Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 21:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Positief verrast! Heel goede melodie die goed in het geheugen blijft hangen. De mid intro is wel weer vrij standaard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 21:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vocals niet best hoor.. Verder zeker niet verwacht dit! Toffe melodie :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het heel erg goed bij Intents passen. Vocals lekker gek en beetje over de top, net als het thema en het festival. Melo hetzelfde verhaal. Kan me ook wel vinden het in Everyday gevoel dat ze geprobeerd hebben terug te halen.

Kan me goed voorstellen dat deze het heel goed gaat doen tijdens de endshow.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha die vocalen :lol: :lol: :lol:

Verder wel een energieke plaat, maar melodie pakt mij niet heel erg. Met die vocalen er bij maakt deze track toch behoorlijk matig
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 23:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Instrumental is ie wel vet maar die vocals verpesten alles. :/

Krijg er totaal geen Everyday-gevoel bij overigens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 23:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel eens met de meeste hier. Vocals vind ik echt slecht, maar dat melodietje is best aanstekelijk. Waarom moet er in anthems tegenwoordig altijd met een vocalist gewerkt worden. Vond de anthems/vocals van vroeger met de stem van de organisatie om het zo maar te zeggen een stuk vetter om te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 00:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
Wel eens met de meeste hier. Vocals vind ik echt slecht, maar dat melodietje is best aanstekelijk. Waarom moet er in anthems tegenwoordig altijd met een vocalist gewerkt worden. Vond de anthems/vocals van vroeger met de stem van de organisatie om het zo maar te zeggen een stuk vetter om te horen.


Dit ;)

Overigens vind ik dat het thema van het feest niet goed terugkomt in het anthem. Dat had ik vorig jaar veel meer met alle sportdingen. Ook bij het anthem van Ran-D, het avontuurlijke. Merk ik hier veel minder. Wel een toffe plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 00:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Positief verrast! Dik anthem dit! Mid intro en de vocals zijn verschrikkelijk maar daarna wordt 'tie heel lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 00:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mwahh. Vocalen zijn echt kut en de plaat roept echt geen everyday feeling bij me op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 02:05 
 
Hardtraxx Newbie

Zeker Anthem waardige melodie! Maar het blijkt wel weer hoe vocals een track kunnen maken of breken, zonde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 06:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
JeroenB93 schreef:
"Motherfucking" in een Intents anthem :thumbdown:
Verder vind ik de teksten en vocalen ook maar niks.
Melodie + climax is wel een duimpie waard :thumbup:

Totaalplaatje blijft een :thumbdown:


Ik snap het niet, waarom is het zo erg als je 1x 'motherfucking' hoort in een track? Als het nou hele tijd over dood en verderf ging snapte ik het nog, maar dit valt toch mee..?

Maakt deze plaat voor mij niet minder op. Nou zijn de rest van de vocals ook niet super top, vind het verder wel gewoon een lekker plaatje.

Bleef het maar bij één keer "motherfucking". Ik heb het volgens mij sowieso wel een stuk of vijf keer gehoord, als het niet meer is.

Vocals verpesten deze track echt compleet voor mij. Die gast kan niet eens zingen man. Hij schreeuwt en blèrt maar gewoon wat. Echt vreselijk. Krijg er ook totaal geen anthemgevoel bij. Vind het begin van de track ook tenenkrommend slecht en saai. Alleen het melodietje is wel leuk, maar ook weer niet heel bijzonder verder. Wel eens dat dit van beide heren één van de betere tracks is van afgelopen tijd. Maar alsnog ben ik niet enthousiast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vocals is alles al wel over gezegd, dat moet toch anders kunnen... Of op z'n minst origineler...

Verder positief verrast, maar niet weggeblazen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 10:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vocals zijn niet best inderdaad. Los daarvan is het wel een prima plaatje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 11:02 
 
Hardtraxx Elite

We hebben iets voor je moederneukende geest. Oké, heftig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 11:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
"Motherfucking" in een Intents anthem :thumbdown:
Verder vind ik de teksten en vocalen ook maar niks.
Melodie + climax is wel een duimpie waard :thumbup:

Totaalplaatje blijft een :thumbdown:


Goede samenvatting.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 12:14 
 
Hardtraxxer

De vocalen zijn inderdaad een beetje jammer en kinderachtig ingeschoten. Het had naar mijn idee echt super gaaf geweest als Sam Lemay ze in had gezongen, met een iets volwassenere strekking.

Ondanks de vocalen toch een erg prettig anthem naar mijn idee :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee sorry.. je maakt een anthem voor een zomers festival en dan kom je met met van die wannabe stoere stem + tekst aan.

Wat is er mis met een blije tekst die je direct een zomers gevoel geeft, ingezongen door een meid met een mooie stem? Je bent al met een melodieuze plaat bezig, waarom moet er toch nog een balans met het ''stoere'' van de ''motherfucking'' raw gemaakt worden?

Zelfs Radical Redemption deed dit 5x beter, en die heeft er niet eens een zomerse plaat van gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 12:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
JeroenB93 schreef:
"Motherfucking" in een Intents anthem :thumbdown:
Verder vind ik de teksten en vocalen ook maar niks.
Melodie + climax is wel een duimpie waard :thumbup:

Totaalplaatje blijft een :thumbdown:


Ik snap het niet, waarom is het zo erg als je 1x 'motherfucking' hoort in een track? Als het nou hele tijd over dood en verderf ging snapte ik het nog, maar dit valt toch mee..?

Maakt deze plaat voor mij niet minder op. Nou zijn de rest van de vocals ook niet super top, vind het verder wel gewoon een lekker plaatje.


Als je het nou 1x hoort kan ik er nog mee leven. Maar het komt 2 keer voor in het refrein van de tekst, en het refrein zelf komt een stuk of 3x voor volgens mij.
Buiten dat vind ik het totaal niet bij deze vocalen en Intents passen.
Beetje misplaatste "motherfucking" als ik het zo moet omschrijven
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 12:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
Wel eens met de meeste hier. Vocals vind ik echt slecht, maar dat melodietje is best aanstekelijk. Waarom moet er in anthems tegenwoordig altijd met een vocalist gewerkt worden. Vond de anthems/vocals van vroeger met de stem van de organisatie om het zo maar te zeggen een stuk vetter om te horen.


Snap je punt qua originele 'feest-vocals', ook ik riep hier laatst op het forum waarom er altijd aparte vocalists bij moeten komen. Toen wees iemand me op het Decibel anthem van Ran-D en moest ik toch wel toegeven dat het degelijk wel kan, maar niet iedere artiest kan dat samenbrengen tot een bepaald festivalanthem
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
Thommy schreef:
Wel eens met de meeste hier. Vocals vind ik echt slecht, maar dat melodietje is best aanstekelijk. Waarom moet er in anthems tegenwoordig altijd met een vocalist gewerkt worden. Vond de anthems/vocals van vroeger met de stem van de organisatie om het zo maar te zeggen een stuk vetter om te horen.


Snap je punt qua originele 'feest-vocals', ook ik riep hier laatst op het forum waarom er altijd aparte vocalists bij moeten komen. Toen wees iemand me op het Decibel anthem van Ran-D en moest ik toch wel toegeven dat het degelijk wel kan, maar niet iedere artiest kan dat samenbrengen tot een bepaald festivalanthem

Het kan inderdaad wel. The Hunt van Ran-D is ook een goed voorbeeld van hoe het wel kan. In het Rebirth anthem van dit jaar vind ik de vocals dan weer minder terwijl ik de track op zichzelf best goed vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 13:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sjuutie schreef:
Artiest: Digital Punk & Adaro - Circus Of Insanity (Official Intents Festival 2017 Anthem) (UNL001)

Label: Unleashed Recordings
WEB release: nnb

Tracks:
Digital Punk & Adaro - Circus Of Insanity (Official Intents Festival 2017 Anthem)

Sample:


Bron: FB


Eerste release van Unleashed Records.

Vind de track an sich vet, maar die vocals.. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 13:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die vocals... cringe, heel erg DP gehalte.
Melodie is wel nice! :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op de vocals na een heel fijn plaatje! Melodie blijft gelijk hangen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 14:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vocals inderdaad zwaar matig maar verder een hele fijne plaat.
Voelt verder wel echt aan als een anthem dat goed bij Intents past
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle