Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2015 20:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hallo!

Na zoveel "jaar" alleen maar halve snippets gemaakt te hebben, heb ik eindelijk mijn eerste track af! :P


Zoals altijd: Elk feedback (onderbouwd) is welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2015 20:30 
 
Hardtraxxer

Leuke track Skatzow :thumbsup:

Ik zelf had er meer mee gedaan voordat ik de original mix online zou zetten :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2015 20:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dankje! Wat had jij er dan nog mee gedaan? Is natuurlijk weer een leer moment :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2015 21:54 
 
Hardtraxxer

Skatzow schreef:
Dankje! Wat had jij er dan nog mee gedaan? Is natuurlijk weer een leer moment :)


Heb er voor gezorgd dat toen ik mijn track Inferno af had eerst bekendheid kreeg bij die podcasts. Zoals de XXlerator podcast, future of hardstyle, the magic show etc... en ben nu met meer recente tracks bezig met label(s).

Tip: voordat je je track online zet, ga eerst je tracks sturen naar alle labels! (Scantraxx, DWX, Fusion, GB...) Bij mij heeft deze feedback veel geholpen :thumbsup:

Stuur je track ook naar artiesten, om een voorbeeld te noemen, Thijs & Alex beoordelen vaak mijn tracks en hierdoor wordt je beter en beter. Door deze feedback weet je wat je beter moet doen en wat je goed doet, mocht je dit goed verbeteren dan heb je ook weer meer kans om in een van die vele podcasts te komen!

Paar kleine tips maar hoop dat je hier verder mee komt, het heeft mij in iedergeval goed geholpen om te weg verder omhoog te beklimmen :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2015 22:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik stuur eigenlijk nooit tracks op voor feedback maar heb deze track wel opgestuurd naar 2 labels en van hun ook feedback gekregen.
Denkook dat mijn niveau nog niet hoog genoeg is om in podcast' s te komen maar kan de track altijd naar artiesten sturen inderdaad!

Super bedankt voor de tips! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 11:52 
 

Skatzow schreef:
Denk ook dat mijn niveau nog niet hoog genoeg is om in podcast' s te komen maar kan de track altijd naar artiesten sturen inderdaad!


Ben ik het niet mee eens! Ik vind de track best goed in elkaar zitten. Sounds klinken best goed en wat mij betreft goed genoeg voor een podcast van genoemde namen. Heb daar mindere tracks voorbij horen komen namelijk ;)

Ik denk alleen dat je de track moet opvullen met meer elementen om het wat interessanter en spannender te maken. Hij kwakkelt een beetje door zo. Weet niet hoe ik het anders moet omschrijven :P Ik denk dat als je hier serieus goed voor gaat zitten het best een podcast waardige track kan worden. Misschien nog iets spelen met de melodie om wat meer drive te creƫren? Succes in ieder geval :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 13:23 
 
Hardtraxxer

Citaat:
Super bedankt voor de tips! :)


Geen probleem! Voor vragen/feedback etc kan je mij altijd bereiken via Facebook :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 13:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
Ben ik het niet mee eens! Ik vind de track best goed in elka......

Dank voor de feedback en de positieve reactie! :D
Iemand zei ook dat de track nog te "plat" is, het mag wel meer een verhaal vertellen om het zo maar te verwoorden.
ik denk dat je dan ook meer elementen in je track krijgt.


@Lukeinfinite: Zal ik doen! (ben bezig met een hardere track)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 18:24 
 
Hardtraxxer

Dit is nou weer een echt 'Hardtraxx pareltje' :)

Om hem helemaal compleet te maken waren wat vocals leuk geweest, maar dit klinkt echt top!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 21:30 
 
Hardtraxxer

Dikke intro en heerlijke melodie!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 21:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@DJ JellyBean & DJQuasar: Bedankt! :)

Er hadden inderdaad vocals in gekunnen maar was bang dat het al snel cheesey werd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 19:04 
 
Hardtraxxer

Erg goede track Skatzow :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 22:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thanks! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2015 11:42 
 
Hardtraxxer

Sounds zijn echt vet! Heb hem gedownload en staat regelmatig op :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2015 14:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dankje, daar doe ik het uiteindelijk ook voor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2015 19:33 
 
Hardtraxxer

Klinkt goed. Zal hem deze maand even in mijn maandmix verwerken :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2015 20:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bedankt! Tof dat je hem je maand mix wilt verwerken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 12:52 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Lekker oud stijltje! (2008 oid) Erg vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 18:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dankje! Dat is ook wat ik wil overbrengen met deze track :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2015 13:50 
 
Hardtraxxer

Skatzow schreef:
Bedankt! Tof dat je hem je maand mix wilt verwerken.


Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2015 09:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thanks dat je de track in je mix hebt verwerkt! Merk wel dat de mix intro te druk is om lekker door te mixen, leerpuntje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2015 19:23 
 
Hardtraxxer

Skatzow schreef:
Thanks dat je de track in je mix hebt verwerkt! Merk wel dat de mix intro te druk is om lekker door te mixen, leerpuntje :D


Dat kan ook gewoon aan mij liggen hoor dat ik misschien alles nog net even te hard had staan. Ben ook geen onwijze DJ ofzo. :thumbup:
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner » Gratis tracks