Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2016 18:23 
 
Hardtraxx Veteran

Cyber - A New World (DWX-395)

Label: Dirty Workz
WEB release: 27/03/2017

Tracks:
Cyber - A New World

Samples:


Bron: YT
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2016 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt heerlijk :) Wel een wat aparte melodie maar leuk gedaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 17:27 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 20:36 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 21:22 
 
Hardtraxx Veteran

Goede euphoric :worship:

Ik zie Cyber wel eens HEEL groot worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze plaat pakt mij iets minder dan zijn platen normaal doen. Kan niet helemaal de vinger erop leggen waarom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 23:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toffe plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 23:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cyber is echt een van m'n favoriete artiesten geworden, echt al z'n laatste releases zijn goud (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 23:31 
 
Hardtraxxer

Introotje/mid niks bijzonders, maar toch weer dat lekkere fijne zwevende Cyber sfeertje! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 11:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Een mindere Cyber release
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaa fijn plaatje ^^ al moet ik wel zeggen dat ik melodieën zoals die van Ily, each other, together, the supreme niet meer terug zie bij Cyber de laatste tijd :(. Zal ook met persoonlijke smaak te maken hebben natuurlijk maar die melodieën waren zo euforisch en bleven de hele dag in je hoofd hangen :loving:. Bij dit heb ik dat dan weer veel minder, ookal is het nog steeds een prima melo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Jaa fijn plaatje ^^ al moet ik wel zeggen dat ik melodieën zoals die van Ily, each other, together, the supreme niet meer terug zie bij Cyber de laatste tijd :(. Zal ook met persoonlijke smaak te maken hebben natuurlijk maar die melodieën waren zo euforisch en bleven de hele dag in je hoofd hangen :loving:. Bij dit heb ik dat dan weer veel minder, ookal is het nog steeds een prima melo.


Vooral ILY was echt een koning plaat. Die melodie heeft een week in mijn kop gehangen. Zelfs via die plaat mijn vriendin beetje hardstyle laten luisteren Ja lekker zoetsappig enzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Svbtwee schreef:
Jaa fijn plaatje ^^ al moet ik wel zeggen dat ik melodieën zoals die van Ily, each other, together, the supreme niet meer terug zie bij Cyber de laatste tijd :(. Zal ook met persoonlijke smaak te maken hebben natuurlijk maar die melodieën waren zo euforisch en bleven de hele dag in je hoofd hangen :loving:. Bij dit heb ik dat dan weer veel minder, ookal is het nog steeds een prima melo.


Vooral ILY was echt een koning plaat. Die melodie heeft een week in mijn kop gehangen. Zelfs via die plaat mijn vriendin beetje hardstyle laten luisteren Ja lekker zoetsappig enzo

Hahah precies hetzelfde hier maar dan bij een gewone vriendin van mij :P
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle