Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2017 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is er dan niemand uit de Theracords stal die even tegen hem zegt dat als die hier normale (Lees: minder holle) kicks onder zet het dan een veel grotere 'hit' kan worden. Melodie is best wel goed namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2017 22:16 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Naja, hit.. hit.. De track staat binnen 2 dagen al in de top 20 in de hardstyle top 40 (als we dan toch iets van een graadmeter nemen).

Vergeet niet dat hardtraxx niet alle hardstyle liefhebbers vertegenwoordigen he ;)

Zijn kicks horen bij zijn eigen sound en zolang hij zichzelf daarin blijft door ontwikkelen (wat hij in mijn ogen en oren doet), vind ik t helemaal top!

Ik vind zn kicks overigens serieus tof om toch ook even mijn mening te geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2017 22:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben ook niet echt gecharmeerd van de kicks om eerlijk te zijn :P maar dit is wel de eerste Caine plaat sinds hij bij TC zit die ik toch wel heel vet vind! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2017 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind de kicks die hij in Live or Die heeft gebruikt toch een stuk fijner klinken. Maar goed, dat is smaak natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2017 13:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De eerste track van zijn kant sinds Requital die me weer erg goed in de oren klinkt ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2017 11:36 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Weer van die spuuglelijke kicks :sick: Dan luister ik al niet meer oplettend naar de rest er omheen, omdat ik hier gewoon niet naar kan luisteren. Nee, ik laat deze volledig links liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2017 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ontzettend jammer van de kicks ja, vind de melodie echt heel goed namelijk :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2017 12:04 
 
Hardtraxxer

DjThera schreef:
Naja, hit.. hit.. De track staat binnen 2 dagen al in de top 20 in de hardstyle top 40 (als we dan toch iets van een graadmeter nemen).

Vergeet niet dat hardtraxx niet alle hardstyle liefhebbers vertegenwoordigen he ;)

Zijn kicks horen bij zijn eigen sound en zolang hij zichzelf daarin blijft door ontwikkelen (wat hij in mijn ogen en oren doet), vind ik t helemaal top!

Ik vind zn kicks overigens serieus tof om toch ook even mijn mening te geven.

Nee, je hebt gelijk Pieter. Hardtraxx vertegenwoordigd niet alle liefhebbers, maar wel een groot gedeelte.

Ik ben het met iedereen hier eens, wanneer er andere kicks gebruikt zouden worden zou dit zo'n gruwelijk dikke plaat kunnen zijn! Want laten we wel wezen, de sfeer die de melodie voortbrengt is grandioos. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2017 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mwah dan overschat je hardtraxx echt hoor >.< Zo representatief voor de mening van de massa zijn "we" echt niet :P

Vind de kicks ook niet fantastisch, maar kan de track verder wel erg waarderen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2017 12:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bijna elke Caine plaat steekt hetzelfde in elkaar. Bijna elke track heeft in de melodie zo een 'handjes in de lucht moment'. Dat is zo simpel om te maken. Grote artiesten onderscheiden zich daar in vind ik. Caine zit daar nog heel ver weg van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2017 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NoobstaR* schreef:
DjThera schreef:
Naja, hit.. hit.. De track staat binnen 2 dagen al in de top 20 in de hardstyle top 40 (als we dan toch iets van een graadmeter nemen).

Vergeet niet dat hardtraxx niet alle hardstyle liefhebbers vertegenwoordigen he ;)

Zijn kicks horen bij zijn eigen sound en zolang hij zichzelf daarin blijft door ontwikkelen (wat hij in mijn ogen en oren doet), vind ik t helemaal top!

Ik vind zn kicks overigens serieus tof om toch ook even mijn mening te geven.

Nee, je hebt gelijk Pieter. Hardtraxx vertegenwoordigd niet alle liefhebbers, maar wel een groot gedeelte.


Hier zit je er toch echt wel ff heel erg naast. Hardtraxx kent nog geen 100 actieve leden ofzo :P
Kijk ook eens ff naar de gemiddelde reactie op een Gearbox plaat hier en reacties buiten Hardtraxx.

OT: zoals eerder vermeld vind ik de melodie ook heel vet, maar voor thuis vind ik de kicks niet heel passend, moet deze plaat echter wel nog even live horen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2017 02:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fijn dat die wat anders probeert. Melodie is nice, maar de kicks staan op de achtergrond ofzo, maar zijn ook echt slecht. Kwalitatief zit daarom deze plaat, zoals eigenlijk al zijn platen tot nu toe, weer echt voor geen meter in elkaar. Het luistert allemaal gewoon niet lekker weg. Echt een schande eigenlijk dat dit op nummer 8 in de hardstyle top 40 staat momenteel.
Echt raar eigenlijk. Op het ene moment denk je dat de hele hardstyle scene er op vooruit gaat doordat melodieën en kwaliteit in hardstyle platen weer steeds meer terugkomen (denk aan Phuture Noize, The Project etc.) en door mensen gewaardeerd wordt, maar dan zie je weer het zoveelste gearzaad nummer of kwaliteitsloze plaat van Caine in de spotlight staan en dan denk ik weer van: what the fuck? Waarom nemen mensen genoegen al met dit soort platen?
Serieus, de kwaliteit van hardstyle lag echt zooooooo veel hoger jaren geleden. Tenminste, in die tijd probeerde men optimale kwaliteit uit hun producties te halen. Tegenwoordig is dat allemaal niet meer nodig. Echt zonde!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2017 11:22 
 
Hardtraxx Newbie

Haha ja deze plaat is echt absurd slecht. Ik vind de melodie overigens ook om te huilen. Vindt niemand anders de melodie simpel? De vocalen en de kicks maken het compleet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2017 12:07 
 
Hardtraxx Addict

DjThera schreef:
Vergeet niet dat hardtraxx niet alle hardstyle liefhebbers vertegenwoordigen he ;)

Op hardtraxx zitten in ieder geval mensen die zich daadwerkelijk in het genre verdiepen dan menig dagjesvolk dat op de top40 stemt, procentueel gezien in ieder geval... Wellicht dat je steekproef vele malen kleiner is, maar als je denkt dat als je plaat in de top40 belandt een goede graadmeter voor kwaliteit is, zit je er toch flink naast Pieter.

DjThera schreef:
als we dan toch iets van een graadmeter nemen

Doe dus maar niet. No offence, maar áls je dan een graadmeter neemt, gebruik dan júist hardtraxx? Dan kom je tenminste nog enigszins in de buurt van een degelijk oordeel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2017 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
DjThera schreef:
Vergeet niet dat hardtraxx niet alle hardstyle liefhebbers vertegenwoordigen he ;)

Op hardtraxx zitten in ieder geval mensen die zich daadwerkelijk in het genre verdiepen dan menig dagjesvolk dat op de top40 stemt, procentueel gezien in ieder geval... Wellicht dat je steekproef vele malen kleiner is, maar als je denkt dat als je plaat in de top40 belandt een goede graadmeter voor kwaliteit is, zit je er toch flink naast Pieter.


Stemmen op de top 40? Je komt in de top 40 doordat je track gekocht wordt op hardstyle.com... Koop jij ooit een track die je kut vind? Lijkt me toch juist een goeie graadmeter in dit geval :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2017 12:20 
 
Hardtraxx Addict

Dat is toch exact hetzelfde principe?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2017 12:56 
 
Artiest
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
áls je dan een graadmeter neemt, gebruik dan júist hardtraxx?


