Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2015 12:59 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Tommyknocker - Winners #TiH / Nobody Stopping This (TRAX0145)

Label: Traxtorm Records
WEB release: 30/07/2015

Tracks:
1. Tommyknocker - Winners #TiH
2. Tommyknocker - Nobody Stopping This

Samples:



Bron: Traxtorm
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2015 13:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Winners is nog wel leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2015 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij winners was de mid nog wel leuk, maar jezus want een random melodie. Nobody stopping this vind ik echt een sfeerloos nummer, geen boeiende elementen en het stuk van 1:30 is precies hetzelfde als het gedeelte na 2:40 dus lekker creatief :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 13:08 
 
Hardtraxxer

Ik vraag me af wat er met traxtorm is gebeurd de afgelopen jaren. Alleen AoF en advanced dealer willen nog wel eens met wat leuks komen. De rest is echt om te huilen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 17:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

duizendpoot schreef:
Ik vraag me af wat er met traxtorm is gebeurd de afgelopen jaren. Alleen AoF en advanced dealer willen nog wel eens met wat leuks komen. De rest is echt om te huilen.


Alleen de eerste zin had voldoende geweest. AOF maakt al een paar jaar geen goed spul meer en laten we het maar niet hebben over Advanced Dealer...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 17:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Die laatste AoF plaat vind ik wel behoorlijk goed. En de TiH collab met Nosferatu is ook goed te doen.

Deze twee platen zijn behoorlijk meh echter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 17:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Die laatste AoF plaat vind ik wel behoorlijk goed. En de TiH collab met Nosferatu is ook goed te doen.

Deze twee platen zijn behoorlijk meh echter.



Mwa...wat je bedoelt is nog niet te vergelijken met het spul van een aantal jaar geleden helaas.
Deze release van Tommyknocker al helemaal niet. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2015 14:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dat is zo, maar als ik alles ga vergelijken met de gouden platen van toen dan heb ik ook zo'n somber leven. Ik kijk liever naar de track op zichzelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2015 16:02 
 
Hardtraxxer

Oke je hebt gelijk. Laatste release van Advanced dealer die ik tof vond, is van een jaar geleden. Ik dacht dat dit recenter was. Verder vind ik dat anthem van AoF en die plaat met nosferatu ook heel dik. hopelijk houden ze dit een beetje vast.
Forumoverzicht » Releases » Hardcore