Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2017 18:15 
 
Hardtraxxer

De melodie in de climax is nog best lekker, maar die kicks eronder verpesten het echt :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2017 19:35 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Godverdomme wat ontzettend kut dit, met name door de 'kicks'. Vocalen en melodie zijn nog wel geinig. JoS is echt afgezakt naar een bedenkelijk niveau....
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2017 19:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Na Das Weite Land is het minder gegaan. Tracks als Dysthopia en Another Ghost Story waren zijn laatste écht vette tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2017 20:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Dit is een matig idee dat heel matig uitgevoerd is als je het mij vraagt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen idee wat dit moet voorstellen.... had daar gewoon de Zany kick die hij in het begin gebruikte onder gezet en het was een prima plaatje. Nu klinkt het steeds alsof ik honden hoor blaffen met een grom eronder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 16:06 
 
Hardtraxx Veteran

Het zijn inderdaad die lelijke knauw kicks die de plaat totaal verpesten want de melodie vind ik wel lekker, ook tof dat ie wordt doorgetrokken

Maar he die rauw billy's gaan hier hard op natuurlijk dus wat weten wij ervan
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Twanneke schreef:
Wat een lelijke kicks. Denk oprecht dat het met een normale kick best een prima nummertje had kunnen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 22:49 
 
Hardtraxxer

Horen jullie die kicks ook de hele tijd 'au' zeggen? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 19:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waarom laat Roughstate dit releasen op hun label?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 19:31 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Haha jezus wat een belachelijk lelijke track zeg. Die kicks... Zonde dat hij zo afgezakt is, maar niks aan te doen. Gelukkig zetten Prefix & Density zijn oudere stijl wel door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 19:45 
 
Hardtraxx Veteran

Ook maar even geluisterd om te checken of die kicks echt zo belachelijk zijn als dat men hier beweert..

... en ja ik kan het ook niet anders dan eens zijn met de rest, die blafjes zijn echt om te janken. Doodzonde, want die melodie vind ik best vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit vind ik nou echt jammer :(
Ik kon JoS altijd wel waarderen, maar de kicks bij deze track zijn gewoon niks. Imo de enige smet op deze track, maar wel de belangrijkste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2017 02:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zowel in sets als producties enorm afgezakt. Sfeer en melodie is opzich nog wel leuk in deze plaat, maar die kicks... Onzettend jammer want wat heeft hij vette releases gehad. :(
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle