Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2016 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Adaro & E-Force ft. MC Nolz - Open The Gates (Public Enemies Remix) (ROUGH056)

Label: Roughstate
WEB release: 06/03/2017

Tracks:
Adaro & E-Force ft. MC Nolz - Open The Gates (Public Enemies Remix)

Samples:


Bron: YT
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2016 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik dacht al, dit klinkt helemaal niet als Sub Sonik en in de break hoor ik Hard Driver vocals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2016 20:25 
 

:sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2016 12:48 
 
Hardtraxxer

Wie zijn of is Public Enemies eig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2016 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sjuutie schreef:
Wie zijn of is Public Enemies eig?


Hard Driver en Digital Punk
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2016 11:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ze hebben ook echt niet door dat ze de drive die het origineel heeft er in de remix totaal uithalen. :lol: Waarom zou je deze plaat eigenlijk gaan remixen?

Moet Hard Driver zich niet gewoon focussen op zijn album? Moet Digital Punk zich niet eens focussen om daadwerkelijk 1 ding goed te gaan doen? Unleashed episodes zijn kut, zijn eigen plaatjes zijn kut en Public Enemies ook gewoon kut. Hij voegt werkelijk waar niks meer toe op welke manier dan ook. Als je het niet meer kan opbrengen, neem dan even een pauze en ga daarna met frisse blik proberen goede muziek te maken, hou je bij 1 project. Het is wel duidelijk dat dit alles veel te veel is voor meneer Digital Punk.

Ben ik btw de enige die een samenwerking van Hard Driver en Digital Punk echt totaal niet vind passen, behalve hun gebrek aan creativiteit de laatste tijd.. Ze hebben naar mijn weten nooit plaatjes samen gemaakt voorheen, wat bijvoorbeeld bij Gunz for Hire en Minus Militia wel het geval is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2016 11:39 
 

Hardstylistic schreef:
Ze hebben naar mijn weten nooit plaatjes samen gemaakt voorheen, wat bijvoorbeeld bij Gunz for Hire en Minus Militia wel het geval is.


Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2016 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardstylistic schreef:
Ze hebben ook echt niet door dat ze de drive die het origineel heeft er in de remix totaal uithalen. :lol: Waarom zou je deze plaat eigenlijk gaan remixen?

Moet Hard Driver zich niet gewoon focussen op zijn album? Moet Digital Punk zich niet eens focussen om daadwerkelijk 1 ding goed te gaan doen? Unleashed episodes zijn kut, zijn eigen plaatjes zijn kut en Public Enemies ook gewoon kut. Hij voegt werkelijk waar niks meer toe op welke manier dan ook. Als je het niet meer kan opbrengen, neem dan even een pauze en ga daarna met frisse blik proberen goede muziek te maken, hou je bij 1 project. Het is wel duidelijk dat dit alles veel te veel is voor meneer Digital Punk.

Ben ik btw de enige die een samenwerking van Hard Driver en Digital Punk echt totaal niet vind passen, behalve hun gebrek aan creativiteit de laatste tijd.. Ze hebben naar mijn weten nooit plaatjes samen gemaakt voorheen, wat bijvoorbeeld bij Gunz for Hire en Minus Militia wel het geval is.

Je bent toch niet verbaasd dat Digital Punk niet creatief is? Die lift al zo'n 8 jaar op het succes van 3 a 4 echt leuke/populaire platen en een podcast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2016 21:10 
 
Hardtraxxer

Ben ik de enige die dit nog wel kan waarderen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2016 21:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moeraskat schreef:
Ben ik de enige die dit nog wel kan waarderen?


Ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2016 17:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Crash 'n Burn was het, ik kon zo gauw niks vinden van een collab tussen die 2. Maar die plaat is ook niet al te best.

Ik ben niet verbaasd, maar wel verrast dat hij nog dieper kan zakken dan hij al was gezakt, dat is op zich een prestatie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2016 03:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ion_elgreco schreef:
Hardstylistic schreef:
Crash 'n Burn was het, ik kon zo gauw niks vinden van een collab tussen die 2. Maar die plaat is ook niet al te best.

Ik ben niet verbaasd, maar wel verrast dat hij nog dieper kan zakken dan hij al was gezakt, dat is op zich een prestatie :P


Komt omdat iedereen natuurlijk op facebook bij elke plaat zegt, wow wat vet. Dus hij gaat verder met het maken van deze meuk.


Digital Punk vond ik juist de afgelopen tijd weer wat betere nummers maken. En dan krijg je dit...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2016 11:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ion_elgreco schreef:
Hardstylistic schreef:
Crash 'n Burn was het, ik kon zo gauw niks vinden van een collab tussen die 2. Maar die plaat is ook niet al te best.

Ik ben niet verbaasd, maar wel verrast dat hij nog dieper kan zakken dan hij al was gezakt, dat is op zich een prestatie :P


Komt omdat iedereen natuurlijk op facebook bij elke plaat zegt, wow wat vet. Dus hij gaat verder met het maken van deze meuk.


Dan zou hij misschien eens een keer hier moeten kijken, er zijn wel artiesten die hier een account hebben, dat zou hij ook eens moeten doen. Soms vind ik dat er hier toch best wat inhoudelijke argumenten, tips en duidelijke signalen worden getoond buitenom een simpel 'vind ik leuk' gehalte op feestboek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2016 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kan hier echt helemaal niks mee. hoor veel liever het origineel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2016 21:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Een standaard raw track met de vocals van het origineel er doorheen.

Sfeer is er ook compleet uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2016 19:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hardstylistic schreef:

Moet Digital Punk zich niet eens focussen om daadwerkelijk 1 ding goed te gaan doen? Unleashed episodes zijn kut, zijn eigen plaatjes zijn kut en Public Enemies ook gewoon kut.

.


Jij bent kut

OT: Ik vind m cool.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2016 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Royvn_ schreef:
Hardstylistic schreef:

Moet Digital Punk zich niet eens focussen om daadwerkelijk 1 ding goed te gaan doen? Unleashed episodes zijn kut, zijn eigen plaatjes zijn kut en Public Enemies ook gewoon kut.

.


Jij bent kut

OT: Ik vind m cool.


Ik vind m kut

Van mij mag elke plaat geremixed worden, maar zorg op z'n minst dat er iets is dat je anders doet, dit lijkt wel een 2016 kick-edit, zit niks in waarvan ik kan zeggen WAUW dat gaat dus het typische Public Enemies stijltje worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2017 14:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2017 17:20 
 
Hardtraxx Addict

TSFH schreef:
Moeraskat schreef:
Ben ik de enige die dit nog wel kan waarderen?


Ja

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2017 18:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Deze remix had nooit plaats mogen vinden.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle