Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2016 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dj Thera - The New Era (THER-174)

Label: Theracords
WEB release: 11/05/2016 Hardcopy: 26 april 2016

Tracks:
01. Dj Thera - Under My Wing
02. Dj Thera ft. Yuna-X - Starfleet
03. Dj Thera - Ode to the Throne
04. Dj Thera - Citizens
05. Dj Thera & Regain - Never Say Goodbye
06. Dj Thera - Wasteland
07. Dj Thera - The New Era
08. Dj Thera - Going Under
09. Dj Thera - Bigger Bolder Better
10. Dj Thera - Into The Light
11. Dj Thera - Lightsaber
12. Dj Thera & Delete - Judgement
13. Dj Thera & Caine - The Alliance
14. Dj Thera - Meteorite
15. Dj Thera & Ophidian - Post Apocalypse

Afbeelding

Samples:

























Bron:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2016 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke trailer zeg, denk dat het een heel gaaf album gaat worden met zijn nieuwe stijl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2016 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik verwacht sowieso al z'n nieuwe platen van de laatste tijd erop. Dat zouden dan zijn:

Dj Thera - Lightsaber
Dj Thera - Into The Light
Dj Thera - Under My Wing
Dj Thera - Citizens
Dj Thera - Ode To The Throne
Dj Thera & Regain - Never Say Goodbye
Dj Thera & Ophidian - TBA

Geen idee of ik er nu een paar vergeet maar deze lijken me dan wel erop te komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2016 16:33 
 
Hardtraxxer

Ontzettend vette trailer! Was het maar april :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2016 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaaaaa!! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2016 16:45 
 
Artiest

Vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2016 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel vet!
Denk overigens dat die plaat met Jason Payne maar gewoon een simpele DJ tool was, denk niet dat die op het album verschijnt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2016 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, leuke trailer. Ik vond Training Sessions al een vrij goed album, hopelijk is dit nog een niveau hoger. Komt altijd wel goed met Thera. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2016 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel vet! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2016 17:51 
 
Hardtraxx Newbie

Weet me nog niet te boeien zo, moet het allemaal in HQ horen. Maar ff serieus, de vocals in de trailer klinken toch niet, zit geen passie in, geen kracht, niets, vind dat wel zonde want visueel is t gaaf, maar als je dan een trailer maakt voor een album huur dan ook ff een echte vocalist in voor zoiets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2016 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel tof dat Thera weer met een nieuw album komt! Training Sessions vond ik ontzettend geslaagd, dus ik kijk echt enorm uit naar dit album, zeker met zijn nieuwe stijl! Als Thera de variatie op het album weet te behouden zoals hij dat deed op Training Sessions, dan wordt dit weer een geniaal album :) Vette trailer ook trouwens.

Hopelijk wordt het trucje van het pitchen van de kickroll (zoals bij Lightsaber en Intro the Light) niet te overheersend toegepast op het gehele album. Persoonlijk ben ik er geen fan van, en op den duur gaat het de variatie schaden, en meer afdoen dan bijdragen aan een track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2016 18:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gaaf!! Hier kijk ik echt gelijk heel erg naar uit :yay:
Ik vind Thera sowieso een van de weinige artiesten de laatste tijd die mij echt nog weten te boeien.
De meeste platen de laatste tijd van Thera kloppen ook echt helemaal en alle elementen zijn gewoon goed, echt alles boeit mij. Vaak hoor je toch wel hier en daar wat dingetjes die je liever net wat anders had gehoord maar voornamelijk de kicks, synths, melodieën en screeches zijn gewoon vrijwel altijd super dik bij Thera :D

pim0412 schreef:
Hopelijk wordt het trucje van het pitchen van de kickroll (zoals bij Lightsaber en Intro the Light) niet te overheersend toegepast op het gehele album. Persoonlijk ben ik er geen fan van, en op den duur gaat het de variatie schaden, en meer afdoen dan bijdragen aan een track.


Zelfs dit vind ik bij Thera vaak precies goed klinken en niet storen, dus ik kijk hier erg naar uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2016 18:55 
 
Hardtraxx Veteran

Wat dik! Heel benieuwd naar het album! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2016 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ventrue schreef:
Zelfs dit vind ik bij Thera vaak precies goed klinken en niet storen, dus ik kijk hier erg naar uit!

Eens, ik vind het zeker bij tracks van Thera op dit moment niet storend, maar ik hoop dat daar geen verandering in komt :P Het is tegenwoordig zo vaak te vinden in tracks dat ik er inmiddels wel een beetje klaar mee ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2016 19:45 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Vlegel schreef:
Weet me nog niet te boeien zo, moet het allemaal in HQ horen. Maar ff serieus, de vocals in de trailer klinken toch niet, zit geen passie in, geen kracht, niets, vind dat wel zonde want visueel is t gaaf, maar als je dan een trailer maakt voor een album huur dan ook ff een echte vocalist in voor zoiets.

Lol dit is juist n USA voice actor. Ik vind t zelf superdik
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2016 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Vlegel schreef:
Weet me nog niet te boeien zo, moet het allemaal in HQ horen. Maar ff serieus, de vocals in de trailer klinken toch niet, zit geen passie in, geen kracht, niets, vind dat wel zonde want visueel is t gaaf, maar als je dan een trailer maakt voor een album huur dan ook ff een echte vocalist in voor zoiets.

Lol dit is juist n USA voice actor. Ik vind t zelf superdik

Vond dat ook wel tof inderdaad. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2016 19:57 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vond dat juist ook heel sterk overkomen idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2016 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het huidige stijltje ook enorm vet, maar hoop inderdaad ook wel dat het album afwisselend genoeg gaat worden, maar denk dat we daar niet bang voor hoeven zijn.

Nu Thera toch mee kijkt, zonder namen te noemen, komen er nog vette (onverwachte) collabs op dit album? Klein tipje van de sluier ? :D
Persoonlijk lijkt me een wat melodischere collab met Delete mij wel enorm vet :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2016 20:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Met Caine was je toch ook al een collab begonnen, Pieter? Hopelijk komt die samenwerking met Audiofreq waar eerst sprake van was ook op dit album. :drool:

Gaat een heerlijk album worden, denk ik. Die nieuwe stijl bevalt me zonder meer goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2016 21:02 
 
Artiest
Avatar gebruiker

4 collabs in totaal: Regain, Delete, Caine en Ophidian. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2016 23:39 
 
Hardtraxx Veteran

Enorm veel zin in dit album!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2016 00:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel erg goed nieuw dit. Training Sessions was een heerlijk divers album en dat gaat met deze ook wel goed komen, z'n nieuwe stijltje is heerlijk. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2016 07:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Vlegel schreef:
Weet me nog niet te boeien zo, moet het allemaal in HQ horen. Maar ff serieus, de vocals in de trailer klinken toch niet, zit geen passie in, geen kracht, niets, vind dat wel zonde want visueel is t gaaf, maar als je dan een trailer maakt voor een album huur dan ook ff een echte vocalist in voor zoiets.

Lol dit is juist n USA voice actor. Ik vind t zelf superdik


Het lijkt in het begin of hij letterlijk met zn mond tegen de microfoon zit, wanneer hij begint bij A New Era has to be formed klinkt zijn stem weer zuiveder en daarna lijkt het weer of hij te dicht bij de microfoon komt.

Is een klein iets maar irriteer me er persoonlijk best aan bij vocals :P.
Vond de tekst ook leuk gevonden maar blijf het raar vinden als een producer vocals er in heeft die over zichzelf praten in de 3e persoon net als Radical Redemption doet.

De plaat in de trailer klinkt prima en ben heel benieuwd naar de collabs met Delete en vooral Ophidian.
Ik laat me verassen door de rest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2016 09:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
4 collabs in totaal: Regain, Delete, Caine en Ophidian. :)


Ben heel benieuwd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2016 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette trailer! Krijg een beetje een Halo gevoel. :P
1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle