Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 14:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

D.E.Q - Dubnium (XBONE149)

Label: X-Bone Records
WEB release: 16/12/2016

Tracks:
D.E.Q - Dubnium

Samples:


Bron: X-Bone Records
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 14:30 
 
Hardtraxx Veteran

Jij denkt ik zet er even alle verleden Xbone releases op?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 14:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Jij denkt ik zet er even alle verleden Xbone releases op?


ja beetje sneu toch? :p best goeie track dit!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goeie track, thanks voor het plaatsen!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 14:37 
 
Hardtraxx Veteran

Xbone over het algemeen lekkere releases ja. Vind ook opvallend dat dat label eigenlijk weinig tot geen aandacht (meer) krijgt op Hardtraxx. Zitten echt goeie platen tussen. D.E.Q., Ezenia, Modul8, Shockwave om maar een paar namen te noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 14:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Xbone over het algemeen lekkere releases ja. Vind ook opvallend dat dat label eigenlijk weinig tot geen aandacht (meer) krijgt op Hardtraxx.


Zeker waar! Ik zal daar voortaan wel voor zorgen dan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2017 19:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thx guys! :) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2017 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Xbone over het algemeen lekkere releases ja. Vind ook opvallend dat dat label eigenlijk weinig tot geen aandacht (meer) krijgt op Hardtraxx. Zitten echt goeie platen tussen. D.E.Q., Ezenia, Modul8, Shockwave om maar een paar namen te noemen.


Laatst toevallig ook de soundcloud pagina van Xbone langs gegaan. Alleen maar lekkere plaatjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2017 21:01 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Xbone over het algemeen lekkere releases ja. Vind ook opvallend dat dat label eigenlijk weinig tot geen aandacht (meer) krijgt op Hardtraxx. Zitten echt goeie platen tussen. D.E.Q., Ezenia, Modul8, Shockwave om maar een paar namen te noemen.

Waarschijnlijk omdat X-Bone RAW bij de meesten niet echt in de smaak valt, gelijk het hele label maar negeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2017 21:13 
 
Hardtraxx Veteran

The Venator schreef:
Duruz schreef:
Xbone over het algemeen lekkere releases ja. Vind ook opvallend dat dat label eigenlijk weinig tot geen aandacht (meer) krijgt op Hardtraxx. Zitten echt goeie platen tussen. D.E.Q., Ezenia, Modul8, Shockwave om maar een paar namen te noemen.

Waarschijnlijk omdat X-Bone RAW bij de meesten niet echt in de smaak valt, gelijk het hele label maar negeren.


Grote kans dat dat de reden is idd, en dat doet pijn aan mijn hersenen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2017 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat het hoge release-tempo op X-Bone de oorzaak is. Ik probeer het allemaal nog te volgen, maar er komen zo snel plaatjes uit op dat label dat het soms wel een overkill is. De meeste platen zijn wel oke, maar imo niet speciaal/goed genoeg om ze zeg maar een maand later nog eens te beluisteren of ze in een mix te steken. Als ze een willekeurige ID aan mij zouden laten horen en vragen of de plaat van D.E.Q., Ezenia, Modul8, Shockwave of Mystical Mind was, zou ik geen idee hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2017 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw, nu weet ik wel waar D.E.Q. voor staat. X-Bone komen inderdaad wel geregeld leuke plaatjes op uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2017 10:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Ik denk dat het hoge release-tempo op X-Bone de oorzaak is. Ik probeer het allemaal nog te volgen, maar er komen zo snel plaatjes uit op dat label dat het soms wel een overkill is.


Precies dit.. Niet bij te houden en soms mis je dan echt vette tracks :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2017 10:48 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Die 2/3 previews per week? :lol:

Als het echt een vette plaat is onthoud je die wel lijkt mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2017 11:13 
 

Magnetron schreef:
Die 2/3 previews per week? :lol:

Als het echt een vette plaat is onthoud je die wel lijkt mij.

soms worden er hier er gewoon 10 op een dag neergezet
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2017 11:19 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Heb het over X-Bone, niet over alle releases. Mocht je het hebben over die 10 X-Bone releases laatst, daar zaten heel veel oude releases tussen die hier nog niet stonden. Ligt in dat geval aan jezelf dat je het niet bijhoudt, maar lastig is het zeker niet imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2017 14:29 
 
Hardtraxx Veteran

jeffrey2107 schreef:
Magnetron schreef:
Die 2/3 previews per week? :lol:

Als het echt een vette plaat is onthoud je die wel lijkt mij.

soms worden er hier er gewoon 10 op een dag neergezet


Hier op hardraxx ja. Dat waren vooral al reeds releasede platen. Xbone released max misschien 3 platen per week. En als er iets goeds tussen zit onthoudt je die inderdaad toch wel. Meerdere platen die ik regelmatig nog met plezier terug luister. Zitten ook platen/artiesten tussen die me dan weer helemaal niks doen.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle