Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2017 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel gaaf dit. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2017 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk wel een van de betere Apexx platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2017 01:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Volgens mij heeft PN daar helemaal geen tijd voor ivm z'n album :P

Ik heb vanuit zeer betrouwbare bronnen vernomen dat het wel waar is wat hij zegt.
Sorry voor de 'interessantdoenerij', maar om hem nou allemaal zo aan te vallen terwijl die bijna zeker gelijk heeft, vond ik een beetje lullig voor hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2017 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je nagaat dat er zo veel grote producers zijn die achter de schermen ghosten voor anderen vind ik het ook niet zo gek. Als je toch full time bezig wil zijn met produceren maar er nog niet helemaal van kan leven is het wel slim om er een project bij te hebben.

Als hij even geen inspiratie heeft voor z'n album ramt hij een track van Apexx in elkaar (mocht dit idd waar zijn)

Niks op tegen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2017 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

StevenvanKuijk schreef:
Helicaze schreef:
StevenvanKuijk schreef:
Als deze man nou eens wat meer aandacht zou krijgen :worship:

Hij staat op Loudness. Lijkt mij al een mooi begin. :D


Ik ga ook zeker een kijkje nemen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2017 13:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Delt-A schreef:
Volgens mij heeft PN daar helemaal geen tijd voor ivm z'n album :P

Ik heb vanuit zeer betrouwbare bronnen vernomen dat het wel waar is wat hij zegt.
Sorry voor de 'interessantdoenerij', maar om hem nou allemaal zo aan te vallen terwijl die bijna zeker gelijk heeft, vond ik een beetje lullig voor hem.


Tot de dag dat ik hier iets officieels over lees geloof ik hier dus helemaal niks van haha. Phuture Noize zit (vooralsnog) bij Dirty Workz terwijl Apexx bij Fusion zit. Dit hoeft niet altijd zo te zijn, maar het zou toch totaal niet logisch zijn?! Dat er vanuit A2 records wordt geproduceerd voor Alpha2 snap ik, dat Hard Driver vanuit DWX produceert voor Mandy snap ik ook. Maar dit zijn wat mij betreft gewoon wat losse geruchten die de wereld in worden geholpen :x

Ik hoor de gelijkenis trouwens niet eens tussen deze track en het werk van PN...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2017 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

StevenvanKuijk schreef:
Daveytl schreef:
Delt-A schreef:
Volgens mij heeft PN daar helemaal geen tijd voor ivm z'n album :P

Ik heb vanuit zeer betrouwbare bronnen vernomen dat het wel waar is wat hij zegt.
Sorry voor de 'interessantdoenerij', maar om hem nou allemaal zo aan te vallen terwijl die bijna zeker gelijk heeft, vond ik een beetje lullig voor hem.


Tot de dag dat ik hier iets officieels over lees geloof ik hier dus helemaal niks van haha. Phuture Noize zit (vooralsnog) bij Dirty Workz terwijl Apexx bij Fusion zit. Dit hoeft niet altijd zo te zijn, maar het zou toch totaal niet logisch zijn?! Dat er vanuit A2 records wordt geproduceerd voor Alpha2 snap ik, dat Hard Driver vanuit DWX produceert voor Mandy snap ik ook. Maar dit zijn wat mij betreft gewoon wat losse geruchten die de wereld in worden geholpen :x

Ik hoor de gelijkenis trouwens niet eens tussen deze track en het werk van PN...


Als een artiest geld neerlegt maakt het toch niet uit of zij onder het zelfde label zitten? Ter voorbeeld; Maarten Vorwerk heeft platen gemaakt voor Dimitri Vegas and Like Mike. Zitten zij bij een zelfde label? Nee. Ik denk dat er genoeg in de scene gebeurt waar jij en ik geen weet van hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2017 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Precies, tracks zijn gewoon te koop ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2017 15:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

True. Ik noemde dit enkel als voorbeelden. Er zitten wellicht dezelfde sounds in, maar om dan te suggereren dat dit het werk is van PN snap ik niet, zeker zonder bron o.i.d. Luister voor de grap eens The Strangerz - Afterlife. B-Front ghost producer confirmed? :huh:

Om hierop terug te komen: ik acht de kans gewoon klein dat dit daadwerkelijk zo is. PN was met een album bezig en dan ondertussen even volop ghostproducen en 2 ontzettend dikke platen (Insanity en Ak-47) neerleggen voor Apexx..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2017 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

StevenvanKuijk schreef:
True. Ik noemde dit enkel als voorbeelden. Er zitten wellicht dezelfde sounds in, maar om dan te suggereren dat dit het werk is van PN snap ik niet, zeker zonder bron o.i.d. Luister voor de grap eens The Strangerz - Afterlife. B-Front ghost producer confirmed? :huh:

Om hierop terug te komen: ik acht de kans gewoon klein dat dit daadwerkelijk zo is. PN was met een album bezig en dan ondertussen even volop ghostproducen en 2 ontzettend dikke platen (Insanity en Ak-47) neerleggen voor Apexx..


Rickzel en Thabomba ontkrachten ook alleen het feit dat ghostproducen alleen bij artiesten binnen hetzelfde label gebeurt vgm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2017 17:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deze tracks worden gemaakt door PN.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2017 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kingxxl schreef:
Deze tracks worden gemaakt door PN.


Zucht.

Ik citeer Magnetron van de vorige pagina:

Citaat:
Lekker kansloze informatie de wereld inbrengen zonder enige bron, top kerel
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2017 17:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kom op jongens het is vrijdag :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2017 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben ghostreaguurder voor kingxxl :x

kingxxl schreef:
ik ben een gekkie hihihi
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2017 13:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Apexx (voormalig 50% Shellshock) hielp andere bij Fusion zodra ze vast liepen met een project. Of Apexx dat nog steeds doet sinds ze uit elkaar zijn durf ik niet te zeggen.
Het kán! natuurlijk zo zijn dat er hulp is aangeboden of gevraagd, ik hoor ook veel gelijkenissen met deze track en die van Phuture Noize.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2017 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://clyp.it/frtpyjku
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2017 17:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekker plaate met veel drive! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2017 19:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Erg vette plaat. Die intro klinkt erg apart maar wel heel gaaf! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2017 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke shit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2017 11:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat komen er toch lekkere platen uit onder Apexx :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2017 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind hem eigenlijk niet zo heel vet. Een beetje saai en heb niet het idee dat ie heel hard gaat live.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2017 13:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuk plaatje. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2017 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Vind hem eigenlijk niet zo heel vet. Een beetje saai en heb niet het idee dat ie heel hard gaat live.


Heb deze nou al een aantal keer live gehoord en die kicks komen echt heel erg goed door. Vooral op het moment dat ze pitchen zijn ze echt briljant :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2017 15:19 
 
Hardtraxxer

Wat een plaat :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2017 17:39 
 
Hardtraxxer

Als ik hem thuis luister vind ik er vrij weinig aan. Dan vind ik 'Insanity' en 'Rebellion (Apexx call 911 remix)' vetter. Ik heb hem nog niet live gehoord, misschien dat ik hem dan wel vet vind hehe
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle