Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2016 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kon niet meer wachten

https://clyp.it/bj02stpk

:worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2016 15:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Album vol radio edits... :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2016 15:58 
 
Hardtraxx Veteran

Appl3juic3 schreef:
Album vol radio edits... :thumbdown:


Why :/ wordt dat nou een nieuwe hype ofzo, gaat straks iedereen doen natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2016 16:38 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Appl3juic3 schreef:
Album vol radio edits... :thumbdown:


Why :/ wordt dat nou een nieuwe hype ofzo, gaat straks iedereen doen natuurlijk

Dat gebeurt al jaaaaaaaaaaren zo (muv mijn albums dan..!)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2016 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Appl3juic3 schreef:
Album vol radio edits... :thumbdown:


jezus wat kut, die 3 of 4 platen die de moeite waard zijn kunnen we waarschijnlijk dus in juni 2017 pas in de original mix verwachten. >.<

Kan zeggen wat je wil, maar Radical of Thera die pleuren gewoon meteen de volle versies eruit, voor m'n gevoel pak je dan toch een lange periode aan 'hype' mee omdat iedereen die tracks wil draaien.

edit: Thera was me zelfs al voor >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2016 16:42 
 
Hardtraxx Veteran

DjThera schreef:
Duruz schreef:
Appl3juic3 schreef:
Album vol radio edits... :thumbdown:


Why :/ wordt dat nou een nieuwe hype ofzo, gaat straks iedereen doen natuurlijk

Dat gebeurt al jaaaaaaaaaaren zo (muv mijn albums dan..!)


Ja oke maar ook vaak zat albums met meteen de full versions erop. Doel eigenlijk ook meer op de recent uitgekomen EP's met slechts radio edits. Toch niet te hopen dat 'normaal' gaat worden. Flauwekul.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2016 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze kunnen precies zelf weten hoe lang ze de tracks exclusief willen houden, als ze dan het album releasen, waarom dan nog in etappes de original mixes er uit gooien? Snap dat echt niet.. Breng je album dan later uit denk ik dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2016 16:48 
 
Hardtraxx Veteran

Mee eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2016 18:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Geld komt uit boekingen dus platen exclusief houden. Moeilijk vervelend ook als je een warmup mix met recente platen wilt maken. Op zich kun je als oplossing best zelf een intro maken, dat is namelijk ook iets waar men al jaaaaaaaaaren mee opgehouden is. Interessante (mid) intro's produceren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2016 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moeilijk kut ja.. weer een album vol radio edits. Maarja ik ben blij dat ik Blinded in HQ heb.

Vraag ik me dus af, mag je radio edits draaien voor publiek? Ik moet morgen draaien in Breda en zou toch wel Blinded en de Breathe remix willen draaien. Dan maak ik er vanavond nog even een simpele intro aan vast via FL

Hopelijk dat een insider of Thera nog meeleest

Edit: Laat Breathe maar, hij word vanaf de break vóór de mid in-gefaded.. En daar moeten mensen geld voor betalen :x :x Release dan geen album.. alle previews zijn al op Youtube/Soundcloud/Andere kanalen te vinden. Mensen voor diezelfde korte verknipsels met zelfs fades er i geld te laten betalen is diep en diep triest. Het valt nog mee dat het in 320KBPS is (waar je alsnog geen ene fuck aan hebt met zulke crack edits) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2016 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het maakt de shitshow gewoon compleet, het is echt niet allemaal rampzalig wat er op dit album staat, maar de echte kwaliteits tracks kom je niet verder dan 2 of 3 platen. Nietszeggend thema, nietszeggende artwork. Alleen maar collabs of remixjes + nog die radio edit onzin met slechte fades wat Yowan zegt.

Ik zie weinig reden om dit album nog aandacht te geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2016 21:24 
 
Artiest
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Moeilijk kut ja.. weer een album vol radio edits. Maarja ik ben blij dat ik Blinded in HQ heb.

Vraag ik me dus af, mag je radio edits draaien voor publiek? Ik moet morgen draaien in Breda en zou toch wel Blinded en de Breathe remix willen draaien. Dan maak ik er vanavond nog even een simpele intro aan vast via FL

Hopelijk dat een insider of Thera nog meeleest

Edit: Laat Breathe maar, hij word vanaf de break vóór de mid in-gefaded.. En daar moeten mensen geld voor betalen :x :x Release dan geen album.. alle previews zijn al op Youtube/Soundcloud/Andere kanalen te vinden. Mensen voor diezelfde korte verknipsels met zelfs fades er i geld te laten betalen is diep en diep triest. Het valt nog mee dat het in 320KBPS is (waar je alsnog geen ene fuck aan hebt met zulke crack edits) .

Ik ben v mening dat als je een track koopt of een album koopt dan is het ook aan je eigen creativiteit om daar een draaibare versie van te maken en m gewoon te draaien? Misschien een slecht voorbeeld maar ik draaide Light v Noisecontrollers ook gewoon de cd versie wat niet de dj mix was maar goed die kun je ook heel fijn in de midintro inmixen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2016 21:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Staan zoals al aangegeven idd 3 á 4 best wel vette platen op ;) o.a. Blinded en Breath Remix :woot:
Ook snap ik die Radio Edits idd niet, als ik kijk naar Medium Rare album krijgen die platen die nu nog gereleased moeten worden gewoon nauwelijks meer aandacht gezien de likes en reacties op facebook bij deze platen. Ben tevens bang dat ik de bijvoorbeeld de Breath Remix straks al helemaal beu ben al voordat ik hem in mijn setjes kan gaan draaien :cry: Gemiste kans dus imo :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2016 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Radio edits zijn 1 ding, maar die fades idd... echt het gevoel alsof je een hoop previews achter elkaar luistert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2016 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lost, Blinded en Get Hit remix zij wel gaaf, rest vind ik vrij zaaddodend >.<

Maken A2 hun solo's nu zelf? Neem aan dat Wildy dat niet meer doet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2016 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verschillende producers voor verschillende tracks. JoS en Sub Sonik de laatste tijd en ik geloof dat E-Force ook een keer een A2 track heeft gemaakt sinds Wildstylez het niet meer doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2016 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Verschillende producers voor verschillende tracks. JoS en Sub Sonik de laatste tijd en ik geloof dat E-Force ook een keer een A2 track heeft gemaakt sinds Wildstylez het niet meer doet.

Oke thanks leuk om te weten! Wel grappig dat ze na zoveel jaren in de scene te zitten nog steeds zelf niet produceren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2016 09:16 
 
Hardtraxx Newbie

hurricane schreef:
PNXRMX schreef:
Verschillende producers voor verschillende tracks. JoS en Sub Sonik de laatste tijd en ik geloof dat E-Force ook een keer een A2 track heeft gemaakt sinds Wildstylez het niet meer doet.

Oke thanks leuk om te weten! Wel grappig dat ze na zoveel jaren in de scene te zitten nog steeds zelf niet produceren.

Als je het altijd door anderen laat doen leer je er zelf toch niks van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2016 09:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik kom terug op mijn eerdere statement. In eerste instantie dacht ik dat het gewoon om degelijke radio edits ging om de act wat exclusief te houden. Gisteren maar even aangezet en christus te paard; wat hier boven al werd gezegd eigenlijk. Het enige wat nog ontbreekt zijn wat reclame jingles ertussen. Wat een hoela hoela hoela hop kut verzameling aan random platen waarvan er hooguit een paar (positief) uit springen. Dat wordt dan weer verpest door totaalvage momenten waarop een plaat schijnt te moeten beginnen.

Oh en dit, als-tu-blieft zeg:

15 - Alpha² & Jack of Sound - Die Ganze Welt

€16,99 exclusief verzendkosten. Ik wil er twee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2016 09:47 
 
Hardtraxx Newbie

Ze hadden dit album in twee delen als EP moeten verkopen.

Recharged Remixes EP met:
4 - Alpha² - Sick MF (Deetox Remix)
5 - Alpha² & B-Front - Liberate (E-Force Remix)
7 - Alpha² - Nowhere To Hide (The Machine Remix)
8 - Crypsis & Sasha F. - Get Hit (Alpha² Remix)
9 - Alpha² - Betrayal (Sub Zero Project Remix)
11 - Alpha² & Digital Punk - Loud As F#ck
12 - Alpha² - Senses (Jack of Sound Remix)
16 - Alpha² & Wildstylez - Breathe (Regain Remix)

en eentje die ze Recharged EP noemen met de nummers die nieuw zijn op dit album en niet eerder gereleased zijn
1 - Alpha² & Villain - Recharged
10 - Alpha² & Ran_D - Blinded
13 - Alpha² & Sub Sonik - Say you're Scared!
14 - Alpha² & Bass Chaserz - Resurrection

Omdat het dan een EP is, kunnen de nummers gereleased worden in full, omdat je niet alles op een CD hoeft te passen waardoor je geen maffe fades aan het begin en einde hebt. (vind wel dat ze op de WEB wel fulls mochten verkopen, daar hoeft niks op een CD te passen, zoals Coone dat heeft gedaan op Less Is more :thumbsup: ) Ook hoeft het niet bepaald een thema te hebben, wat op een album nodig is en wat op Recharged mist omdat het door verschillende mensen is gemaakt en het vooral remixes zijn.

Zoals Coone al zei in dit filmpje:

Een album moet iets zijn waar je over 10 jaar trots naar kunt kijken maar een album dat vooral bestaat uit remixes.. mwah.. Hadden het gewoon als EPs moeten verkopen want het zijn helemaal geen slechte tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2016 10:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja maarja een EP kun je niet fysiek verkopen voor €16,99 ( :lol: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2016 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blinded is echt heel vet :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2016 07:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aantal aardige platen, maar meeste niet aan mij besteed met als minste plaat die Breathe remix. Origineel vind ik fantastisch, dit een zeer zeer matige remix, alle sfeer eruit gehaald.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2016 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Blinded is echt heel vet :loving:


Nogal ja! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2017 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bump.

Ligt het aan mij of is Blinded zoals deze op het album staat anders als Blinded zoals Ran-D hem tegenwoordig draait? :huh: De synths klinken naar mijn idee anders in bijvoorbeeld de Qlimax set en z'n Road To X-Qlusive Mix ten opzichte van de album edit.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle