Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 17:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hard Driver - Rampage (DWX-279)

Label: Dirty Workz
WEB release: 03/12/2015

Tracks:
Hard Driver - Rampage

Samples:


Bron: Hard Driver
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is Rampage niet, dit is een andere solo track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 18:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wel grappig om te zien hoe Hard Driver probeert in te haken op de populariteit van Requiem. Die paar noten voor de tweede climax... Kon zo maar Requiem zijn. Verder geen heel boeiende plaat dit. Wel leuke sounds gekozen, maar die kick vind ik echt niet klinken met zo'n korte tail, erg krachteloos!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Crippled schreef:
Wel grappig om te zien hoe Hard Driver probeert in te haken op de populariteit van Requiem. Die paar noten voor de tweede climax... Kon zo maar Requiem zijn. Verder geen heel boeiende plaat dit. Wel leuke sounds gekozen, maar die kick vind ik echt niet klinken met zo'n korte tail, erg krachteloos!


Idd ben ook totaal geen fijn van zulke kicks..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 19:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Crippled schreef:
Wel grappig om te zien hoe Hard Driver probeert in te haken op de populariteit van Requiem. Die paar noten voor de tweede climax... Kon zo maar Requiem zijn. Verder geen heel boeiende plaat dit. Wel leuke sounds gekozen, maar die kick vind ik echt niet klinken met zo'n korte tail, erg krachteloos!


Ja want Requiem heeft dat uitgevonden.. >.< Oh ja en al zou Hard Driver het hebben gekopieerd van iemand, dan is het van de producer van Requiem, niet van Requiem.
Lijkt trouwens op een kick van Ran-D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
de producer van Requiem, niet van Requiem.

Beetje overbodig om dit in elk topic te roepen, terwijl je geen bewijzen hebt.

En ik kan hem niet luisteren, ligt dit aan soundcloud of aan mij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 19:51 
 
Hardtraxx Crew

Soundcloud doet kut atm :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Soundcloud is al heel de week aan het kutten volgens mij.
Dit zijn volgens mij net zulke kicks als pow. Thuis klinken ze wat raar maar live gaan ze overal doorheen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 23:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@DLL22
Natuurlijk zijn er meer producers die dit trucje uithalen, maar luister voor de gein al Requiem zijn platen eens even. In ongeveer iedere plaat haalt hij dit trucje uit, ik linkt dit trucje om die reden aan Requiem. Overigens geloof ik best dat hij zijn tracks zelf maakt, wat geeft jou reden om hieraan te twijfelen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2015 09:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Crippled schreef:
@DLL22
Natuurlijk zijn er meer producers die dit trucje uithalen, maar luister voor de gein al Requiem zijn platen eens even. In ongeveer iedere plaat haalt hij dit trucje uit, ik linkt dit trucje om die reden aan Requiem. Overigens geloof ik best dat hij zijn tracks zelf maakt, wat geeft jou reden om hieraan te twijfelen?


Dat heb ik al gedaan. Als je ze ook allemaal hebt geluisterd, dan zal je toch wel weten dat er in elke track topic van Requiem daarover gediscussieerd wordt. Dus ik zou zeggen lees die topics maar eens door, daar heb ik genoeg in gereageerd en staan genoeg argumenten om te twijfelen (of zeker te weten) dat hij het niet zelf doet.
Hoe kan je anders uit het niets met een monsterplaat komen? (Colleteral Damage)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2015 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Hoe kan je anders uit het niets met een monsterplaat komen? (Colleteral Damage)

Snap jij wel hoe het wereldje in elkaar steekt?
Als jij een plaat op een label uit wil brengen, gaat daar (zeker op het begin) een heel proces aan van finetuning van de plaat vooraf. Een label als Fusion brengt een plaat op het begin echt niet meteen zomaar uit zoals jij hem goed vind klinken.
Wanneer je als noemenswaardig label een nieuwe artiest presenteert, zullen de eerste releases van ijzersterk niveau moeten zijn om de merkwaarde van de artiest en het label te versterken. Dan ga je echt niet eerst 5 zaadplaten laten uitbrengen als label, daar heb je niks aan.

Kleine aanpassingen -> opnieuw insturen -> feedback -> kleine aanpassingen -> opnieuw insturen enz, enz.

Requiem heeft dit zelf destijds ook al gewoon aangegeven dat hij hulp, tips & tricks krijgt bij dat productieproces. Dat dat op het begin misschien veel meer hulp zal zijn dan op een later moment is dan ook helemaal niet zo gek ;)
Snap dan ook niet echt dat je daar nog zo'n discussiepunt van kan maken, als het gewoon open gecommuniceerd is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2015 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is een Hard Driver topic tho
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2015 13:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
DL22 schreef:
Hoe kan je anders uit het niets met een monsterplaat komen? (Colleteral Damage)

Snap jij wel hoe het wereldje in elkaar steekt?
Als jij een plaat op een label uit wil brengen, gaat daar (zeker op het begin) een heel proces aan van finetuning van de plaat vooraf. Een label als Fusion brengt een plaat op het begin echt niet meteen zomaar uit zoals jij hem goed vind klinken.
Wanneer je als noemenswaardig label een nieuwe artiest presenteert, zullen de eerste releases van ijzersterk niveau moeten zijn om de merkwaarde van de artiest en het label te versterken. Dan ga je echt niet eerst 5 zaadplaten laten uitbrengen als label, daar heb je niks aan.

Kleine aanpassingen -> opnieuw insturen -> feedback -> kleine aanpassingen -> opnieuw insturen enz, enz.

Requiem heeft dit zelf destijds ook al gewoon aangegeven dat hij hulp, tips & tricks krijgt bij dat productieproces. Dat dat op het begin misschien veel meer hulp zal zijn dan op een later moment is dan ook helemaal niet zo gek ;)
Snap dan ook niet echt dat je daar nog zo'n discussiepunt van kan maken, als het gewoon open gecommuniceerd is.


Snap jij wel hoe het wereldje in elkaar steekt? Hoe kan het in godsnaam zijn dat je 1ste releases beter zijn dan de andere? Normaal gezien maak je progressie door de jaren heen. Geef mij eens Reqiuem tracks voor Scream, Killa Hilla en Colleteral Damage? Die gozer komt ineens met 'topplaten' aanzetten, wordt gepusht door alles en iedereen en jij geloofd dat hij dit grotendeels zelf doet?

En daarbij Fusion stelt niets meer voor man. Producers als Regain, Jason Payne, Deetox,... Die maken stappen de laatste maanden/jaren in hun producties en dat hoor je. Die kerel komt ineens met een paar dikke platen zonder meuk tracks van te vore te maken. Denk gewoon logisch na.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2015 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ehm, ik weet dat t zo in elkaar steekt, want dat is toch ook precies wat ik al zeg..? :P
pecola-tje schreef:
Dan ga je echt niet eerst 5 zaadplaten laten uitbrengen als label, daar heb je niks aan.

... Dat dat op het begin misschien veel meer hulp zal zijn dan op een later moment is dan ook helemaal niet zo gek ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2015 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Producers als Regain, Jason Payne, Deetox,... Die maken stappen de laatste maanden/jaren in hun producties en dat hoor je. Die kerel komt ineens met een paar dikke platen zonder meuk tracks van te vore te maken. Denk gewoon logisch na.

Geheel ondenkbaar is dit toch ook weer niet? Voor zover ik weet is het geen verplichting om eerst meuk uit te brengen alvorens stappen te maken met je producties. Ik kan toch zeker wel een aantal producers aanwijzen die op hun eerste paar releases kwalitatieve producties hadden staan, misschien niet veel van de laatste tijd maar toch zeker wel van een aantal jaar geleden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2015 15:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Standaard trackje, wordt er niet helemaal wild van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2015 15:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
DL22 schreef:
Producers als Regain, Jason Payne, Deetox,... Die maken stappen de laatste maanden/jaren in hun producties en dat hoor je. Die kerel komt ineens met een paar dikke platen zonder meuk tracks van te vore te maken. Denk gewoon logisch na.

Geheel ondenkbaar is dit toch ook weer niet? Voor zover ik weet is het geen verplichting om eerst meuk uit te brengen alvorens stappen te maken met je producties. Ik kan toch zeker wel een aantal producers aanwijzen die op hun eerste paar releases kwalitatieve producties hadden staan, misschien niet veel van de laatste tijd maar toch zeker wel van een aantal jaar geleden.

Waardoor ik gewoon vraagtekens krijg is dat hij er echt INEENS is, meestal heb je wel is gehoord van iemand hier en daar van o ja die dit dat dikke track enzo en veel producers beginnen vaak bij een wat kleiner labeltje en groeien zo door om uiteindelijk misschien bij een wat groter label te zitten.
En toch ook gewoon het feit dat het dan toch ook zo'n sportschoolboy is, ja dat is ook interessant voor het publiek ja net als Mandy, ik bedoel een vent als Regain moet het verdomme echt goed kunnen produceren want van z'n kop moetie het zeker niet hebben.

Sorry voor de Offtopic weer dus bij deze OT: kicks doen mij juist denken aan Zatox, POW vond ik heel dik maar deze dan toch weer niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2015 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Ehm, ik weet dat t zo in elkaar steekt, want dat is toch ook precies wat ik al zeg..? :P
pecola-tje schreef:
Dan ga je echt niet eerst 5 zaadplaten laten uitbrengen als label, daar heb je niks aan.

... Dat dat op het begin misschien veel meer hulp zal zijn dan op een later moment is dan ook helemaal niet zo gek ;)

naja, dat doen ze wel met andere artiesten. Niet direct zaadplaten maar ze stellen ook niet veel voor
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2015 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
naja, dat doen ze wel met andere artiesten. Niet direct zaadplaten maar ze stellen ook niet veel voor

Klopt, maar is het dan meteen gek dat ze dat in dit geval niet gedaan hebben?
Helemaal als je rekening houdt dat toen heel dat gezeik met Thyron ook speelde, en ze op deze manier ook meteen de ultieme "new boy on the block" konden presenteren? Door deze meteen heel goed neer te zetten was dit een perfecte oplossing voor die situatie.

Maar dit was het laatste off-topic wat ik erover gezegd heb, excuses :)

Over de plaat zelf: mwaa, deze pakt me niet zo..heb betere gehoord van Hard Driver!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2015 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



18:40
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2015 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2015 03:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap er niks meer van. dit hele topic gaat over die plaat van hem die op een requiemplaat lijkt, en nu zijn alle samples ineens veranderd en is het een andere plaat geworden
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2015 22:04 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2015 23:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind dit gewoon een prima track ! Paar weken geleden live voor het eerst gehoord vind er een lekkere drive in zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2015 16:58 
 
Hardtraxx Veteran

Lekker energiek.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle