Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2009 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor de correctie: Eerste vinyldinges was onjuist!!!
Label: Dance Pollution/POLL300
Release:
Digitaal: Uit @ Dance-Tunes
Vinyl: 27-2

A1. Builder - Her Voice (Headhunterz Remix)
B1. Headhunterz - A Tribute (Saifam Mashup)

Beiden welbekend, hopelijk geen samples nodig.

Bron: Freaky.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2009 00:25 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Allebei lekkere nummers, gelukkig nu al te krijgen op dance-tunes.com :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2009 21:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hij is uit op recess
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2009 16:29 
 
Hardtraxxer

her voice hhz remix is nog niej de hele versie volgens mij ?? zit geen intro bij
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2009 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb je hem wel officieel gekocht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2009 16:34 
 
Hardtraxxer

ik heb hem nog niej ik koop pas als deze versie maar maat van mij wel en daar begint hij bij het stuk van your only limed is your one imaginagene :P sorry voor het gebrekkig engels
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2009 18:46 
 
Hardtraxx Veteran

Dat is wel het begin hoor volgens mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2009 18:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

nee daarvoor zit nog de hele tijd: 'machine a hardstyle machine'
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2009 18:59 
 
Hardtraxx Veteran

dat is bij mij pas vanaf 1:20 ongeveer
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2009 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
dat is bij mij pas vanaf 1:20 ongeveer

\

ja klopt, hij begint met, the only limited is your own iimaginationnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2009 19:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dus de versie die we gekocht hebben is niet de volledige? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2009 21:26 
 
Hardtraxxer

denk dan dat de mensen warbij het begint met your only limed enz. niet de hele versie is
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2009 10:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dj rudestylez schreef:
denk dan dat de mensen warbij het begint met your only limed enz. niet de hele versie is


raar want die komt toch van dance tunes :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2009 10:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Makxz schreef:
Dj rudestylez schreef:
denk dan dat de mensen warbij het begint met your only limed enz. niet de hele versie is


raar want die komt toch van dance tunes :/

+1 :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2009 00:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kicks van Her Voice = :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2009 13:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

maar bij de hardbass set zit er nog een heel stuk voor, voor hij bij "the only limit is your own imagination" komt. En dat is juist de versie die ik wil hebben :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2009 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb hem gisteren gekocht, hij begint inderdaad meteen met de vocal. Heel jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2009 14:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sjaak1 schreef:
kicks van Her Voice = :thumbdown:


Kicks van Headhunterz :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2009 14:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gewoon met z'n allen mailtjes naar DT en HHz sturen. Toen met het Qlimax 2007 anthem was er ook zo'n soort probleem, en iedereen die wat van zich had laten horen had een nieuwe versie gekregen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2009 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sunboom schreef:
Gewoon met z'n allen mailtjes naar DT en HHz sturen. Toen met het Qlimax 2007 anthem was er ook zo'n soort probleem, en iedereen die wat van zich had laten horen had een nieuwe versie gekregen.


Ik vind best, wat zijn de emails? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2009 21:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Moet eerlijk zijn dat de Her Voice RMX behoorlijk op mij gegroeid is en het zeker een nette track is. Blijft jammer van die zwakke kicks natuurlijk. Saifam Mash Up is niks..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2009 22:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Arthurhoihoi schreef:
Moet eerlijk zijn dat de Her Voice RMX behoorlijk op mij gegroeid is en het zeker een nette track is. Blijft jammer van die zwakke kicks natuurlijk. Saifam Mash Up is niks..


Saifam Mashup moet je niet thuis luisteren, moet je op een feest horen!! Heb je met best veel nummers, dan denk je thuis van hmm jammer, maar als je um dan op een feest hoort!! :clap: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2009 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ D'Railed schreef:
Arthurhoihoi schreef:
Moet eerlijk zijn dat de Her Voice RMX behoorlijk op mij gegroeid is en het zeker een nette track is. Blijft jammer van die zwakke kicks natuurlijk. Saifam Mash Up is niks..


Saifam Mashup moet je niet thuis luisteren, moet je op een feest horen!! Heb je met best veel nummers, dan denk je thuis van hmm jammer, maar als je um dan op een feest hoort!! :clap: :thumbsup:




Ik vind het jammer aan die mashup dat je steeds echt denk dat de bass erin komt, maar dan duurt et oppeens nog 12 seconden(dit is bij elk gedeelte behalve bij het stukje Demolition(Let the beat control your body..)). ook jammer dat het meer dan de helft van het nummer clap-clap-clap gaat(break/pauze), ik wil gewoon BASS :P . Maar dan over de bass zelf die klinkt nogal leeg, oké.., misschien klinkt die op een feest dan beter, maar bij de meeste van alle hardstyle tracks die ik ken klinkt de bass gewoon goed, ook thuis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2009 19:44 
 
Hardtraxx Veteran

Josh-T schreef:
DJ D'Railed schreef:
Arthurhoihoi schreef:
Moet eerlijk zijn dat de Her Voice RMX behoorlijk op mij gegroeid is en het zeker een nette track is. Blijft jammer van die zwakke kicks natuurlijk. Saifam Mash Up is niks..


Saifam Mashup moet je niet thuis luisteren, moet je op een feest horen!! Heb je met best veel nummers, dan denk je thuis van hmm jammer, maar als je um dan op een feest hoort!! :clap: :thumbsup:




Ik vind het jammer aan die mashup dat je steeds echt denk dat de bass erin komt, maar dan duurt et oppeens nog 12 seconden(dit is bij elk gedeelte behalve bij het stukje Demolition(Let the beat control your body..)). ook jammer dat het meer dan de helft van het nummer clap-clap-clap gaat(break/pauze), ik wil gewoon BASS :P . Maar dan over de bass zelf die klinkt nogal leeg, oké.., misschien klinkt die op een feest dan beter, maar bij de meeste van alle hardstyle tracks die ik ken klinkt de bass gewoon goed, ook thuis.


Nou als ik m achter draai of wat betere boxen dan mijn laptop boxen, dan knalt hij bij mij nog goed hard hoor, ik vind de bass echt zwaar dik!
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle