Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2016 14:25 
 
Hardtraxxer

D-Sturb - Ready To Roll (EOL028)

Label: End Of Line Records
WEB release: 18/08/2016

Tracks:
D-Sturb - Ready To Roll

Samples:


Bron: YT
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2016 14:32 
 
Hardtraxxer

Track heet Ready to Roll, zie FB D-Sturb
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2016 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind D-sturb nog steeds een enorme baas, stijltje gaat me nog totaal niet vervelen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2016 17:33 
 

Ben ook echt fan van D-sturb geworden. Kan bijna iedere plaat wel waarderen, ook dit klinkt weer super gaaf :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2016 10:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wil duidelijk meneertje kickroll worden, vind er nog steeds geen hol aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2016 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Wil duidelijk meneertje kickroll worden


:lol:

Heeft tot nu toe constant z'n eigen herkenbare stijltje (met veel kickrolls) gehad, al vanaf dat hij onbekend was. Heeft niks te maken met wat voor meneertje hij wil worden, hij heeft blijkbaar een stijl die aanslaat en gaat lekker door met waar hij altijd al mee bezig was.

Nietszeggende opmerking weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2016 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met die titel speelt ie er wel op in. Slimme marketing, niks mis mee.

Ik heb trouwens ook nog niet veel met D-Sturb, al vond ik Until It's Gone en Menace remix wel leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2016 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Wil duidelijk meneertje kickroll worden, vind er nog steeds geen hol aan.


Zag SZP met drumstokjes staan op Defqon, zal er dus om spannen wie met deze naam ervan door gaat. :P

OT: Ben ook niet echt groot fan van D-Sturb, maar deze plaat klinkt opzich wel vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2016 22:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

alweer een toffe plaat! :D Heb alleen steeds het gevoel alsof ik naar een remix van Frequencerz - Nuclear zit te luisteren lijkt wel precies dezelfde synth
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2016 22:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ondanks dat kickrolls eigenlijk niet meer zo'n origineel trucje zijn en dit er bijna onnavolgbaar veel zijn, kan ik de producties van D-Sturb toch echt wel waarderen de laatste tijd. Kan niet verklaren waarom, maar bij D-Sturb heeft het wel iets. Zo ook in deze:
Chroman schreef:
Until It's Gone en Menace remix
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2016 12:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
DL22 schreef:
Wil duidelijk meneertje kickroll worden


:lol:

Heeft tot nu toe constant z'n eigen herkenbare stijltje (met veel kickrolls) gehad, al vanaf dat hij onbekend was. Heeft niks te maken met wat voor meneertje hij wil worden, hij heeft blijkbaar een stijl die aanslaat en gaat lekker door met waar hij altijd al mee bezig was.

Nietszeggende opmerking weer.


Die kickrolls klinken toch voor geen meter? De timing en de hoeveelheid zijn gewoon afschuwelijk. Ze zitten er gewoon in omdat ze er in moeten zitten tegenwoordig. D-Sturb maakt imo alleen maar saaie platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2016 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja sorry ik heb die kickroll haat gewoon niet zo, ben het er mee eens dat het soms wat minder mag, dus op zich snap ik wel dat je het denkt ofzo, maar het is niet meteen iets waar ik me heel erg aan stoor.

Soms geeft het erg veel drive mee, soms voegt het wat minder toe, maar verpest (in D-Sturbs geval) voor mij de tracks nooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2016 19:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb ook absoluut geen kickroll haat, ze moeten gewoon goed gebruikt worden. Tegenwoordig liggen ze er dubbel en dik op. Kijk naar The Pitcher - Symphony. Die eerste versie was toch gewoon belachelijk? Nu vind ik het een topplaat (al zitten er nog iets te veel in naar mijn mening). Menace remix vind ik bv ook een overkill aan kickrolls hebben.
Zal dus wel gewoon weer een smaakkwestie zijn :P Ik vind het vetter als ze subtiel gebruikt worden en wat meer op de achtergrond liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2016 13:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



21m30s :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2016 17:40 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2016 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kickrolls zijn prima, maar deze heeft er TE veel wat de track een stuk minder maakt helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2016 20:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dikke plaat :drool: D-Sturb blijft het goed doen bij mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2016 21:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

In HQ vind ik hem nog slechter. Wat zijn die leegtes afschuwelijk, en tja die kickrolls. Daar heb ik het hierboven al genoeg over gehad. Ben echt niet mee met deze hype.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2016 21:58 
 
Hardtraxxer

Deze kickrolls gaan me iets te ver
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2016 17:36 
 

Heerlijke plaat weer! :worship:. Ook een groot pluspunt voor (weer) een 2e climax met melodie wat D-Sturb gelukkig vaker doet :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2016 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, dit is helemaal niets voor mij. De kickrolls liggen er te dik bovenop, het is allemaal iets té. Verder bromt de kick heel erg en ik vind de pitch die soms in de kickrolls heel vervelend (en het wordt tegenwoordig veel te vaak gebruikt).
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2016 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeetje.. D-Sturb maakte wel leuke plaatjes maar dit is gewoon 1 ongecontroleerde spastische kickroll. Melodie is me ook maar een beetje saai. Die nieuwe collab met Warface vind ik dan weer wel heel erg evt
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2016 10:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijke plaat weer van deze baas, goeie energieke melodie en lekker volle kick :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2016 17:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

niet te doen dit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2016 16:57 
 
Hardtraxx Veteran

Hele dikke plaat! Anti climax vind ik echt vet gedaan!
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle