Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 17:38 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dark Pact - Respect (DT035)

Label: Derailed Traxx
WEB release: 27/02/2017

Tracks:
Dark Pact - Respect

Samples:


Bron: Dark Pact
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 17:46 
 
Hardtraxx Crew

Had wel iets meer verwacht toen ik een Dark Pact release zag, maar dit klinkt net zoals de raw meuk van tegenwoordig. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 17:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:
Had wel iets meer verwacht toen ik een Dark Pact release zag


Ik dacht ook 'ein-de-lijk', maar valt me tegen dit :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tering wat een tegenvaller... Bij Dark Pact verwacht je inmiddels toch wel even wat meer dan dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik klikte dit nummer vrij enthousiast aan, maar des te meer teleurgesteld klikte ik hem weer weg..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 21:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Teleurstellende plaat. Misschien zijn we te verwend na het horen van tracks als The Howl of Black Death. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Ik klikte dit nummer vrij enthousiast aan, maar des te meer teleurgesteld klikte ik hem weer weg..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2017 00:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeetje :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2017 15:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Zamble schreef:
Ik klikte dit nummer vrij enthousiast aan, maar na de reactie's hier gelezen te hebben klikte ik hem weer weg..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2017 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ivey Jones schreef:
Ik klikte dit nummer vrij enthousiast aan, maar na de reactie's hier gelezen te hebben klikte ik hem weer weg..

Niet eens zelf geluisterd? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2017 21:16 
 

pim0412 schreef:
Ivey Jones schreef:
Ik klikte dit nummer vrij enthousiast aan, maar na de reactie's hier gelezen te hebben klikte ik hem weer weg..

Niet eens zelf geluisterd? :/

ook niet nodig ook, je mist er niks aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2017 16:55 
 
Hardtraxx Veteran

pim0412 schreef:
Ivey Jones schreef:
Ik klikte dit nummer vrij enthousiast aan, maar na de reactie's hier gelezen te hebben klikte ik hem weer weg..

Niet eens zelf geluisterd? :/


Echt he. Vind de reacties ook wel weer overdreven, zoals wel vaker op dit forum. Ja, beetje standaard misschien en hij zou best wel meer kunnen. Ik vind het leuk klinken, en kwalitatief ook gewoon goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2017 16:58 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Echt he. Vind de reacties ook wel weer overdreven, zoals wel vaker op dit forum. Ja, beetje standaard misschien en hij zou best wel meer kunnen. Maar vind gewoon goed klinken, en kwalitatief ook goed.

Zulk soort platen zijn er toch al in overvloed? Dat het goed klinkt en kwalitatief in orde is zegt toch helemaal niks over wat iemand over een plaat moet vinden? Ik vind dit ook bijzonder saai, omdat dit trucje door nog tientallen anderen is gedaan > 'dikke' kick met wat screeches....
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2017 16:59 
 
Hardtraxx Veteran

Magnetron schreef:
Duruz schreef:
Echt he. Vind de reacties ook wel weer overdreven, zoals wel vaker op dit forum. Ja, beetje standaard misschien en hij zou best wel meer kunnen. Maar vind gewoon goed klinken, en kwalitatief ook goed.

Zulk soort platen zijn er toch al in overvloed? Dat het goed klinkt en kwalitatief in orde is zegt toch helemaal niks over wat iemand over een plaat moet vinden? Ik vind dit ook bijzonder saai, omdat dit trucje door nog tientallen anderen is gedaan > 'dikke' kick met wat screeches....


Maakt mij geen reet uit of dit trucje al tich keer is herhaald. Zolang het lekker klinkt kan ik me er mee vermaken. Gelukkig. Arme jullie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2017 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Duruz schreef:
Echt he. Vind de reacties ook wel weer overdreven, zoals wel vaker op dit forum. Ja, beetje standaard misschien en hij zou best wel meer kunnen. Maar vind gewoon goed klinken, en kwalitatief ook goed.

Zulk soort platen zijn er toch al in overvloed? Dat het goed klinkt en kwalitatief in orde is zegt toch helemaal niks over wat iemand over een plaat moet vinden? Ik vind dit ook bijzonder saai, omdat dit trucje door nog tientallen anderen is gedaan > 'dikke' kick met wat screeches....

Iets met spijkers en koppen Aron. 100% met je eens. Dit trucje is al honderden keren gedaan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2017 20:45 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wauw, dit is nou precies wat ik niet zoek in de hardere kant van de hardstyle. Vind dit ontzettend standaard en saai klinken zonder enige emotie of sfeer.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle