Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2017 16:29 
 
Artiest

The Funky Cat | Hosted by Geck-o | Episode 15


https://soundcloud.com/the-funky-cat/episode-15
https://www.mixcloud.com/geckoNL/the-fu ... 6-01-2017/

Citaat:
The Funky Cat brings playful, diverse and forward-thinking electronic music. Music that makes you dance, free from any boundaries. There’s way more to experience behind the curtains of normality...

Tracklist:
01. Geck-o - Play The 101
02. Raito - Innersense
03. Paper Planes - Watch It Bounce
04. Jeniffer Lucas - Take On Higher
05. Adam Beyer vs Dense & Pika - Future
06. Shlømo - Vertigo
07. Jamie Haus & CSGRV - Alpha (Deapmash Rework)
08. Josh Brown - Raining Acid
09. Hybris - Rubber Ducky
10. Champagne Drip - Ascension
11. Current Value - Subliminal
12. Frankee - Gully (Gabba-core VIP)
13. Culture Shock - Tangents
14. Hybris - Filter Bubble
15. Current Value - Unthinkable
16. Geck-o - Out Of My Brain
17. Crackazat - Somewhere Else
18. Josh Brown - Peeling Grapes With Your Toes
19. Geck-o & Bold Action - No Animals Were Harmed
20. Audiofreq - Invocation & MDMAUDIO
21. Arjuna - Endless Possibilities
22. Geck-o - Never Forget (The Original)
23. Gëinst - Telepath
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2017 17:59 
 
Hardtraxx Newbie

Leuke lijst. Fijn om te zien dat er nog djs/producers zijn die zo breed kijken. Ipv gemakkelijke weg binnen hun hokje. Cool dat je Take On higher draait. Laatste track is ook steengoed :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2017 01:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke set dit, meer mensen moeten dit horen vind ik. Vrijheid en harde muziek (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 16:58 
 
Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Heerlijke set dit, meer mensen moeten dit horen vind ik. Vrijheid en harde muziek (L)


Misschien zeg ik iets vreemds, maar zou dit niet wat zijn voor de Slam FM mixmarathon? (is elke vrijdag) Daar komt een groot deel van het dance spectrum wel aan bod, waaronder hardstyle, dus wellicht dat dit er wel tussen kan. Zo bereik je in ieder geval een vrij groot publiek. Volgens mij komen daar vaak zat setjes van onbekendere djs en producers voorbij.

Overigens vind ik 't best chille muziek om te luisteren tijdens het schrijven van verslagen etc, maar ik zou niet zo snel naar een feest gaan met zulke muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2017 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
The Skribbler schreef:
Heerlijke set dit, meer mensen moeten dit horen vind ik. Vrijheid en harde muziek (L)


Misschien zeg ik iets vreemds, maar zou dit niet wat zijn voor de Slam FM mixmarathon? (is elke vrijdag) Daar komt een groot deel van het dance spectrum wel aan bod, waaronder hardstyle, dus wellicht dat dit er wel tussen kan. Zo bereik je in ieder geval een vrij groot publiek. Volgens mij komen daar vaak zat setjes van onbekendere djs en producers voorbij.

Overigens vind ik 't best chille muziek om te luisteren tijdens het schrijven van verslagen etc, maar ik zou niet zo snel naar een feest gaan met zulke muziek.
Rik, James, lees deze comment!
Forumoverzicht » Livesets » Harddance