaat leer je er soms juist heel veel van en ga je dingen van andere kanten bekijken.

Een bepaalde 'sound' hebben is eigenlijk een heel raar concept. Iemand die voor het eerst naar Hardstyle luistert (of welk genre dan ook) zal eerst zoiets hebben van: Het klinkt allemaal maar het zelfde, altijd maar die: '*fill in the blank*'.
Na wat langer luisteren begin je de verschillen te horen en begin je onderscheid te maken tussen artiesten en verschillende soorten tracks. Het zelfde geld voor een 'sound' hebben. Soms duurt het gewoon langer om het door te hebben. Soms is het een beetje ver gezocht, maar hij is er wel.

PS: Vind het ergens wel een beetje jammer dat er geen rekening is gehouden met het feit dat de jongen waar jullie toen tegen spraken maar 16 was. Soms moet je dat met een korreltje zout nemen in plaats van een gezicht van staal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2017 15:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DigitalEarthquake schreef:
Deze drama terug lezen na +-2 jaar. Wat een genot. :lol:

Ik ben er achter gekomen dat het helemaal niet zo slecht is om wat langer door te gaan op wat je al hebt. Uiteindelijk leer je toch wel om nieuwe paden bewandelen. Als je maar lang genoeg door gaat leer je er soms juist heel veel van en ga je dingen van andere kanten bekijken.

Een bepaalde 'sound' hebben is eigenlijk een heel raar concept. Iemand die voor het eerst naar Hardstyle luistert (of welk genre dan ook) zal eerst zoiets hebben van: Het klinkt allemaal maar het zelfde, altijd maar die: '*fill in the blank*'.
Na wat langer luisteren begin je de verschillen te horen en begin je onderscheid te maken tussen artiesten en verschillende soorten tracks. Het zelfde geld voor een 'sound' hebben. Soms duurt het gewoon langer om het door te hebben. Soms is het een beetje ver gezocht, maar hij is er wel.

PS: Vind het ergens wel een beetje jammer dat er geen rekening is gehouden met het feit dat de jongen waar jullie toen tegen spraken maar 16 was. Soms moet je dat met een korreltje zout nemen in plaats van een gezicht van staal.


hey kerel haal nou geen ouwe koeie uit de sloot jonge tis toch goe zo of nie leuk nummertje gr
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner » Gratis tracks