Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 14:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Atmozfears - Equilibrium (Qlimax 2015 Anthem) (Q119)

Label: Q-Dance
WEB release: 09/11/2015

Tracks:
Atmozfears - Equilibrium (Qlimax 2015 Anthem) (Pro Mix)

Samples:


Bron: Beatport
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nvm.

Klinkt redelijk saai op het eerste gehoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een ongelofelijk saaie melodie in de climax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 14:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem ook wat saai vindt.........heel eentonig op een of andere manier! :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vanaf 1:35 begint het pas echt een leuke track te worden, met een qlimax feeling :worship: :loving:
2:30 Leuke melodie :loving:
Intro tot 0:30 (de kicks erinkomen) is die ook vet,
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 14:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dik intro, de break is ook vet gedaan. Na wat keren luisteren ben ik de melodie wel meer gaan waarderen. Maar is inderdaad niet zo sterk imo, hij klinkt gewoon wat leeg/simpel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 14:45 
 

Fijne kick, al lijkt ie wel erg op een kick van Noisecontrollers, sfeer is er ook wel alleen de melodie wordt nergens spannend! Jammer want dat zit normaal wel goed bij Atmozfears.. Overtreft die van vorig jaar bij lange na niet voor mij helaas :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aardig plaatje, maar ook niet veel meer dan dat.. Wellicht dat ie, net als veel andere anthems, een beetje moet groeien. Melodie en kicks klinken prima, maar het echte anthem gevoel (ja daar gaan we weer) ontbreekt me nog een beetje.

Edit: na een paar keer luisteren wordt hij toch een stuk beter, ga me hier wel op amuseren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 14:48 
 
Hardtraxx Crew

:drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intro vind ik echt heel erg gaaf, dikke drive!
Break erg mooi gedaan alleen komt imo de melodie dan best snel en plots naar boven, melodie is niet heel saai alleen hoop ik wel op een melodieverhoging in de 2e climax, dit zou de plaat voor mij tillen van een 7 naar een 9 :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 14:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Goede kicks en break. Melodie is niet fantastisch, maar hij is wel pakkend net zoals No Guts No Glory. Vind het een prima anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 14:53 
 
Hardtraxx Elite

Alleen de break is mooi en dik, voor de rest is het echt verschrikkelijk saai. En de kicks van de 2de Midintro en de climax kan echt niet, wat een extreem lelijke en slappe kicks. En die melodie is ook echt eentonig en saai.
Stiekem had ik dit al beetje voorspelt, dat het niks zou worden als Atmozfears het anthem ging maken. Net een jaartje te vroeg denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 14:54 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Mega standaard, 13/12 break en Noisecontrollers kicks (zo te horen). Melodie is wel leuk. Dat is ook eigenlijk het enige.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt wel leuk. Had alleen wel hogere verwachtingen. Dit komt niet in de buurt van een plaat als Release.
Hoor hier en daar ook wel sounds die me heel erg doen denken aan het anthem van vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow, dit klinkt goed zeg! Intro is ERG vet, melodie blijft na 1 keer luisteren al hangen, vind het Qlimax sfeertje best wel aanwezig. Vind de melodie ook niet té blij.

Prima anthem! Zet hem meteen nog een keer op :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 14:59 
 

jaron123 schreef:
alleen hoop ik wel op een melodieverhoging in de 2e climax, dit zou de plaat voor mij tillen van een 7 naar een 9 :thumbup:


Dit :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mid-intro is gaaf, dat lege qua elementen kan heel tof uitwerken. Tweede midintrotje moest er natuurlijk bij voor het wat hardere gedeelte, maar vind ik minder geslaagd. Break is ontzettend goed gedaan, erg zweverig en mysterieus. Melodie van de climax is redelijk, vind hem minder episch dan bijvoorbeeld vorig jaar.

Al met al een redelijk anthem :). De mensen die gaan vermaken zich hier ongetwijfeld wel op :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2e en 3e keer luisteren vind ik de melodie alleen maar sterker worden.

Fate or Fortune van Psyko Punkz is stiekem een van m'n favoriete qlimax anthems, daar had ik precies hetzelfde gevoel bij. Op de een of andere manier pakt die melodie me gewoon meteen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 15:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hele fijne track, wel veel weg van het anthem van vorig jaar imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 15:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Niet verkeerd!!

Intro en Break vind ik erg vet gedaan!!

Rickzel schreef:
2e en 3e keer luisteren vind ik de melodie alleen maar sterker worden.


en dit!!

Hier ga ik me wel op vermaken ;) :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 15:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hele vette break!!! De rest wel aardig :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 15:18 
 
Hardtraxx Newbie

Klinkt niet verkeerd, hoop op een vette 2e climax met wat meer variatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 15:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Prima hoor dit, verwacht ook een prima 2e climax atmoz kennende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 15:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De melodie is heel vet maar geeft me helaas geen qlimax gevoel. Maar verder is dit in vergelijking met de afgelopen 4 anthems kwalitatief een fijne plaat :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 15:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Intro hou ik van :drool: Melodie is simpel, maar opzich wel aardig verder. Vind die diepe kicks eigenlijk wel passen. Ben nooit zo een fan van de synth van Atmozfears, maar het is hier gelukkig niet zo storend. Inderdaad hopen op een gevarieerde 2e climax .
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle