Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 15:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Winterfresh is echt heel erg vet, energieke mid, sfeervolle break, lekkere melodie en stevige kicks :)


Erg vet idd!

DonnyD schreef:
Thommy schreef:
Unafraid doet me helaas niet zoveel. Wordt nergens echt spannend
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 16:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heerlijke EP :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind van Winterfresh de vocals wel echt slecht, en versta ze ook niet allemaal, of ligt dit aan mij. Melodie van Winterfresh en Exploration wel weer goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
Ik vind van Winterfresh de vocals wel echt slecht, en versta ze ook niet allemaal.


Eensch
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 18:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fijne release met als uitschieter Exploration. Dikke kicks, vette sfeer en fijne melodie in Exploration en Unafraid. Het gemompel van Ruffian verpest voor mij Winterfresh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 13:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

En de laatste preview in OP
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 14:00 
 
Hardtraxx Addict

Die ballad versie van Going Under :loving: :loving:

Nu nog een Trance remix in de stijl van As The Rush Comes graag :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 00:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke EP. Uitschieter voor mij is Winterfresh, hele gave melodie met veel drive. De collab met The machine & Exploration vind ik ook fijne plaatjes, maar doen me niet bijzonder veel. Going Under Ballad version vind ook heel mooi om zo thuis te luisteren. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unafraid is een matige plaat. Zit kwalitatief wel in elkaar maar ik hoor er geen creativiteit in terug die beide producers zeker hebben. Kicks vind ik ook niks.
Winterfresh: zitten gelukkige betere kicks in de mid in. Break en vocals van Ruffian worden na twee keer echt heel vervelend om aan te horen. Melodie + lead is wel vet, maar de in de climax staan de kicks weer te veel naar de achtergrond naar mijn smaak. Had meer ingezeten. Tweede climax vind ik nog wel vet met die screeches die mee doen op de achtergrond.
Exploration: tja de mid pakt me al niet met de doffe kicks. De breaks vind ik wel weer vet. In de climax vind ik de kicks beter passen. Zit wel een toffe sfeer in de plaat, maar ook wel een beetje eentonig.
Going under: vind ik gewoon lelijk gezang.

Toch jammer dat Thera me weer niet pakt. Al een tijdje niet meer. Zitten nog genoeg boeiende elementen in de tracks maar vind het vaak niet meer dan een aardig plaatje. Voorheen pakte hij mij altijd wel met z'n platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2017 15:58 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Unafraid:
Leuke vocals en fijne sounds in de intro. Vind de break opzich niet heel spannend, gebeurt eigenlijk niet heel veel. De anti die daarna komt vind ik ook niet spannend. Die sidechain in de twee climax is wel fijn, alleen lijken de sounds best ver van de kicks af te staan. Komt niet echt als een geheel over.

Winterfresh:
Dit soort 'stoere', weet even niet hoe ik het anders moet omschrijven, doen me (meestal) niks. De opbouw in de break is wel heerlijk gedaan met die piano. Wat ontzettend fijn als die melodie opkomt in de break, heerlijk. Beide climaxen zijn ook heerlijk, al vind ik die screech in de tweede best storend.

Exploration:
Die scherpe synth in de intro, gruwelijk dik!! Die break, wat ontzettend fijn, die viool eronder ook! Sfeertje wordt gelukkig daarna ook doorgezet. Topplaat dit :loving:

Going Under (Ballad Version):
Heerlijke toevoeging aan de release. Heel fijn stukje muziek!
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle