Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 18:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Killshot - Beastmode (EOL041)

Label: End Of Line Records
WEB release: 09/03/2017

Tracks:
Killshot - Beastmode

Samples:


Bron: YT
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 18:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Niet dat het vernieuwend is, maar ik vind die vage geluidjes in de climax tussendoor best wel gaaf en de kick dreunt ook wel lekker door :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
maar ik vind die vage geluidjes in de climax tussendoor best wel gaaf


Ik vind die geluidjes juist ontzettend irritant. :P
Vocals vind ik ook niks.

Ik sla hem over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 19:08 
 
Hardtraxxer

Ik word er niet enthousiast van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zelfde wat Magnetron zegt, druipt niet van de originaliteit ofzo, maar wat het probeert te doen doet ie gewoon super lekker. Vind het echt een hele lekkere track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 20:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kan begrijpen waarom velen deze track niet kunnen waarderen. Live op HB ging die wel ontiegelijk hard en dat deuntje vind ik wel lijp, blijft goed hangen. Kick is ook goed hard ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 20:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die kick is toch wel errug dik
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 20:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Misschien doet deze plaat het live wel aardig, maar voor zover doet het me helemaal niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 22:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Zelfde wat Magnetron zegt, druipt niet van de originaliteit ofzo, maar wat het probeert te doen doet ie gewoon super lekker. Vind het echt een hele lekkere track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thermometer schreef:
Misschien doet deze plaat het live wel aardig, maar voor zover doet het me helemaal niks.

Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 00:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind dat vage deuntje met zo'n kick wel gek op zich. Voor de rest niet heel bijzonder maar zal live vast wel dol gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 10:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
geen vette plaat of zo :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan die vage geluidjes ook wel waarderen. Kicks lijken een beetje op die van N-Vitral als je het mij vraagt, maar die zijn live in ieder geval wel heel dik :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind vooral de mid wel nice. Hoe verder de track vordert, hoe minder ik hem vind worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2017 11:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Ik kan die vage geluidjes ook wel waarderen. Kicks lijken een beetje op die van N-Vitral als je het mij vraagt, maar die zijn live in ieder geval wel heel dik :thumbup:

Zal geen toeval zijn denk ik.

Vette track
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2017 15:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Kick is wel hard, daar houdt het ook op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2017 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke plaat, iets hoger tempo en je hebt een heerlijke drive! Kicks zijn ook top en die vage geluidjes vind ik alleen maar dik! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2017 16:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Heerlijke plaat, iets hoger tempo en je hebt een heerlijke drive! Kicks zijn ook top en die vage geluidjes vind ik alleen maar dik! :worship:


Ga dan hardcore luisteren als je het tempo nog hoger wil, hij zit al rond 153/155
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2017 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
G1LL schreef:
Heerlijke plaat, iets hoger tempo en je hebt een heerlijke drive! Kicks zijn ook top en die vage geluidjes vind ik alleen maar dik! :worship:


Ga dan hardcore luisteren als je het tempo nog hoger wil


Ja of Warface..

Vage reactie, ik houd helemaal niet van extreme tempo's bij hardstyle maar deze kan het prima hebben dat die nog een klein beetje sneller gaat. Ik zeg niet voor niets ''iets'' .. dus hoe jij dat verder wilt invullen moet je zelf weten, maar ik doel hiermee op een BPM van 2/3, niet sneller.

Hardcore is niks, was 10 jaar geleden voor 't laatst leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2017 16:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Mainstream hardcore is niks, was 5 jaar geleden voor 't laatst leuk met uitzondering van Angerfist & Miss K8


Daarnaast zie ik jou vaak dingen van D-Fence en N-Vitral draaien, als je het dan hebt over mensen die het genre (industrial) hardcore hebben verkracht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2017 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
G1LL schreef:
Mainstream hardcore is niks, was 5 jaar geleden voor 't laatst leuk met uitzondering van Angerfist & Miss K8


Daarnaast zie ik jou vaak dingen van D-Fence en N-Vitral draaien, als je het dan hebt over mensen die het genre (industrial) hardcore hebben verkracht.


Wie is D-Fence? Ken enkel die remix van Alles kapot.. die is best grappig. N-Vitral is een eindbaas, zo hoort Hardcore te zijn in mijn ogen. Verder doet 't me allemaal vrij weinig
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2017 16:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
N-Vitral is een eindbaas, zo hoort Hardcore te zijn in mijn ogen. Verder doet 't me allemaal vrij weinig


Godzijdank is dit niet zo, wat een boutgenre zou het dan worden met die lege simpele zooi. Nu heb je tenminste nog mensen als Nosferatu, Tha Playah, Miss K8 en Angerfist die de mainstream nog enigszins op niveau houden i.p.v. telkens het zelfde trucje te doen zoals heel Traxtorm en ook N-Vitral/Dither.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2017 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een boutplaat :/ Dat vage deuntje... zelden zo iets lelijks gehoord :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 16:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aparte plaat, verstand op 0 en rammen maar :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2017 20:44 
 
Artiest

Broken Balance schreef:
i.p.v. telkens het zelfde trucje te doen zoals heel Traxtorm en ook N-Vitral/Dither.


:thumbsup: Jij bent echt een beetje een zure dude of niet? :aww:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle