Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 17:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jason Payne - Brainless (THER-183)

Label: Theracords
WEB release: 14/09/2016

Tracks:
Jason Payne - Brainless

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 18:29 
 

De titel spreekt voor zich voor dit nummer.. :/ JP is echt een super toffe gozer en ik gun het hem echt wel alleen vind ik hem enorm overrated. Qua producties is het gewoon ver onder de maat, zelfs voor de raw scene! Die man heeft al op zoveel (grote) podia gestaan, op basis van wat? Gewoon goeie marketing? Gunfactor? Tell me :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 18:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
De titel spreekt voor zich voor dit nummer.. :/ JP is echt een super toffe gozer en ik gun het hem echt wel alleen vind ik hem enorm overrated. Qua producties is het gewoon ver onder de maat, zelfs voor de raw scene! Die man heeft al op zoveel (grote) podia gestaan, op basis van wat? Gewoon goeie marketing? Gunfactor? Tell me :x


Zal inderdaad wel te maken hebben met goeie marketing en gunfactor. Ook waren zijn setjes voorheen echt vet wat tegenwoordig niet meer het geval is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2016 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jason Payne - Brainless (THER183)

Label: Theracords
WEB release: 14/09/2016

Tracks:
Brainless

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2016 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het ook weer een erg ondermaatse productie. Geen één element in de track wat me ook maar enigszins aanspreekt :/. Bij toffe tracks van Payne kom je al gauw bij collabs uit (Hate Society), een toffe solo plaat kan ik niet gauw bedenken. Vroeger onderscheidde hij zich met een vette platenkeuze en gewaagd mixwerk, tegenwoordig weinig van over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2016 10:43 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst.

Leuk om eens 1 keer te horen, maar verder weinig pakkends
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2016 14:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Amper actief op hardtraxx, maar als het om de verpaupering van raw hardstyle gaat voel ik mij toch geroepen om een reactie te droppen. Toevallig laatst nog een discussie gehad over het niveau van Theracords de laatste tijd. Producers als Caine en Jason Payne die met 13 in een dozijn raw platen aankomen. Nietszeggende platen in het straatje van de raw fanboys. Snap het heel goed van Theracords, maar vond het juist altijd vet dat de oude releases 'anders' waren. Op deze manier lijkt het me moeilijk voor artiesten als Jason Payne om een eigen fanbase op te bouwen; kan me zo 1 2 3 geen dikke solo plaat van hem opnoemen. Setjes van hem waren in het verleden wel dik.

Over deze plaat: saai. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2016 15:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Helaas weet Jason Payne vrijwel geen boeiende tracks te produceren voor mij. Ook deze doet me niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 07:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
Length: 03:37


Poeh poeh!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kingxxl schreef:
Amper actief op hardtraxx, maar als het om de verpaupering van raw hardstyle gaat voel ik mij toch geroepen om een reactie te droppen. Toevallig laatst nog een discussie gehad over het niveau van Theracords de laatste tijd. Producers als Caine en Jason Payne die met 13 in een dozijn raw platen aankomen. Nietszeggende platen in het straatje van de raw fanboys. Snap het heel goed van Theracords, maar vond het juist altijd vet dat de oude releases 'anders' waren. Op deze manier lijkt het me moeilijk voor artiesten als Jason Payne om een eigen fanbase op te bouwen; kan me zo 1 2 3 geen dikke solo plaat van hem opnoemen. Setjes van hem waren in het verleden wel dik.


Sluit mij hier helaas bij aan. Vind het niveau van Theracords echt achteruit gegaan en dat is niet om te haten ofzo, maar had een interview gelezen met Thera gelezen dat hij juist artiesten die inderdaad 'andere', wat meer underground en met een eigen stijl hebben, wou aantrekken. Nou, met Jason Payne, hoe symphatiek en tof die gast ook is, en met Caine, trek je toch wel een beetje 13/12 muziek aan. Ben niet bekend met Invectior, dus ben wel benieuwd wat voor artiest dat is, maar ik mis wel artiesten (en releases) van een aantal jaar geleden, zoals Cellrock, Phrantic, Wavolizer, Exit Mind etc die toch zelf een aparte stijl hadden en op deze manier Theracords toch wel bijzonderer maakte in mijn ogen. Nu lijkt het steeds meer mee te gaan met de hype. Erg zonde.. Vond die diversiteit juist vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 12:58 
 
Artiest
Avatar gebruiker

De vorige TC release was Hyperspace, in mijn ogen toch iets compleet anders dus ik vind dat we serieus nog steeds veel diversiteit leveren.

Maar we zijn ook bezig met iets anders groots wat nog meer diversiteit gaat opleveren.

On topic: hele effectieve live track van Jason Payne!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 13:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Maar we zijn ook bezig met iets anders groots wat nog meer diversiteit gaat opleveren.


Therabyte komt terug?! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
De vorige TC release was Hyperspace, in mijn ogen toch iets compleet anders dus ik vind dat we serieus nog steeds veel diversiteit leveren.

Maar we zijn ook bezig met iets anders groots wat nog meer diversiteit gaat opleveren.

On topic: hele effectieve live track van Jason Payne!


Heb het niet echt over de laatste releases, maar meer over het algemeen. Ik vind bijvoorbeeld dat u/jij er qua muziek er wel echt op vooruit gegaan bent, maar over het algemeen mis is ik type artiesten die ik mijn vorige post benoemd heb bij Theracords.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 13:58 
 

TSFH schreef:
Ik vind bijvoorbeeld dat u


Wait what? xd Dat hoeft hier niet hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 14:07 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Wil het best even toelichten:
Cellrock kreeg minder motivatie, Phrantic wilde een stuk minder grof produceren en heeft zn plekkie bij DWX gevonden. Wavolizer is juist volledig de industrial ingedoken. Exit Mind is zelf gestopt
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exit Mind blijft eeuwig zonde :( erg jammer dat nooit bekend is gemaakt wat er met hem aan de hand was?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
TSFH schreef:
Ik vind bijvoorbeeld dat u


Wait what? xd Dat hoeft hier niet hoor!



Ik ben goed opgevoed :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 16:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voordat Jason Payne bij Theracords zat was ik echt groot fan. Zijn edits van The Record Breaking, Reputstion Game, Scary Voices, Voel Je Die Bass en zijn nummer Special. Nu is het echt niks meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 19:43 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Exit Mind blijft eeuwig zonde :( erg jammer dat nooit bekend is gemaakt wat er met hem aan de hand was?


Dit :cry: groot verlies voor de scene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb een keer gehoord dat hij podiumangst heeft en nu nog wel ghostproducer is.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle