Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2016 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bioweapon - Reload The Weapon EP (WER063)

Label: WE R Music
WEB release: 30/05/2016

Tracks:
1. Reload The Weapon
2. Make A Move

Samples:



Bron: beschrijving
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2016 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke release, moest even een paar keer luisteren maar vind (vooral bij reload the weapon) dat ze toch wel heel goed die oudere feeling hebben weten te vinden, elke keer luisteren worden ze fijner :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2016 14:52 
 
Hardtraxx Veteran

Make A Move :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2016 14:52 
 
Hardtraxx Veteran

dubbel post
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2016 15:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Make A Move :love:


:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2016 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker hoor! Allebei fijne plaatjes :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2016 23:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Reload The Weapon is erg vet geworden, het oude stijltje hoor je hier inderdaad goed in terug.
Sowieso al kippenvel bij het horen van de 'Qlimax' stem, past erg goed bij deze track vind ik.

Make A Move heeft wel een leuke midintro, de climax valt me een beetje tegen. Die had beter in een soloplaat van Code Black gepast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2016 09:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vitality schreef:
Reload The Weapon is erg vet geworden, het oude stijltje hoor je hier inderdaad goed in terug.
Sowieso al kippenvel bij het horen van de 'Qlimax' stem, past erg goed bij deze track vind ik.

Make A Move heeft wel een leuke midintro, de climax valt me een beetje tegen. Die had beter in een soloplaat van Code Black gepast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2016 10:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Make a Move vind ik geweldig, 1 van de beste melodieuze platen van het jaar! Ontzettend fijne melodie.
Reload the Weapon is ook wel leuk.

Beiden doen me niet denken aan de oude Bioweapon trouwens. Behalve de mid-intro van Make a Move dan met de kicks van Fearful Symmetry.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2016 11:41 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Melodie in Reload The Weapon is heerlijk, ook de vocalen zijn leuk gevonden. Helaas zitten er matige kicks onder waardoor het geen geweldig nummer is geworden. Niveautje 'niet erg om een keer voorbij te horen komen'.

Leuke energieke mid van Make A Move. Ook hier zit een heerlijke melodie in, maar hier ook de kicks weer ver onder de maat. Geen top EP geworden hierdoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2016 19:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Beide zijn erg vette tracks :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2016 12:11 
 
Hardtraxx Veteran

:drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2016 15:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Reload The Weapon :bomb: :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2016 22:44 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Reload the weapon klinkt meteen al erg als de oude Bioweapon door dezelfde trucjes met de kicks, de hoge pitches (kleine kickrolls) en de effecten (sweeps, cymbals etc) uit oude platen.
De break is echt bril-jant :worship: Die epische piano en daarna die langzame opbouw :drool: kippenvel!
Vind het wel echt een heerlijke plaat, al had de kick een beetje langer oid gemogen, klinkt wat kort, haalt voor mij de drive er wat uit.

Make a move heeft een wat nieuwere stijl/sfeer. Opzich wel lekker. Vocals zijn leuk verwerkt en de mid intro is lekker energiek. Wel een terugkerende reversed bass als ik het goed heb (Astral remix, maar dan iets korter en naar beneden gepitcht). Break is meer Code Black, minimalistisch, maar toch energiek. Kicks zijn hier wel wat minder, maar hebben toch wel een betere punch. Melodie pakt me ook minder dan die van Reload the weapon. Al met al een fijn plaatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2016 22:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zijn het niet heel toevallig "oude tracks" die nog op de plank lagen?

Of delen van oude projecten, die simpelweg zijn 'afgemaakt'?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2016 23:58 
 
Hardtraxx Elite

Beide erg vet! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2016 00:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Reload the Weapon blijft gruwelijk, de sfeer in de break, de melodie.. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2016 19:04 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wauw, Make A Move :loving:
Zoveel drive en euforie
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle