Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2017 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ik snap de 'kritiek' op Silent Scream echt totaal niet. Die track bevat zo veel gevoel en sfeer.


Ik vind m ook heel vet. Die vage uithalen zijn heerlijk.

En:

Thommy schreef:
Ik vind vooral die break goed, met dat pingelen met die melodie en dat er steeds een element bijkomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2017 03:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind Silent Cream gewoon een lekkere plaat, maar verreweg niet de beste plaat van B-Front. Is een prima plaatje, maar niet meer dan dat imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2017 09:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Ik vind Silent Cream gewoon een lekkere plaat, maar verreweg niet de beste plaat van B-Front. Is een prima plaatje, maar niet meer dan dat imo.


Ik vind Stille Room wel vet, maar het heeft wel even geduurd.

Komt imo omdat hij wat meer timide is dan een bombastische Beyond Reality of EVP.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2017 09:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ik snap de 'kritiek' op Silent Scream echt totaal niet. Die track bevat zo veel gevoel en sfeer.

Mee eens, vind het misschien wel de beste plaat van B-Front ooit, en dat zeg ik niet gauw. Wat een belachelijke sfeer zit er in die break.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2017 14:08 
 
Hardtraxx Addict

Daveytl schreef:
Ik snap de 'kritiek' op Silent Scream echt totaal niet. Die track bevat zo veel gevoel en sfeer.


Dit. Voor mij een van de betere tracks van B-Front :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2017 14:20 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik moet wel zeggen dat Silent Scream bij mij heel erg heeft moeten groeien. Niet zoals bijvoorbeeld een Beyond Reality of EVP die me al vanaf de eerste keer direct pakten. Maar nu vind ik het echt een ontzettend sterke plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2017 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Silent Scream is ook zeker geen verkeerde plaat. Ik vind hem juist ook heerlijk als rustiger nummer. Maar ik had het zelf meer over de muzikale complexiteit en dit is minder aanwezig bij beyond reality en Silent scream
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2017 14:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Silent Scream heb ik persoonlijk juist enorm hoog zitten. Dat gevoel in die break met die pingeltjes en de opbouw naar de climax vind ik echt fenomenaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2017 21:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Die synth in Silent Scream vind ik juist het meest complex van alle. Als je goed luistert veranderd, hapert en verscherpt hij de hele tijd, en neemt ook weer af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2017 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Die synth in Silent Scream vind ik juist het meest complex van alle. Als je goed luistert veranderd, hapert en verscherpt hij de hele tijd, en neemt ook weer af.

Mwah, wel een beetje inderdaad. De break is wel echt genieten, dat dan weer wel. Vind Silent Scream ook zeker muzikaler dan Beyond Reality. Die plaat blijft grotendeels hetzelfde. Is ook de enige B Front plaat in tijden die me niet pakt in tegenstelling tot de anderen hier :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2017 18:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Silent Scream is heerlijk hoor, steekt goed in elkaar met verrassende geluiden :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2017 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Al die platen die hierop gaan komen, wat een hoog niveau! En dan de kwaliteit en intensiteit van de geluiden is ongekend goed imo :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2017 12:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind het allemaal, net als zijn setjes, een beetje van hetzelfde... Paar leuke uitschieters
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2017 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deuntje schreef:
Vind het allemaal, net als zijn setjes, een beetje van hetzelfde... Paar leuke uitschieters

Ben het hier wel gedeeltelijk mee eens. Vond zijn loudness set ook wel vet. Paar onverwachte platen, maar ook echt bout platen. Ik ben het er alleen niet mee eens dat zijn platen allemaal van het hetzelfde zijn. Het is wel dezelfde stijl, maar het zijn allemaal stuk voor stuk andere platen met andere melodie lijnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2017 14:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Troe, maar opbouw, sounds en kickrolls enzo kan je meestal wel voorspellen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2017 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deuntje schreef:
Troe, maar opbouw, sounds en kickrolls enzo kan je meestal wel voorspellen

Klopt, maar zijn platen hebben iets, de sfeer, intensiteit van de geluiden, kwaliteit, gevoel en emotie waardoor elke plaat me toch enorm pakt :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2017 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deuntje schreef:
kickrolls enzo kan je meestal wel voorspellen


Oneens. Vind dat B-Front z'n kickrolls vaak zo goed verwerkt dat ze juist alles behalve voorspelbaar zijn. Luister bijvoorbeeld naar Witch/Tormented/W.A.R/Beyond Reality, om maar enkele voorbeelden te noemen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2017 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
maar zijn platen hebben iets, de sfeer, intensiteit van de geluiden, kwaliteit, gevoel en emotie waardoor elke plaat me toch enorm pakt :love:


Dit dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2017 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Silent Scream heeft een heerlijke sfeer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2017 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Intervention schreef:
maar zijn platen hebben iets, de sfeer, intensiteit van de geluiden, kwaliteit, gevoel en emotie waardoor elke plaat me toch enorm pakt :love:


Dit dus


:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2017 21:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vitality schreef:
Interview met B-Front over 'Beyond Reality':
https://djmag.nl/features/03222017-1204/b-front-over-beyond-reality-“je-mag-het-een-album-noemen-maar-dat-het-niet

Het is dus niet alleen een album, maar een 'nieuwe beleving' en op de cd komen bestaande, nieuwe en oude (niet eerder gereleasde) tracks!

Goede hoop dus voor onder andere de B-Frontliner platen en misschien Symphonic Sound?! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2017 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Beyond Reality
Silent Scream
Tba2 met Phuture noize
Deepest Wave (hardbass anthem)


Die tracks al confirmed dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2017 22:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vitality schreef:
Vitality schreef:
Interview met B-Front over 'Beyond Reality':
https://djmag.nl/features/03222017-1204 ... d-reality-“je-mag-het-een-album-noemen-maar-dat-het-niet

Het is dus niet alleen een album, maar een 'nieuwe beleving' en op de cd komen bestaande, nieuwe en oude (niet eerder gereleasde) tracks!

Goede hoop dus voor onder andere de B-Frontliner platen en misschien Symphonic Sound?! :thumbsup:


Hahaha ik zei het toch! Dat hij het geen album noemt. Anders was dit wel al direct gecommuniceerd :P
Ik verwachtte al iets anders. Het wordt een soort verhaal/film waarin je wordt meegezogen. Interesse is nu nog meer gewekt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2017 09:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mees-89 schreef:
Vitality schreef:
Vitality schreef:
Interview met B-Front over 'Beyond Reality':
https://djmag.nl/features/03222017-1204 ... d-reality-“je-mag-het-een-album-noemen-maar-dat-het-niet

Het is dus niet alleen een album, maar een 'nieuwe beleving' en op de cd komen bestaande, nieuwe en oude (niet eerder gereleasde) tracks!

Goede hoop dus voor onder andere de B-Frontliner platen en misschien Symphonic Sound?! :thumbsup:


Hahaha ik zei het toch! Dat hij het geen album noemt. Anders was dit wel al direct gecommuniceerd :P
Ik verwachtte al iets anders. Het wordt een soort verhaal/film waarin je wordt meegezogen. Interesse is nu nog meer gewekt :D


Haha ellende, die pagina doet het niet meer, was zwaar benieuwd naar het interview :( . Ben nu al helemaal benieuwd naar de tracklist, zullen wel 'n hoop tracks op komen dan! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2017 10:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ow sowieso unreleased materiaal er ook bij. Soort van b-front showcase door de jaren heen dan?
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle