Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2009 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou best kunnen sun,

heb geen idee, maar deze mannen zijn altijd wel verantwoordelijk.

Sowieso Tuneboy & TBY
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2009 20:49 
 
Hardtraxxer

Tommyf16 schreef:
DJ Phil TY = geen technoboy ;)

ik had het aan wouter (dj Jones) gevraagd en ik denk dat wouter da niet verzint, en zo te zien heeft rik nader onderzoek verricht en technoboy zit er zoiezo bij :) maar wie zou het dan zijn volgens jou tommy?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2009 23:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nout schreef:
Tommyf16 schreef:
DJ Phil TY = geen technoboy ;)

ik had het aan wouter (dj Jones) gevraagd en ik denk dat wouter da niet verzint, en zo te zien heeft rik nader onderzoek verricht en technoboy zit er zoiezo bij :) maar wie zou het dan zijn volgens jou tommy?


Ja is wel zo, je kon 't ook wel gokken toen de cd van qlimax kwam.
Maar 't is gewoon Tby en zn teampje ;).

Hij springt er nou net op trouwens, bij Itunes xd
start try to make a sound like this ......... this is how it should be done :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2009 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Wie is het dan? Houd ons niet langer in spanning ;) .


haha inderdaad als je het al weet zeg het dan meteen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2009 00:06 
 
Hardtraxx Veteran

Makxz schreef:
Khadber schreef:
Wie is het dan? Houd ons niet langer in spanning ;) .


haha inderdaad als je het al weet zeg het dan meteen xd


Ja ik begin nou ook nieuwsgierig te worden wie het dan zal zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2009 01:38 
 
Hardtraxx Newbie

Tis een nederlander en zit bij 1 van de grootste labels :P meer zeg ik niet. Het kan best zijn dat het een collab is. Maar als het goed is is het 1 persoon.

[wil het niet door vertellen, omdat ik niet weet of hij dat chill vind :P en ik wil nog steeds een beetje inside information blijven krijgen]
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2009 11:40 
 
Hardtraxx Veteran

Dus je wil zeggen dat het overal op internet verkeerd staat ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2009 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tommyf16 schreef:
Tis een nederlander en zit bij 1 van de grootste labels :P meer zeg ik niet. Het kan best zijn dat het een collab is. Maar als het goed is is het 1 persoon.

[wil het niet door vertellen, omdat ik niet weet of hij dat chill vind :P en ik wil nog steeds een beetje inside information blijven krijgen]


Toch raar dat hij/zij dan op Dance Pollution zijn/haar nummer released als het een Nederlander is.

en hier: http://www.discogs.com/DJ-Phil-TY-Miami-Belch/release/1536410 staat toch echt:
Written-By - A. DonĂ * , C. Giusberti* , M. Caroppo* , M. Sala* , P. Nobile* , R. Nanni*

dus Tuneboy, Technoboy en heel die groep. Notes: Recorded at Sound Planet Studio, Bologna - Italy


over de track zelf: meesterwerk
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2009 19:43 
 
Hardtraxx Veteran

Ja mij lijkt het idd ook heel onwaarschijnlijk dat DJ Phil TY een Nederlander is idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2009 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon bullshit verhaal.
C. Gusiberti = TBY.

En over het algemeen produceert hij met Dona samen, maar gezien hij met onder andere Bruno & Ivan in een studio zit (zover ik weet), staan die der soms ook bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2009 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
Tommyf16 schreef:
Tis een nederlander en zit bij 1 van de grootste labels :P meer zeg ik niet. Het kan best zijn dat het een collab is. Maar als het goed is is het 1 persoon.

[wil het niet door vertellen, omdat ik niet weet of hij dat chill vind :P en ik wil nog steeds een beetje inside information blijven krijgen]


Toch raar dat hij/zij dan op Dance Pollution zijn/haar nummer released als het een Nederlander is.

en hier: http://www.discogs.com/DJ-Phil-TY-Miami-Belch/release/1536410 staat toch echt:
Written-By - A. DonĂ * , C. Giusberti* , M. Caroppo* , M. Sala* , P. Nobile* , R. Nanni*

dus Tuneboy, Technoboy en heel die groep. Notes: Recorded at Sound Planet Studio, Bologna - Italy

over de track zelf: meesterwerk


Precies 't zelfde als wat ik zeg.

Gewoon tby & zn teampje.

Bullshit verhaal. Bewijs 't maar is. :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2009 22:44 
 
Donateur

Ik denk toch ook dat het heel dat rijtje met italiaanse producers is hoor ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2009 23:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber, met welke tracks van Technoboy hebben Bruno Power en Ivan Carsten meegewerkt dan? nog nooit gezien op Discogs :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2009 20:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tommyf16 schreef:
Tis een nederlander en zit bij 1 van de grootste labels :P meer zeg ik niet. Het kan best zijn dat het een collab is. Maar als het goed is is het 1 persoon.

[wil het niet door vertellen, omdat ik niet weet of hij dat chill vind :P en ik wil nog steeds een beetje inside information blijven krijgen]


Bovenstaande meneer probeert interessant te doen blijkt maar weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2009 21:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Arthurhoihoi schreef:
Tommyf16 schreef:
Tis een nederlander en zit bij 1 van de grootste labels :P meer zeg ik niet. Het kan best zijn dat het een collab is. Maar als het goed is is het 1 persoon.

[wil het niet door vertellen, omdat ik niet weet of hij dat chill vind :P en ik wil nog steeds een beetje inside information blijven krijgen]


Bovenstaande meneer probeert interessant te doen blijkt maar weer.

Weer? Wanneer deed hij het nog meer dan? Maar idd, hij zit gewoon een beetje aandacht te trekken :thumbdown:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2009 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
Khadber, met welke tracks van Technoboy hebben Bruno Power en Ivan Carsten meegewerkt dan? nog nooit gezien op Discogs :oh:

Nee, niet echt samengewerkt. Meer zoals bijvoorbeeld The Prophet nu in Nederland doet. Hij zal zich samen met Italian guy Dona (die overigens wel overal vermeld staat), zich wel mengen in die releases. Dov zorgt nu ook dat hier en daar de releases er beter uitkomen, mede door ze te draaien op feesten, maar ook door feedback in de studio. Daar kan zijn ervaring wel handig zijn voor nieuwere producers. Hetzelfde geldt denk ik ook voort TBY en Dona.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2009 03:27 
 
Hardtraxx Newbie

Sunboom schreef:
Weer? Wanneer deed hij het nog meer dan? Maar idd, hij zit gewoon een beetje aandacht te trekken :thumbdown:.


Arthurhoihoi schreef:
Tommyf16 schreef:
Tis een nederlander en zit bij 1 van de grootste labels :P meer zeg ik niet. Het kan best zijn dat het een collab is. Maar als het goed is is het 1 persoon.

[wil het niet door vertellen, omdat ik niet weet of hij dat chill vind :P en ik wil nog steeds een beetje inside information blijven krijgen]


Bovenstaande meneer probeert interessant te doen blijkt maar weer.

Meneertje?! Denk eerder dat ik op jouw neer kijk ^^ en tuurlijk ik probeer intressant te wezen op een forum waar ik dag en nacht zit (Y)


en de woorden waren toch uit zijn mond, dus tja wrom zou ie liegen? Niet dat hij iets te bewijzen heeft voor mij...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2009 04:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tommyf16 schreef:
Sunboom schreef:
Weer? Wanneer deed hij het nog meer dan? Maar idd, hij zit gewoon een beetje aandacht te trekken :thumbdown:.


Arthurhoihoi schreef:
Tommyf16 schreef:
Tis een nederlander en zit bij 1 van de grootste labels :P meer zeg ik niet. Het kan best zijn dat het een collab is. Maar als het goed is is het 1 persoon.

[wil het niet door vertellen, omdat ik niet weet of hij dat chill vind :P en ik wil nog steeds een beetje inside information blijven krijgen]


Bovenstaande meneer probeert interessant te doen blijkt maar weer.

Meneertje?! Denk eerder dat ik op jouw neer kijk ^^ en tuurlijk ik probeer intressant te wezen op een forum waar ik dag en nacht zit (Y)


en de woorden waren toch uit zijn mond, dus tja wrom zou ie liegen? Niet dat hij iets te bewijzen heeft voor mij...

Waarom hij zou liegen? Geen idee, bijvoorbeeld om interessant te doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2009 12:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

I get high, when i hear the drums roll :bomb:

Ben echt blij met deze plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2009 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tommyf16, wat gedraag je je toch als een loser. We hebben je toch overtuigd dat het een italiaanse groep is van technoboy!?

mijn maat van 15 jaar is stiekem A-Lusion wisten jullie dat!

en m'n moeder is Dana!, en Technoboy m'n vader
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2009 16:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mijn vader is Technoboy hoor, niet de jouwe :)

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2009 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mag er nou weer even lief gedaan worden? Klaar nu aub.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2009 12:22 
 
Hardtraxx Veteran

Josh-T schreef:
Tommyf16, wat gedraag je je toch als een loser. We hebben je toch overtuigd dat het een italiaanse groep is van technoboy!?

mijn maat van 15 jaar is stiekem A-Lusion wisten jullie dat!

en m'n moeder is Dana!, en Technoboy m'n vader

He man, Als hij zijn bron niet wilt geven laat em dan tog. Ga je hem hier een beetje zitten spammen ofso .. Zullen et wel eens te weten krijgen, doe relax Joh
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle