Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2016 22:43 
 
Hardtraxx Addict

Mijn comment over The Grid is net zo goed van toepassing op het hele album:

Maximumraver schreef:
Echt niet normaal vet deze!! Had ook niks anders verwacht :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2016 23:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt een belachelijk goed album! Ik ben nog lang niet uitgeluisterd om een goede beoordeling te geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 10:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Morgen komen alle fulls uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Morgen komen alle fulls uit


:woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 14:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het album vandaag weer eens aan geslingerd. Blijft toch wel technisch hoog standje dit album :worship: Weet iemand hoe het momenteel gaat met Audiofreq? Is hij ge stopt of lange break?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 14:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
Het album vandaag weer eens aan geslingerd. Blijft toch wel technisch hoog standje dit album :worship: Weet iemand hoe het momenteel gaat met Audiofreq? Is hij ge stopt of lange break?


Ik kwam hem laatst toevallig tegen bij dance4lberation.
Hij maakt het erg goed, genietend van het vrije leven. Een comeback zit er voorlopig niet in zei hij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 16:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Berenfiets schreef:
Goldenstyle schreef:
Het album vandaag weer eens aan geslingerd. Blijft toch wel technisch hoog standje dit album :worship: Weet iemand hoe het momenteel gaat met Audiofreq? Is hij ge stopt of lange break?


Ik kwam hem laatst toevallig tegen bij dance4lberation.
Hij maakt het erg goed, genietend van het vrije leven. Een comeback zit er voorlopig niet in zei hij.


Ah oke, jammer. Maar begrijpelijk. Maar met Bioweapon ging hij nog wel door las ik nog op zijn facebook?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 21:55 
 

Goldenstyle schreef:
Berenfiets schreef:
Goldenstyle schreef:
Het album vandaag weer eens aan geslingerd. Blijft toch wel technisch hoog standje dit album :worship: Weet iemand hoe het momenteel gaat met Audiofreq? Is hij ge stopt of lange break?


Ik kwam hem laatst toevallig tegen bij dance4lberation.
Hij maakt het erg goed, genietend van het vrije leven. Een comeback zit er voorlopig niet in zei hij.


Ah oke, jammer. Maar begrijpelijk. Maar met Bioweapon ging hij nog wel door las ik nog op zijn facebook?

nou gezien de hoeveelheid releases van bioweapon denk ik dat je al antwoord op je vraag hebt
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle