Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deetox & Lange Frans - Het Land Van (Q123)

Label: Q-Dance Records
WEB release: 29/01/2016

Tracks:
Deetox & Lange Frans - Het Land Van

Samples:


Bron: Deetox
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 14:20 
 

Heel vet gedaan! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 14:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Heel vet gedaan! :D


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kippenvel-momentje zaterdag :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

echt een kut nummer, vind sowieso lange frans al niets..
Dit soort tracks zijn leuk voor xqh (en carnaval), maar houd ook daarbij op
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 14:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook supergaaf dat hij ook zelf lekker los gaat..... :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 15:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Simpel, maar heel gaaf! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 15:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een baas die Lange Frans :thumbsup: Klinkt ook als een lekker trackje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 15:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wat was dit genieten! ge-nieten, echt waar :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 15:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Meters kippenvel afgelopen zaterdag! :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow vet dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja dit was echt genieten zaterdag. Echt hulde ook voor Lange Frans die er ook helemaal in op ging. Deze wil ik zeker vaker horen dus mooi dat er wat mee gedaan gaat worden :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 16:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heel vet gedaan dit :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 16:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit was zooooo prachtig he!

Echt in de categorie opening Crypsis op Qlimax met Strike, Rebirth anthem van B-Front & Ran-D op Rebirth :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 16:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echt overal kippenveel tijdens dit nummer afgelopen zaterdag :loving: :loving:
Misschien kunnen ze hier het unofficial x-qlusive Holland anthem van maken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NightFly013 schreef:
Ook supergaaf dat hij ook zelf lekker los gaat..... :thumbsup:


Haha las op Twitter dat hij 20 minuten voor het optreden een snelcursusje had gekregen. Uberhaupt leuk om die social media accounts eens te bekijken van bv Wolter Kroes. Iedereen vond het geweldig haha.

Vind dit nummer echt heel goed gelukt, past perfect bij het feest, leuk dat Fransie langs kwam, en het klinkt ook nog eens verrekte goed. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 17:25 
 
Hardtraxx Veteran

Deze zelf niet live, nog in HQ gehoord, maar ik vind de track kwalitatief gezien nog niet echt spetterend. De break is super tof gedaan met de vocalen van Frans en geeft ook zeker even kippenvel, maar zodra de Lead erin komt verdwijnt dit bij mij compleet. De melodie doet me direct denken aan Men Of Steel en klinkt vrij simpel, de Synth kan ik in deze kwaliteit nog geen oordeel over geven maar tot slot stoor ik me wél aan de timing van de melodie t.o.v de kick, het luistert niet bepaald lekker helaas. Ondanks mijn kritiek puntjes toch zeker wel respect voor het idee achter deze track, het concept en de uitvoering :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.youtube.com/watch?t=173&v=vH_MM-Sx9nE

losgaande Deetox :worship: volgens mij dit dr nog nooit zien doen, Fransie natuurlijk ook als een baas :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel erg vet dit, leuke samenwerking
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 19:37 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
https://www.youtube.com/watch?t=173&v=vH_MM-Sx9nE

losgaande Deetox :worship: volgens mij dit dr nog nooit zien doen, Fransie natuurlijk ook als een baas :worship:

Dan ben je waarschijnlijk al een tijdje niet meer bij een optreden geweest ? :P

Bedankt voor de toffe reacties, dit had ik nooit verwacht haha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 20:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Destination schreef:
Ondanks mijn kritiek puntjes toch zeker wel respect voor het idee achter deze track, het concept en de uitvoering :thumbup:


Hier ben ik het dus totaal niet mee eens :$ Prima dat zulke dingetjes voor feesten als XQH worden gemaakt, maar als zulke tracks serieus worden uitgebracht kan dat wel eens behoorlijk nare gevolgen hebben voor de hardstyle scene. Nog maar een paar jaar geleden stond de hele scene op z'n kop toen Tatanka een remix maakte van I Kissed a Girl (dat was volgens mij ook maar semi-serieus bedoeld), en kijk waar we tegenwoordig staan.. Als deze track ook maar een klein beetje aanslaat zullen er nog vele 'collabs' met popartiesten volgen. Net nu ik dacht dat de hype zijn hoogtepunt wel een beetje had bereikt, dreigt het weer een paar flinke stappen verder te gaan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deetox schreef:
Paultheone schreef:
https://www.youtube.com/watch?t=173&v=vH_MM-Sx9nE

losgaande Deetox :worship: volgens mij dit dr nog nooit zien doen, Fransie natuurlijk ook als een baas :worship:

Dan ben je waarschijnlijk al een tijdje niet meer bij een optreden geweest ? :P

Bedankt voor de toffe reacties, dit had ik nooit verwacht haha!


Klopt, had je al een hele tijd niet meer gezien, maar van de keren dat ik je wel heb gezien, had ik je nog nooit zien stampen of 'hakken' haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 20:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Meters kippenvel zaterdagavond, en nu weer! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bouke schreef:
Destination schreef:
Ondanks mijn kritiek puntjes toch zeker wel respect voor het idee achter deze track, het concept en de uitvoering :thumbup:


Hier ben ik het dus totaal niet mee eens :$ Prima dat zulke dingetjes voor feesten als XQH worden gemaakt, maar als zulke tracks serieus worden uitgebracht kan dat wel eens behoorlijk nare gevolgen hebben voor de hardstyle scene. Nog maar een paar jaar geleden stond de hele scene op z'n kop toen Tatanka een remix maakte van I Kissed a Girl (dat was volgens mij ook maar semi-serieus bedoeld), en kijk waar we tegenwoordig staan.. Als deze track ook maar een klein beetje aanslaat zullen er nog vele 'collabs' met popartiesten volgen. Net nu ik dacht dat de hype zijn hoogtepunt wel een beetje had bereikt, dreigt het weer een paar flinke stappen verder te gaan xd


Haha aah joh, dit is toch gewoon een ludieke actie voor een feest als dit. De hardstyle DJ's gaan echt niet spontaan in de rij staan om collabs met bijv Ronnie Flex en Lil' Kleine te maken omdat dit nou ineenkeer zo'n gigantische hit zou worden.

Ik hoor dit graag nog eens terugkomen op feesten, vind het origineel al goed, en vind dit echt een uitermate geslaagd idee en nummer
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bouke schreef:
Destination schreef:
Ondanks mijn kritiek puntjes toch zeker wel respect voor het idee achter deze track, het concept en de uitvoering :thumbup:


Hier ben ik het dus totaal niet mee eens :$ Prima dat zulke dingetjes voor feesten als XQH worden gemaakt, maar als zulke tracks serieus worden uitgebracht kan dat wel eens behoorlijk nare gevolgen hebben voor de hardstyle scene. Nog maar een paar jaar geleden stond de hele scene op z'n kop toen Tatanka een remix maakte van I Kissed a Girl (dat was volgens mij ook maar semi-serieus bedoeld), en kijk waar we tegenwoordig staan.. Als deze track ook maar een klein beetje aanslaat zullen er nog vele 'collabs' met popartiesten volgen. Net nu ik dacht dat de hype zijn hoogtepunt wel een beetje had bereikt, dreigt het weer een paar flinke stappen verder te gaan xd

Haha wauw, overdrijven is ook een vak. Ik denk niet dat 1 plaat als deze nare gevolgen gaat hebben voor een hele scène hoor :P

Ben het overigens wel eens met Destination, ik vond de timing van de melodie en de kicks ook niet helemaal lekker klinken als geheel..wel een heel origineel idee en wie weet wordt er nog wel wat aan geknutseld komende tijd als er echt plannen voor gemaakt zijn. :)
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle