DJIPE schreef:
Basxt schreef:
Broken Balance schreef:
De rest is gewoon een uptempo plaat met wat breakbeatjes er tussendoor.
Ik weet ondertussen je mening over uptempo goed, maar ben toch wel benieuwd. Vind je het tempo gewoon niets? Want de uptempo in deze plaat is toch wel van hoge kwaliteit, veel kickswitches en niet de hele tijd constant.
Ik snap dat je van een DT plaat bijvoorbeeld niet houdt aangezien dat 90% het zelfde is, maar dit, vind ik toch wel aardig anders.
thnx!
sinds wanneer is een normaal kickdrum stukje uptempo ? omdat het sneller als 180 bpm is? de hele plaat is toch alles behalve een "uptempo" plaat ? jammer dat je het zo ervaart
.
DJIPE
Het type kick hoor je vaak terug in Uptempo tracks, het feit dat de desbetreffende kick op de voorgrond ligt met weinig fx/synths er bij in dat stuk deed me dat zeggen. De rest van de plaat klinkt namenlijk enorm dik, daarom zeg ik ook dat ik de hele plaat graag zo had gezien.
Ik ben persoonlijk meer fan van de kicks in Exile Or Death (bij de 2e climax), Deathmatch, Blackout en I Am Not A Serial Killer.
En in dit geval Architekt Of Domination en Combine 17. Komt omdat deze tracks allemaal toch meer neigen naar Industrial/Crossbreed/UK-Hardcore naar mijn mening.
Oh en plez, meer platen als Deathmatch alstublieft. Die zwaar distorte breakbeats zijn zo bruut
TOTY voor mij tot nu toe
En @ Bas.
Het is vooral de eentonigheid, slechte afmix, recycling van sounds en de simpelheid.
Daar valt deze niet heel erg onder inderdaad omdat de kwaliteit wel hoger ligt bij deze plaat.
Maar de gemiddelde Partyraiser records platen zijn echt om te huilen.
Het zal leuk zijn voor de ene, want ja het is gewoon rechtoe, rechtaan beuken. Sommigen willen dat gewoon.
Maar voor zoiets kijk ik dus liever naar een plaat als Deathmatch of een Prepare To Die van TOA waar duidelijk meer kwaliteit en variatie aan hangt, maar tegelijk heerlijk lomp zijn,.