:lol: :lol: :lol: ik heb heel hard gelachen hierom, dank je wel! Lees verder de comments van Rickzel maar en verder oordelen wij voornamelijk als we ergens draaien. De mensen die voor ons staan, die naar de feesten gaan om ons daar te supporten. Die zijn wel echt ff 10000x belangrijker dan de zelf benoemde elite die zich 100x beter voelt dan de artiesten zelf en de andere 99,99% van het publiek. Wees uberhaupt blij dat ik reageer en tijd neem om dingen te verduidelijken. Maar als je denkt dat wij als artiesten we door jullie laten vertellen wat wij moeten doen, dan heb je wel echt gigantische oogkleppen op

Vooralsnog: mensen die tracks legaal kopen en mensen die naar onze optredens komen, die supporten in mijn ogen de artiest het meest
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2017 13:09 
 
Hardtraxx Newbie

Voor wat mijn mening waard is, vind ik dat jij je nog al behoorlijk elitair opstelt ten opzichte van dit forum. Het feit dat men hier blij moet zijn dat jij de moeite neemt om te reageren, getuigt van behoorlijke zelfingenomenheid. Jij hebt er zelf toch ook gewoon belang bij? Wat Infil zegt klopt toch ook wel redelijk. Over het algemeen is menig fan van dit genre simpelweg niet zo veeleisend en luistert men op een feest wat minder kritisch naar platen. Dat laatste merk ik bij mezelf ook, echter als ik thuis een plaat luister, kan ik hem toch veel beter beoordelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2017 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laten we het even vriendelijk houden jongens ;)
Beide kanten hebben hun waarheden.
Mensen die denken dat hardtraxx een goede graadmeter is, die moeten toch even beter kijken ja. Was het maar een graadmeter :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2017 13:18 
 
Artiest
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Was het maar een graadmeter :P

Dan was t idd een heel ander verhaal. Ik ben overigens wel een persoon dat hoe iemand tegen mij doet, ik ook zo terug doe tegen diegene, wil zeer zeker niet elitair overkomen, maar wel duidelijk zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2017 13:19 
 
Hardtraxx Addict

Wat een kinderachtige reactie van een producer zeg :huh: Op deze manier communiceer ik liever niet. Ik had veel respect voor je vroeger, Pieter. Jammer. Mijn stem heb je niet meer. Succes verder met je carrière.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2017 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
Wat een kinderachtige reactie van een producer zeg :huh: Ik had veel respect voor je vroeger, Pieter. Jammer. Mijn stem heb je niet meer. Succes verder met je carrière.


Nou nou zeg :lol: :lol: :lol:

Pieter reageert op de manier zoals de meeste hardtraxxers vaak reageren in een discussie. Dus ik vind eigenlijk dit vooral een kinderachtige reactie :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2017 13:21 
 
Hardtraxx Addict

Ik vind het niet kunnen dat je, iemand die een tegengestelde mening geeft, gaat zitten uitlachen, zeker als producer. Dan hoeft het voor mij niet meer. Juist als artiest hoor je kritiek en feedback te kunnen verwerken en accepteren op een volwassen manier. Hier gebeurt het tegenovergestelde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2017 13:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Mensen die denken dat hardtraxx een goede graadmeter is, die moeten toch even beter kijken ja. Was het maar een graadmeter :P

Hardtraxx is daarentegen wel een prima graadmeter om de toekomst van de scene te voorspellen. In 2010 wilden we harder, in 2013 wilden we classics, in 2015 wilden we melo. Vervolgens heeft de scene onze vooruitziende blik altijd gevolgd. Ik noem mezelf daarom graag een pioneer
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2017 14:33 
 
Artiest
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
Ik vind het niet kunnen dat je, iemand die een tegengestelde mening geeft, gaat zitten uitlachen, zeker als producer. Dan hoeft het voor mij niet meer. Juist als artiest hoor je kritiek en feedback te kunnen verwerken en accepteren op een volwassen manier. Hier gebeurt het tegenovergestelde.

Wij staan juist heel erg open voor feedback en kritiek, maar dat het gros hier de kicks nix vindt, maar de fans van Caine juist diezelfde kicks ontzettend vet vinden, dan is er toch een compleet ander verwachtingspatroon?

Daarbij verlang je dat we precies doen wat jij zegt als ik je comments net zo lees als jij mijn comments en ja, sorry hoor, daar moet ik om lachen want dat vind ik niet heel erg realistisch gedacht en ik bedoel dat helemaal niet elitair of beledigend of wat dan ook
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle