Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2016 15:23 
 
Hardtraxxer

Analog Alchemy, let it flow, want my love, timebomb en afterglow :love: De rest tja.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2016 17:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
Analog Alchemy wat een dikke plaat :loving:
Die mid met early sounds :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2016 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kwalitatief gezien is dit echt van een ontzettend hoog niveau zeg! Dit komt echt loepzuiver uit m'n VXT6'!

Helaas vind ik niet alle platen vet, wat ik van te voren al wel had verwacht. Ook hoor ik her en der van die poing kicks, echt best vervelend.

Tracks die wel erg vet zijn, zijn Audiofile.002, Afterglow, Analog Alchemy (Mid kick :worship: ), Rampage, Tripwire en MDMAUDIO waarbij mijn voorkeur voor vetste plaat uit gaat naar Rampage.

Ook bij de andere tracks zitten hier en daar echt wel hele vette elementen maar pakken mij toch wat minder.

Vind dit toch weer veel beter dan het Crypsis & Minus Milita album!

Sowieso een dikke buiging voor deze pracht kwaliteit! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2016 22:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Kwalitatief gezien is dit echt van een ontzettend hoog niveau zeg! Dit komt echt loepzuiver uit m'n VXT6'!

Helaas vind ik niet alle platen vet, wat ik van te voren al wel had verwacht. Ook hoor ik her en der van die poing kicks, echt best vervelend.

Tracks die wel erg vet zijn, zijn Audiofile.002, Afterglow, Analog Alchemy (Mid kick :worship: ), Rampage, Tripwire en MDMAUDIO waarbij mijn voorkeur voor vetste plaat uit gaat naar Rampage.

Ook bij de andere tracks zitten hier en daar echt wel hele vette elementen maar pakken mij toch wat minder.

Vind dit toch weer veel beter dan het Crypsis & Minus Milita album!

Sowieso een dikke buiging voor deze pracht kwaliteit! :worship:


Helemaal mee eens, de producties hebben gewoon een super mooie afmix, maar vind heel veel platen nog tegenvallen en net niet in het plaatje vallen. Sommige kicks met pingpong effect vallen ook vies tegen. Wel weer heerlijke melodien verder
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2016 23:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoewel ik niet alles geweldig vind, vind ik dit album wel super. Zo fijn die afwisseling en originaliteit :worship:
The Hornet & The Grid :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2016 11:35 
 
Hardtraxx Veteran

Analog Alchemy jezus :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2016 14:17 
 
Hardtraxx Crew

Vind alles op t album eigenlijk wel vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2016 14:17 
 
Hardtraxxer

Mitzinator schreef:
Vind alles op t album eigenlijk wel vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2016 19:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:
Vind alles op t album eigenlijk wel vet :D

Vrees alleen dat het album snel in vergetelheid zal raken. Vind zelf ook vrijwel elke track fijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2016 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je hoort wel dat het sounddesign op een hoog niveau zit, maar ik kan met 90 % van de nummers niets helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2016 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt een mega vet album, die drum & bass track en die dubstep track zijn ook echt geniaal :love: Vind wel dat er een aantal platen net iets te veel 'party party' zijn waardoor ik ze niet zo vaak zelf aan zou zetten. Maar verder wel echt respect voor hoe goed alles in elkaar zit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2016 15:17 
 
Hardtraxx Addict

De contiuous mix staat nu op. En ik vind het tot nu toe echt ge-wel-dig. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2016 02:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn te korte en te beknopte review
Vind het wel een redelijk album, valt reuze mee met wat ik er van had verwacht. Verfrissend en heel wat dikke tracks. Ik vind het ook gewoon tof dat ie andere genres waagt, The Hornet bijvoorbeeld. Prima DnB plaat. Primal Rage vind ik ook heel vet. Geslaagd imo, hoewel er wel tracks op staan die ik helemaal niks vind, zoals MDMAUDIO en Audiofile.001

7,5/10

Edit: toch wat hoger gegeven. Na het wat vaker geluisterd te hebben, ben ik er nog enthousiaster over geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2016 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ontzettend dik album. Sounds design level over 9000 :drool:

Vooral Afterglow vind ik zo'n schandalig lekkere plaat. Heerlijke melodie en lyrics die niet overdreven zijn en gewoon echt opzwepend zijn, heerlijk.
Deze plaat staat wel in mijn top 10 van dit jaar :)

Ook de rest van dit album is gewoon dik. Andere genres zijn een leuke toevoeging, hornet is ook gewoon belachelijk vet.

En die laatste plaat, audiogod, Jezus dat is gewoon rauw zoals het hoort zonder heel veel kickrolls en ploinks.

8.5/10 :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2016 14:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wow wat staan hier een paar fijne platen op :loving: let it flow, afterglow en analog alchemy zijn toch wel mijn favoriet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2016 20:07 
 
Hardtraxxer

Man, wat een kwaliteit is dit zeg. Zelden zo'n mooi staalje sounddesign gehoord. Die kicks ook zijn stuk voor stuk fantastisch. Heerlijk album!! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2016 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Analog Alchemy is facking dik en ook de beste plaat van het album. Verder vind ik Afterglow en Audio God ook lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2016 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben ook helemaal fan van dit album. Hoop dat het aanslaat bij het grote publiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2016 22:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afterglow is trouwens ook echt een KNEITER DIKKE plaat :loving: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2016 20:09 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Het album is nog steeds onderweg, dus hoop hem toch een deze dagen binnen te krijgen. Heb er zin in om hem te gaan beluisteren, tot die tijd luister ik in ieder geval geen lange previews.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2016 20:24 
 
Artiest
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Het album is nog steeds onderweg

Hier ook al paar dagen aan het wachten helaas...
Ondertussen al 6 keer beluisterd op Spotify. Vind het echt een sterk album! Mooie afwisseling tussen melodie en hard. Veel technische elementen er in die ik kan waarderen. Heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2016 11:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afterglow, wat een heldenplaat is dat zeg :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2016 12:13 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Voor mij 1 van de meest verfrissende albums in de hele Hardstyle scene. Waar de meeste naar het uiterste van Raw of Euforisch gaan, gaat Audiofreq een compleet andere weg op. Wat voor mij een hele verademing is en ik hoop dat dit bij meerdere artiesten de ogen opent dat het ook anders kan. + hij laat zien hoe veelzijdig hij goed kan produceren en dat 'hard' ook 'hard' kan zijn zonder geforceerde raw kicks.

Enige minpuntjes die ik voor mij persoonlijk kan bedenken zijn de vocalen van Teddy en Dave Revan. Kunnen prima zingen, maar mij pakken ze niet echt. De melodiƫn van Audiofreq vind ik meestal prima maar niet memorabel. Let it flow heeft voor mij op dit album dan de meest pakkende melo.

Even een cijferlijstje van mijn kant :D

Puur op hoe enthousiast ik reageerde op de track:
MDMAudio: 9
Want My Love: 7.5
Let It Flow: 8
Audiofile.001: 8.5
Audiofile.002: 8.0
Analog Alchemy: 7
The Grid: 9
Afterglow: 7.5
Psychosonic: 7
Timebomb: 8
Fracture: 6
Gorilla: 6
Rampage: 7
Tripwire: 7.5
The Hornet: 9
Primal Rage: 8
Audiogod: 8

Overall:
Kwaliteit: 9.5
Creativiteit: 9.5
Conceptueel: 8.5
Sound Design: 9.5
Melodieus: 7.5
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2016 13:45 
 
Hardtraxx Veteran

Sterk en verfrissend album met een heel 'open minded' karakter. Technisch steekt het prachtig in elkaar. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2016 22:41 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Heb hem vandaag binnen gekregen en nu een aantal keren geluisterd. Wat een vette shit staat hier op zeg, vooral de non-hardstyle nummers (L)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle