Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 18:33 
 

de intro kick heeft veel weg van Angerfist kicks maar wel een lekkere intro :thumbup:
climax vind ik daarin tegen erg tegenvallen.. geen slechte track maar ook niet super ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 02:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind het dan weer totaal niet klinken als een Angerfist-kick :P. Kicks van Angerfist hebben over het algemeen een andere attack met meer punch/beuk :). Sowieso heeft Rephex met z'n hardstyle wel al bewezen dat ie kicks kan maken IMO, dus ik geloof niet dat ie aan het sampelen is geslagen ;).

Voor mij is dit nu al de track van 2011! En ja, het is vroeg om dat te zeggen, maar het feit dat ik al zo lang uitkijk naar deze track gecombineerd met de softe meuk die tegenwoordig onder de noemer hardcore uitgebracht wordt maken het toch wel een 99% zekerheidje :). Of Hardcore Blasters moet ineens een uberrelease krijgen, maar de afgelopen 3 releases waren niet heel spectaculair (al is de track Street Revolution prima). Deze track is gewoon precies zoals ik het wil horen. Hard zonder extreem te zijn qua tempo en geen geklooi met ingewikkelde melodielijnen, zonder simpel te zijn (zoals veel spul van de Neophyte stal). Gewoon beuken, zoals het hoort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 08:58 
 
Artiest

Laat hem lekker hardstyle maken, vind hardcore wat minder van de jongen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 09:11 
 

Nee vind dit niet veel...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkSymphony schreef:
de intro kick heeft veel weg van Angerfist kicks maar wel een lekkere intro :thumbup:
climax vind ik daarin tegen erg tegenvallen.. geen slechte track maar ook niet super ;)


Ik vind het meer een hardcore blasters kick :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2011 11:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Klinkt goed opzich maar wel heel standaard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 16:06 
 

klinkt om een of andere reden heel erg bekend in de oren
maar wel lekker ^^
Forumoverzicht » Releases » Hardcore