Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 14:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gunz For Hire - Executioner Style (ROUGH044)

Label: Roughstate
WEB release: 08/08/2016

Tracks:
Gunz For Hire - Executioner Style

Samples:


Bron: http://www.hardstyle-releases.com/gunz-for-hire-rough044/
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 15:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 15:53 
 
Hardtraxx Crew

Vette plaat. :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 16:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ran-d is de laatste tijd lekker bezig zeg :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 12:17 
 
Hardtraxxer

Is deze niet van gunz for hire? Dacht hem bij g4h ook gehoord te hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 12:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

janlul schreef:
Is deze niet van gunz for hire? Dacht hem bij g4h ook gehoord te hebben.

Nope, Ran-D zette voor Defqon een kleine preview online met dat hij een nieuwe kick had gemaakt. En dat was een stukje van deze track!
Dus ga er maar vanuit dat het Ran-D - TBA is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 15:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rawmon schreef:
janlul schreef:
Is deze niet van gunz for hire? Dacht hem bij g4h ook gehoord te hebben.

Nope, Ran-D zette voor Defqon een kleine preview online met dat hij een nieuwe kick had gemaakt. En dat was een stukje van deze track!
Dus ga er maar vanuit dat het Ran-D - TBA is!

Deze is inderdaad ook door Gunz For Hire gedraaid vrijdag. Dus ik zou niet uitsluiten dat het een Gunz For Hire plaat is.

OT: Hele dikke plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 13:41 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:
Vette plaat. :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2015 15:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:
Vette plaat. :worship: :worship:


Wat een held :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2015 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze is echt dik, super melodie met een rauw randje :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2015 13:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Omgekeerde wereld, vind deze plaat thuis beter wegluisteren dan live :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is Gunz for Hire - Execution of Style volgens Ran-D hier:

https://youtu.be/x7zCLO9bSdc?t=23m35s
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raar.. Ran-D was de enige die deze draaide.. waarom zou adaro hem dan nooit draaien?

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vraagje, wat is er nog speciaal aan Gunz 4 Hire afgezien van de verkleedpartij? De tracks hebben toch ook geen eigen smoelwerk meer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Raar.. Ran-D was de enige die deze draaide.. waarom zou adaro hem dan nooit draaien?

Waarschijnlijk grotendeels in zijn eentje geproduceerd met minimale invloed van Adaro, maar dat had je vast zelf ook al bedacht :P Sowieso klinken een aantal G4H tracks wel meer als Ran-D solo's, en deze al helemaal, al komt dat natuurlijk ook omdat ze in zijn studio geproduceerd worden.

Rickzel schreef:
Vraagje, wat is er nog speciaal aan Gunz 4 Hire afgezien van de verkleedpartij? De tracks hebben toch ook geen eigen smoelwerk meer?

Mee eens. Hun eerste tracks waren m.i. het sterkst en hadden iets unieks, en dan heb ik het niet over 'gangstervocalen' om het op de act aan te laten sluiten. Vergelijk dit eens met Evolution Complete en The Cycle, die tracks zijn toch veel beter identificeerbaar als G4H platen dan de laatste paar? Ik vind dit verder niet eens een slechte track, maar een eigen sound voor G4H lijkt nu gewoon volledig te ontbreken. Het speciale is er niet alleen vanaf doordat de act inmiddels compleet overdone is, maar ook doordat de nieuwe tracks totaal niets speciaals of unieks meer hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 19:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Vraagje, wat is er nog speciaal aan Gunz 4 Hire afgezien van de verkleedpartij? De tracks hebben toch ook geen eigen smoelwerk meer?

Je moet het op het gebied van muziek zien als een collab tussen Ran-D en Adaro, denk ik. Het is inderdaad meer die hele show eromheen (kleding, zelf MC'en, stoere vocals etc.) Het is maar goed dat het niet al te vaak meer is in Nederland, want anders ben je ze al gauw beu. Beetje hetzelfde als met Minus Militia.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgende maand ga ik ze zien op Superbash... maar laatste 4/5 keer dat ik ze gezien heb was het verre van speciaal.

Maargoed, misschien doen ze iets tofs om de nieuwe reeks optredens in te luiden! Heb verder niks tegen Ran-D of Adaro, maar vind het gewoon jammer dat ze er niet wat specialers van proberen te maken, en eens een andere kant op gaan met hun G4H alias.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 20:02 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Volgende maand ga ik ze zien op Superbash... maar laatste 4/5 keer dat ik ze gezien heb was het verre van speciaal.

Maargoed, misschien doen ze iets tofs om de nieuwe reeks optredens in te luiden! Heb verder niks tegen Ran-D of Adaro, maar vind het gewoon jammer dat ze er niet wat specialers van proberen te maken, en eens een andere kant op gaan met hun G4H alias.

Heb weinig met G4H tracks en heb ze nog nooit live gezien, dus voor mij is het ook maar gokken. Maar aangezien zowel Ran-D als Adaro tracks erg goed in de smaak vallen bij het grote publiek is het nogal riskant om met hun G4H alias plots een andere kant op te gaan. En dat 'speciale' van een live-act (afgezien van het verkleedpartijtje) is er tegenwoordi sowieso al helemaal vanaf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 20:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Volgende maand ga ik ze zien op Superbash... maar laatste 4/5 keer dat ik ze gezien heb was het verre van speciaal.

Maargoed, misschien doen ze iets tofs om de nieuwe reeks optredens in te luiden! Heb verder niks tegen Ran-D of Adaro, maar vind het gewoon jammer dat ze er niet wat specialers van proberen te maken, en eens een andere kant op gaan met hun G4H alias.


De nieuwe tracks en de beleving van een act zijn natuurlijk totaal subjectief. Ik vind ze namelijk helemaal geweldig.

Daarnaast zetten ze als Gunz For Hire in mijn beleving iedere keer weer een speciale sfeer neer op een feest. Het klopt dat ze (te)veel optredens hebben gedaan met de vorige tour, maar ze komen na 1,5 jaar weer met een nieuwe show. Ik ben benieuwd en blij dat ik ze weer kan zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 20:50 
 
Hardtraxxer

Ik denk dat het bijna onmogelijk is voor een live act om speciaal te blijven, ze beginnen vaak als een enorme hype en worden na n paar optredens helemaal uitgekotst(vooral minus militia en gunz for hire). Ik heb begrepen dat er allerlei vernieuwingen worden toegevoegd aan de show en er veel nieuwe tracks komen. Ik ben in ieder geval wel zwaar benieuwd en kan niet wachten om ze weer te zien. Wat mij betreft staan b-freqz en gunz for hire met kop en schouders boven alle andere live acts
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 22:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RadicelArmy schreef:
Rickzel schreef:
Volgende maand ga ik ze zien op Superbash... maar laatste 4/5 keer dat ik ze gezien heb was het verre van speciaal.

Maargoed, misschien doen ze iets tofs om de nieuwe reeks optredens in te luiden! Heb verder niks tegen Ran-D of Adaro, maar vind het gewoon jammer dat ze er niet wat specialers van proberen te maken, en eens een andere kant op gaan met hun G4H alias.


De nieuwe tracks en de beleving van een act zijn natuurlijk totaal subjectief. Ik vind ze namelijk helemaal geweldig.

Daarnaast zetten ze als Gunz For Hire in mijn beleving iedere keer weer een speciale sfeer neer op een feest. Het klopt dat ze (te)veel optredens hebben gedaan met de vorige tour, maar ze komen na 1,5 jaar weer met een nieuwe show. Ik ben benieuwd en blij dat ik ze weer kan zien.


Ja ik denk dat het ook wel aan mij ligt hoor, en toen ik Gunz 4 Hire voor het eerst zag vond ik het ook best een ervaring. Er is denk ik gewoon een hele grote groep mensen met nieuw publiek dat Gunz 4 Hire nog geen 4 of 5 keer live heeft gezien en het een keer mee willen maken.

Blijkbaar is er genoeg vraag naar, want ze blijven populair. Maar neemt niet weg dat ik persoonlijk had gehoopt dat hun nummers overduidelijk een gunz 4 hire sausje zouden hebben dat zich (in ieder geval een beetje) zou afscheiden van de solo nummers. Maar wat Wootum ook terecht zegt, daar zou wel een risico aan verbonden zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2015 15:57 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
RadicelArmy schreef:
Rickzel schreef:
Volgende maand ga ik ze zien op Superbash... maar laatste 4/5 keer dat ik ze gezien heb was het verre van speciaal.

Maargoed, misschien doen ze iets tofs om de nieuwe reeks optredens in te luiden! Heb verder niks tegen Ran-D of Adaro, maar vind het gewoon jammer dat ze er niet wat specialers van proberen te maken, en eens een andere kant op gaan met hun G4H alias.


De nieuwe tracks en de beleving van een act zijn natuurlijk totaal subjectief. Ik vind ze namelijk helemaal geweldig.

Daarnaast zetten ze als Gunz For Hire in mijn beleving iedere keer weer een speciale sfeer neer op een feest. Het klopt dat ze (te)veel optredens hebben gedaan met de vorige tour, maar ze komen na 1,5 jaar weer met een nieuwe show. Ik ben benieuwd en blij dat ik ze weer kan zien.


Ja ik denk dat het ook wel aan mij ligt hoor, en toen ik Gunz 4 Hire voor het eerst zag vond ik het ook best een ervaring. Er is denk ik gewoon een hele grote groep mensen met nieuw publiek dat Gunz 4 Hire nog geen 4 of 5 keer live heeft gezien en het een keer mee willen maken.

Blijkbaar is er genoeg vraag naar, want ze blijven populair. Maar neemt niet weg dat ik persoonlijk had gehoopt dat hun nummers overduidelijk een gunz 4 hire sausje zouden hebben dat zich (in ieder geval een beetje) zou afscheiden van de solo nummers. Maar wat Wootum ook terecht zegt, daar zou wel een risico aan verbonden zijn.


Als ik al kijk naar bijv. a storm is coming, brooklyn, may god be with us all en this is l.a. vind ik juist wel dat het verschilt met de solo tracks haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2015 20:14 
 
Hardtraxxer

BUMP!

Track heet "Executioner Style"

Bron: Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2015 08:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk nummer, fijne gedachten aan defqon 2015. Wat een weekend was dat zeg :love:

Komt er een preview of al een release??
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2015 09:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/GunzForHire/vi ... 749862627/

Stukje HQ

:love: :love: :love: :worship: :worship: :worship:

Ik ben verliefd op deze plaat
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle