Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2016 21:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zojuist hebben we onze nieuwe track afgemaakt, dit keer wat meer sfeer erin verwerkt.

Enjoy! :D
Skatzow & Chaze - Darkness


Daarnaast hebben hebben we ook de q-base "Die hards only" remix ge-uploaded die al een tijd stof lag te happen :P
Skatzow & Chaze - Die hards only (DYOA)
https://soundcloud.com/skatzowchaze/die-hards-only-q-base-dyoa-2017
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2016 16:12 
 
Hardtraxxer

Zo hé! Erg lekkere track, misschien de 'brass'-achtige sound die rond 2:53 erin komt iets later erin laten komen, klinkt een beetje rommelig. Verder (zoals IkWilKaas) ook al aangeeft, verzin iets anders voor aan het einde van de build-up/begin van de drop, zo'n pauze staat vreemd. Wellicht kan je dan het einde van de melodie (laatste 4 beats) in volle kracht (of met een filter opbouwend) teasen.

Voor de rest, opsturen die hap, heb zo'n vermoeden dat deze track live het erg goed zal doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 20:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thanks voor de feedback, die gaan we beide zeker meenemen!
Goed om te horen dat jullie de tracks wel lekker vinden :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 16:26 
 
Hardtraxxer

Die melodie in Die hards only, doet me denken aan een melodie uit een andere track (volgens mij een Basshunter track of iets dergelijks xd ), maar beide tracks klinken echt tof :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 00:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thanks!
Qua melodie van "die hards only" kan ik zo even geen basshunter track bedenken waar de melodie op lijkt maar vind de link wel grappig haha :P kan ook wel komen omdat de melodie wat simpeler is :D
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner » Gratis tracks