Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2008 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

A1. People Won't Like This (The KGB's Rmx) (6:48) http://nl.youtube.com/watch?v=0UzpGWAvitQ
B1. People Won't Like This (Original Mix) (6:05) http://nl.youtube.com/watch?v=CxFOKqHh4hc

Heb op youtube zitten luisteren, lekkere climax! Hopelijk deze week ergens op Juno te pakken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2008 14:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

track 1 is het beste
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2008 15:17 
 
Hardtraxxer

:bomb: Eindelijk weer een lekkere plaat na If I Say Stop en de remix van A Feeling, weereens wat lekkers van Citizen.
Hoeveel Uren heeft die Guisberti in een etmaal zitten damn, ben trouwens van mening dat ik de original beter vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2008 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uit @ Dance-Tunes, dus binnen bij mij! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2008 20:26 
 
Hardtraxx Newbie

K snap niet dat jullie hem gedownload hebben. Wat een slechte plaat zeg. Eentonig. Heb weleens betere plaatjes gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2008 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Simpel.

Plaat bouwt lekker op, eerst wat leeg, daarna de melo, meer melo etc etc. Hij is lekker vrolijk (mag zeker wel!). Break haalt je niet uit de hele vibe. Vocal is meeslepend, zin om mee te doen. Climax melodie is heel simpel, maar doeltreffend. Fijn om te horen, blijft lekker hangen. Bouwt ook ongelofelijk lekker op naar verschillende octaven en harmoniƫn.
Niet te vergeten: dit is ook lekker in te mixen aan intro en outro te horen (zeker het intro).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2008 21:42 
 
Hardtraxx Newbie

Khadber schreef:
Simpel.

Plaat bouwt lekker op, eerst wat leeg, daarna de melo, meer melo etc etc. Hij is lekker vrolijk (mag zeker wel!). Break haalt je niet uit de hele vibe. Vocal is meeslepend, zin om mee te doen. Climax melodie is heel simpel, maar doeltreffend. Fijn om te horen, blijft lekker hangen. Bouwt ook ongelofelijk lekker op naar verschillende octaven en harmoniƫn.
Niet te vergeten: dit is ook lekker in te mixen aan intro en outro te horen (zeker het intro).


Met dat inmixen ben ik het wel eens, voor de rest gaat die er mee door. Die climax is voor mij iets te simpel als je het mij vraagt. Maar iedereen heeft zo zijn mening ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2008 22:06 
 
Hardtraxxer

klinkt lekker hoorr ik heb hier de basskist eens flink open gezet en klinken allebei zeker wel goed :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2008 22:08 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Citizen! Altijd: :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2008 15:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Misschien een domme vraag :$ Maar wie is Citizen eigenlijk is dat ook een alias van Technoboy :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2008 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ Gius, Luca Antolini, Nitro, Klone, Pacific Link, The Hose, Spiritual Project, Giada, The KGB's, K-Traxx, Citizen, TNT, Hardstyle Masterz, Tuneboy and Technoboy.

Daar doet hij allemaal aan mee .. http://www.thedjlist.com/djs/TECHNOBOY/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2008 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

eigenlijk best kansloos.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2008 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tuneboy is GEEN TBY. Hij is een losse producer. Waarom? (Hardstyle Masterz = TBY & Tuneboy).
http://partyflock.nl/artist/27660:Hards ... sterz.html
Het kan wel zo zijn dat hij platen voor hem maakt.

Overigens vind ik het totaal niet kansloos, het is beter zo. Als je elke week een track met TBY ziet word je dat ook gauw zat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2008 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik vind het gewoon zo knudde allemaal die aliassen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2008 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als jij elke week een nieuwe TBY track in je handen hebt, dat ziet er gewoon niet uit. Daarom doet hij dat. Ook heeft ieder alias een andere sound als je ze met elkaar vergelijkt.
Builder is wat meer melodisch (bekend van Her Voice & My Life Is Just A Demo), terwijl Gius wat harder is etc etc. Zo heb je toch een andere flow in ieder alias.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2008 20:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Huh Vaag!! ^^ ik d8 dat Hardstyle Masterz : Max Enforcer & Tuneboy ware... my mistake!:P
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle