Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2015 15:47 
 
Hardtraxx Newbie

Hallo iedereen!

Hier een gratis track van mij.
Zoals al in de beschrijving staat is de mixdown best verschrikkelijk imo, maar daar is het nummer dan ook weer gratis voor hè :)

Ik hoop dat jullie er wat aan vinden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2015 17:24 
 
Hardtraxx Addict

Als je de mixdown zo verschrikkelijk vind als je zelf aangeeft. Waarom geef je hem uberhaupt weg dan? Ik zou eerst maar eens werken aan de afmix dan. Je kan beter een goed afgewerkt product presenteren dan iets waar je zelf niet eens achterstaat.

Afmixen is niet altijd even leuk nee. Maar wij genieten net zo min van je muziek als het verschrikkelijk is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2015 19:38 
 
Hardtraxxer

De synth doet een beetje pijn aan je oren.. Probeer hem wat minder hoog te EQen. Maar de melodie klinkt wel leuk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2015 20:52 
 
Hardtraxx Newbie

M Unic schreef:
Als je de mixdown zo verschrikkelijk vind als je zelf aangeeft. Waarom geef je hem uberhaupt weg dan? Ik zou eerst maar eens werken aan de afmix dan. Je kan beter een goed afgewerkt product presenteren dan iets waar je zelf niet eens achterstaat.

Afmixen is niet altijd even leuk nee. Maar wij genieten net zo min van je muziek als het verschrikkelijk is.



Hey M Unix,

Allereerst bedankt voor je berichtje! De reden waarom ik dit nummer heb weggegeven is omdat ik graag wou weten of de mensen het productietechnisch wel goed zouden vinden. De reden waarom ik het nummer niet verder heb afgemixt is omdat het project te groot was gegroeid en mijn pc dat niet meer aankom. Dat had ik er misschien even bij moeten zetten.

Groetjes,
Niels
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2015 17:16 
 
Hardtraxx Elite

Afmix is toch productietechnisch??
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2015 13:24 
 
Hardtraxx Addict

S_D schreef:
M Unic schreef:
Als je de mixdown zo verschrikkelijk vind als je zelf aangeeft. Waarom geef je hem uberhaupt weg dan? Ik zou eerst maar eens werken aan de afmix dan. Je kan beter een goed afgewerkt product presenteren dan iets waar je zelf niet eens achterstaat.

Afmixen is niet altijd even leuk nee. Maar wij genieten net zo min van je muziek als het verschrikkelijk is.



Hey M Unix,

Allereerst bedankt voor je berichtje! De reden waarom ik dit nummer heb weggegeven is omdat ik graag wou weten of de mensen het productietechnisch wel goed zouden vinden. De reden waarom ik het nummer niet verder heb afgemixt is omdat het project te groot was gegroeid en mijn pc dat niet meer aankom. Dat had ik er misschien even bij moeten zetten.

Groetjes,
Niels



Dat is inderdaad een best belangrijk detail :p.
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner » Gratis tracks