Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2016 13:45 
 
Hardtraxxer

A-lusion - Feeling This (LUS-059)

Label: Lussive
WEB release: 01/09/2016

Tracks:
A-lusion - Feeling This (Steady Mix)
A-lusion - Feeling This (Euphoric Mix)

Samples:




Bron: youtube
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2016 13:46 
 
Hardtraxxer

Moet zeggen dat ik die Steady Mix nog wel lekker vind
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2016 14:25 
 
Hardtraxx Addict

He Onne, in plaats van twee bijna dezelfde platen releasen waarbij de een een prima reversed bass bevat en de ander vervelende DANG DONG DING punchkicks bevat, hou het gewoon lekker bij één plaat. Deze manier van releasen reflecteert alleen maar het feit dat je onzeker bent over het type muziek die je releast. Stop daar gewoon mee, want de Steady Mix is dik in orde :thumbup: Het feit dat die euphoric mix er bij zit maakt het een slechte release imo.

Om nog maar te zwijgen over het feit dat de vermelding ''euphoric mix'' niks zegt over de euforie, maar gewoon vrijwel dezelfde plaat is met een lelijke punchkick... Er zit immers genoeg euforie in de Steady Mix
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2016 17:01 
 
Hardtraxxer

InfinI schreef:
He Onne, in plaats van twee bijna dezelfde platen releasen waarbij de een een prima reversed bass bevat en de ander vervelende DANG DONG DING punchkicks bevat, hou het gewoon lekker bij één plaat. Deze manier van releasen reflecteert alleen maar het feit dat je onzeker bent over het type muziek die je releast. Stop daar gewoon mee, want de Steady Mix is dik in orde :thumbup: Het feit dat die euphoric mix er bij zit maakt het een slechte release imo.

Om nog maar te zwijgen over het feit dat de vermelding ''euphoric mix'' niks zegt over de euforie, maar gewoon vrijwel dezelfde plaat is met een lelijke punchkick... Er zit immers genoeg euforie in de Steady Mix


Doe dit soort ongein alsjeblieft even op facebook o.i.d., A-Lusion zal hier vast niet mee lezen.

OT: Wel leuke plaatjes, Steady Mix heeft mijn voorkeur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2016 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben het wel helemaal met hem eens, Facebook is niet de plek voor onderbouwde kritiek, daar mag je alleen veren in aarsen uitdelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2016 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
He Onne, in plaats van twee bijna dezelfde platen releasen waarbij de een een prima reversed bass bevat en de ander vervelende DANG DONG DING punchkicks bevat, hou het gewoon lekker bij één plaat. Deze manier van releasen reflecteert alleen maar het feit dat je onzeker bent over het type muziek die je releast. Stop daar gewoon mee, want de Steady Mix is dik in orde :thumbup: Het feit dat die euphoric mix er bij zit maakt het een slechte release imo.

Wat een pure onzin zeg. Er is zoveel mis met deze reactie dat ik niet eens weet waar ik moet beginnen.
Waar komt dat argument van onzeker zijn over je muziek vandaan? Vroeger was het toch ook enorm gebruikelijk om meerdere mixes van één plaat uit te brengen? Een manier van releasen die mij persoonlijk erg aanstaat; als het element bij één van de mixes je niet bevalt, kan het zijn dat dat element bij de andere mix juist weggelaten is, of vervangen is door iets wat je wel goed bevalt. Erg luisteraars-vriendelijk dus. Er zijn zoveel platen die beter zouden kunnen zijn als er een andere kick onder zat: wellicht had er op deze release alleen de Euphoric mix gestaan als hij ervoor had gekozen slechts één mix te hanteren, en het lijkt me dat je dat dan toch jammer had gevonden. Toch maar liever een release met 2 mixes dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2016 17:19 
 

pim0412 schreef:
InfinI schreef:
He Onne, in plaats van twee bijna dezelfde platen releasen waarbij de een een prima reversed bass bevat en de ander vervelende DANG DONG DING punchkicks bevat, hou het gewoon lekker bij één plaat. Deze manier van releasen reflecteert alleen maar het feit dat je onzeker bent over het type muziek die je releast. Stop daar gewoon mee, want de Steady Mix is dik in orde :thumbup: Het feit dat die euphoric mix er bij zit maakt het een slechte release imo.

Wat een pure onzin zeg. Er is zoveel mis met deze reactie dat ik niet eens weet waar ik moet beginnen.
Waar komt dat argument van onzeker zijn over je muziek vandaan? Vroeger was het toch ook enorm gebruikelijk om meerdere mixes van één plaat uit te brengen? Een manier van releasen die mij persoonlijk erg aanstaat; als het element bij één van de mixes je niet bevalt, kan het zijn dat dat element bij de andere mix juist weggelaten is, of vervangen is door iets wat je wel goed bevalt. Erg luisteraars-vriendelijk dus. Er zijn zoveel platen die beter zouden kunnen zijn als er een andere kick onder zat: wellicht had er op deze release alleen de Euphoric mix gestaan als hij ervoor had gekozen slechts één mix te hanteren, en het lijkt me dat je dat dan toch jammer had gevonden. Toch maar liever een release met 2 mixes dan?

Helemaal met Pim eens :yes:. Dat dit ooit nog is zou gebeuren :$

Vind allebei de versies best wel leuk ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2016 17:40 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
He Onne, in plaats van twee bijna dezelfde platen releasen waarbij de een een prima reversed bass bevat en de ander vervelende DANG DONG DING punchkicks bevat, hou het gewoon lekker bij één plaat. Deze manier van releasen reflecteert alleen maar het feit dat je onzeker bent over het type muziek die je releast. Stop daar gewoon mee, want de Steady Mix is dik in orde :thumbup: Het feit dat die euphoric mix er bij zit maakt het een slechte release imo.

Om nog maar te zwijgen over het feit dat de vermelding ''euphoric mix'' niks zegt over de euforie, maar gewoon vrijwel dezelfde plaat is met een lelijke punchkick... Er zit immers genoeg euforie in de Steady Mix

Wie ben jij om te bepalen wat een bepaalde artiest maakt of uitbrengt. Wat Pim zegt is toch een prima redenering? Je brengt je mening een beetje heel erg als een feit, wat totaal niet het geval is.
Als je wilt dat mensen het ooit met je eens zullen zijn zou ik de manier van reageren op het forum maar wat aanpassen zodat je mening ook daadwerkelijk een mening is.

Over de release:
Prima tracks! Heerlijke reversed bass en zoals gewoonlijke een goede sounddesign met een fijne euforische sfeer. De meeste recente A-Lusion tracks pakken mij wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2016 19:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Over de release:
Prima tracks! Heerlijke reversed bass en zoals gewoonlijke een goede sounddesign met een fijne euforische sfeer. De meeste recente A-Lusion tracks pakken mij wel!

Eens. Het is allemaal niet heel bijzonder imo maar wel prima te pruimen :)
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle