Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 26  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2017 08:31 
 
Hardtraxx Veteran

Mitzinator schreef:


:worship: :worship: :worship: :worship:

Ga ik het zeggen ? Ja ik ga het zeggen.

Beter dan het origineel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2017 08:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Deuntje schreef:
dave schreef:
Ook hier wordt de plaat verneukt door de gare kicks. :cry:

Melodie is wel geweldig.


Die midnintro kicks zijn echt ziek volgens mij hoor :surrender:


Het is een vertraagde Hardcore kick die sterk lijkt op 'G-Town Madness & The Viper - Envy'

Origineel blijft een stuk beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2017 09:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het origineel vind ik niet veel aan, deze klinkt wel leuk maar vind het geen bijzondere plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2017 11:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tsja origineel vind ik niet bijzonder, dit is belachelijk vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2017 11:36 
 
Hardtraxx Elite

Digital punk remix vind ik echt 1000x vetter dan die phuture noize remix. Die kicks :lol: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2017 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Digital punk remix vind ik echt 1000x vetter dan die phuture noize remix. Die kicks :lol: .


Die kicks in die Digital Punk zijn echt slecht ja, niks aan (dit bedoel je toch?).

Phuture Noize heeft tot nu toe wel de beste remix gemaakt, maar Not Afraid is ook niet DR hun beste plaat (lang niet), dus zo'n man als Phuture Noize kan zoiets wel verbeteren! Vind alleen de mid intro erg saai, had nog wel wat spannender gemogen en de vocalen zijn soms wel IETS teveel verwerkt wat een beetje irritant is. Verder prima plaatje, veel beter dan de rest van de remixen die ik tot nu toe heb gehoord :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2017 12:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik vind die DP kicks een stuk beter doorkomen dan die Phuture Noize kicks anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2017 12:02 
 
Hardtraxx Elite

G1LL schreef:
Millard Fillmore schreef:
Digital punk remix vind ik echt 1000x vetter dan die phuture noize remix. Die kicks :lol: .


Die kicks in die Digital Punk zijn echt slecht ja, niks aan (dit bedoel je toch?).

Phuture Noize heeft tot nu toe wel de beste remix gemaakt, maar Not Afraid is ook niet DR hun beste plaat (lang niet), dus zo'n man als Phuture Noize kan zoiets wel verbeteren! Vind alleen de mid intro erg saai, had nog wel wat spannender gemogen en de vocalen zijn soms wel IETS teveel verwerkt wat een beetje irritant is. Verder prima plaatje, veel beter dan de rest van de remixen die ik tot nu toe heb gehoord :surrender:

Je kan toch lezen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2017 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik vind de kicks juist echt super gaaf he. Vooral die in de mid-intro. :love: :surrender:

Climax is ook gaaf, alleen denk wel dat ik de melodie in het origineel beter vind. Over het algemeen is dit gewoon een geslaagde remix. Erg lekker! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2017 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een track joh! :love: Dan dacht je dat de 1e climax niet beter kon, maar die 2e climax is echt heel ziek! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2017 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Digital Punk en Phuture Noize zijn tot nu toe by far mijn favoriete remixen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2017 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
Digital Punk en Phuture Noize zijn tot nu toe by far mijn favoriete remixen :thumbsup:

Moet ook toegeven dat de remix van Digital Punk meer dan geslaagd is! Goed bezig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2017 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Phuture Noize Remix :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2017 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een remix :loving: Hele toffe plaat. Het origineel heb ik niets mee dus dat kon hij in ieder geval al niet verpesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2017 18:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PN remix :thumbsup: :worship: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2017 18:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Oei die reverse bass
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2017 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die phuture noize remix vind ik echt gaaf. Vond het origineel nooit echt iets, behalve de lyrics.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2017 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die Digital Punk remix vind ik oprecht heel vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2017 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2017 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sinds wanneer maakt Dr Phunk fatsoenlijke hardstyle dan? Al hele tijd geen tracks meer van aangeklikt maar dit klinkt niet slecht (nee mag nog niet in de schaduw staan van 't origineel, maar vind het een prima plaat)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2017 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Sinds wanneer maakt Dr Phunk fatsoenlijke hardstyle dan? Al hele tijd geen tracks meer van aangeklikt maar dit klinkt niet slecht (nee mag nog niet in de schaduw staan van 't origineel, maar vind het een prima plaat)

Hij maakt wel vaker goeie hardstyle plaatjes imo ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2017 17:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Eerste deel van die remix niet slecht, mooi de originele melodie in waarde gelaten, het tweede deel is niet slecht maar heeft imo niet veel met het origineel.

Ik denk dat ik CD1 gewoon als losse platen ga beoordelen. Want zeker Chaos en Innocence zijn gewoon te goed om door iets te overtreffen.

Hoop zo dat iemand iig What We Are gaat draaien op Hardfest. B-Front oid. Die eerste climax is zo godverdomd hard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2017 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die Dr Phunk plaat vind ik oprecht heel vet :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2017 18:16 
 
Hardtraxx Addict

Mitzinator schreef:

:loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving:


Dit is gewoon zo goed he.
Hoe de emotie hierin verwerkt is met dat koor erbij.
Het feit dat dit zeer waarschijnlijk een grote knipoog is naar interstellar maakt het plaatje echt af.

Ben het wel met Stefnov eens. Dit hoort geen gerushte plaat van amper 4 a 5 minuten te zijn.
Ik ben sowieso een voorstander van platen die wat langer zijn om zo hun verhaal te kunnen vertellen.

Ik vind de Remix van Frontliner ook wel erg nice!!
Hopelijk dat hij qua soundbank in de toekomst weer wat diverser gaat produceren. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2017 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Sinds wanneer maakt Dr Phunk fatsoenlijke hardstyle dan? Al hele tijd geen tracks meer van aangeklikt maar dit klinkt niet slecht (nee mag nog niet in de schaduw staan van 't origineel, maar vind het een prima plaat)


Deze was ook meer dan prima: https://www.youtube.com/watch?v=D0ShWBPKLcE
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 26  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle