Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 13:20 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Audiofreq - Welcome To The Future (Chain Reaction Remix) (APHET005)

Label: Audiophetamine
WEB release: 23/01/2017

Tracks:
Audiofreq - Welcome To The Future (Chain Reaction Remix)

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 14:17 
 
Hardtraxx Veteran

Jezus wat goedkoop dit...Is zowel de kick als de sounds van The Record Breaking/Like a Boss...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Jezus wat goedkoop dit...Is zowel de kick als de sounds van The Record Breaking/Like a Boss...

Misschien is die remix wel rete oud? Anyway, ik vind de stijl van like a boss juist vet :)

Edit: ik vind het dus echt wel een vette plaat :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Positief verrast!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 22:12 
 
Hardtraxxer

Chain Reaction is kut. Solo presteert hij helemaal niets meer, helaas.
Leeft (en verdient vooral)nu mee op het succes van Minus Militia.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2017 18:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remix heeft totaal geen meerwaarde. Kick komt niet lekker door ook. Chain Reaction is al lang door veel producers voorbijgestreefd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2017 09:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh Chain Reaction leeft ook nog
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2017 11:51 
 
Hardtraxxer

Ik vind het niet zo goed klinken helaas. Ik vond zijn vorige EP nog best leuk ook al is dat alweer maanden geleden.

Helaas is dit een dj/producer die zwaar op de achtergrond staat, terwijl die het wel kan. Ik begin hetzelfde gevoel te krijgen met Crypsis, waarvan de producties naar mijn mening in kwaliteit flink achteruit is gegaan. óók zijn tracks behalve 'torture' worden nauwelijks door andere dj's gedraaid. Ik hoop dat ze allebei hun weg terug kunnen vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 20:06 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Preview + releasedatum toegevoegd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2017 15:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chrypt0n schreef:
Helaas is dit een dj/producer die zwaar op de achtergrond staat, terwijl die het wel kan. Ik begin hetzelfde gevoel te krijgen met Crypsis, waarvan de producties naar mijn mening in kwaliteit flink achteruit is gegaan,


Dat Chain Reaction op de achtergrond staat heeft echter een andere reden, vgm heeft hij gewoon een full-time baan.

Los daarvan nooit echt fan geweest van CR. Vind het wel 'oke' tracks met idd vaak dezelfde elementen.

Wat betreft deze track:

Helicaze schreef:
Positief verrast!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2017 23:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik zou eerlijk gezegd geen enkel boeiend element hier uit kunnen opnoemen. Ik werd enigszins positief toen de melodie in de tweede climax begon, maar dat al weer snel weg toen deze onderbroken werd door die screeches.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2017 13:22 
 
Hardtraxxer

StevenvanKuijk schreef:
Chrypt0n schreef:
Helaas is dit een dj/producer die zwaar op de achtergrond staat, terwijl die het wel kan. Ik begin hetzelfde gevoel te krijgen met Crypsis, waarvan de producties naar mijn mening in kwaliteit flink achteruit is gegaan,


Dat Chain Reaction op de achtergrond staat heeft echter een andere reden, vgm heeft hij gewoon een full-time baan.

Los daarvan nooit echt fan geweest van CR. Vind het wel 'oke' tracks met idd vaak dezelfde elementen.

Wat betreft deze track:

Helicaze schreef:
Positief verrast!


Aah als die inderdaad een full time baan heeft dat kan ik het zeker begrijpen ^^
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle