Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2017 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waiting For is op die Malice kicks na een prima plaat om jezelf een klaplong te snoeien, maar End of Days springt er voor mij met kop en schouders bovenuit. Had eerlijk gezegd ook meer verwacht van deze laatste EP :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2017 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

End of Days springt er voor mij ook met kop en schouders bovenuit. Wat een prachtplaat zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2017 21:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Waiting For is op die Malice kicks na een prima plaat om jezelf een klaplong te snoeien, maar End of Days springt er voor mij met kop en schouders bovenuit. Had eerlijk gezegd ook meer verwacht van deze laatste EP :$
yannickvk schreef:
End of Days springt er voor mij ook met kop en schouders bovenuit. Wat een prachtplaat zeg.

Na-aper
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2017 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Indy schreef:
Waiting For is op die Malice kicks na een prima plaat om jezelf een klaplong te snoeien, maar End of Days springt er voor mij met kop en schouders bovenuit. Had eerlijk gezegd ook meer verwacht van deze laatste EP :$
yannickvk schreef:
End of Days springt er voor mij ook met kop en schouders bovenuit. Wat een prachtplaat zeg.

Na-aper


HAD HET NIET DOOR OKE SORRY
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2017 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoals ik al zei in het spoontech topic. Niet helemaal mijn ding dit. Net iets te experimenteel en vaag af en toe. Ik wacht op SPOON100. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2017 20:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
Zoals ik al zei in het spoontech topic. Niet helemaal mijn ding dit. Net iets te experimenteel en vaag af en toe. Ik wacht op SPOON100. :whistle:


Dat word ''100''% een Vazard EP :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2017 23:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Appl3juic3 schreef:
Thommy schreef:
Zoals ik al zei in het spoontech topic. Niet helemaal mijn ding dit. Net iets te experimenteel en vaag af en toe. Ik wacht op SPOON100. :whistle:


Dat word ''100''% een Vazard EP :yay:


Inderdaad al confirmed :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2017 23:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Appl3juic3 schreef:
Thommy schreef:
Zoals ik al zei in het spoontech topic. Niet helemaal mijn ding dit. Net iets te experimenteel en vaag af en toe. Ik wacht op SPOON100. :whistle:


Dat word ''100''% een Vazard EP :yay:


Inderdaad al confirmed :)


krijg al kippenvel als ik er over nadenk :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2017 19:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat hij er zijn TBA van Defqon er dan maar bij gooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 10:58 
 
Artiest
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Appl3juic3 schreef:
Thommy schreef:
Zoals ik al zei in het spoontech topic. Niet helemaal mijn ding dit. Net iets te experimenteel en vaag af en toe. Ik wacht op SPOON100. :whistle:


Dat word ''100''% een Vazard EP :yay:


Inderdaad al confirmed :)


Bron? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 11:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/vazard.dj/videos/10154219940757078/
Nu verder maar on-topic verder. Danku
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 14:30 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

End of Days hele vette sfeer, extreem lompe kicks :woot: . Mis alleen net wat drive.
The Movement super veel drive, alleen de kicks zijn wat minder t.o.v. End of Days
Waiting 4 heeft veel drive én dikke kicks. Helaas is dat stukje met Malice kicks een smet op de plaat, wat een overduidelijk verschil is dat >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 16:41 
 
Hardtraxx Addict

Duruz schreef:

Begon goed met de kicks, maar wat er vervolgens op 2.36 gebeurt is toch gewoon drama... Even serieus...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 17:56 
 
Hardtraxx Veteran

InfinI schreef:
Begon goed met de kicks, maar wat er vervolgens op 2.36 gebeurt is toch gewoon drama... Even serieus...


Nee juist een van leukere stukjes in het nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 20:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Movement vind ik wel oke. Een van de mindere Main Concern tracks maar alsnog ruim voldoende. Waiting 4 is het schoolvoorbeeld van een collab. Hoor elementen terug van alle drie de artiesten. Die Mind Dimension kicks klappen er wel weer smerig op zeg. Malice gedeeltes zijn dan weer niet aan mij besteed. Voor de rest prima plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
Duruz schreef:

Begon goed met de kicks, maar wat er vervolgens op 2.36 gebeurt is toch gewoon drama... Even serieus...


ik stoor me eerder aan dat gestuiter rond 2:42, het zijn al slechte kicks en dan gooien ze er nog slechtere tussen door. Erg jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 21:26 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

The Movement is heerlijk! Die andere twee zijn niet voor mij weggelegd. End Of Days is gewoon niet mijn smaak, Waiting 4 is gewoon belachelijk met die Malice plopjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat ben ik fan van die Mind Dimension kicks zeg :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2017 19:09 
 
Hardtraxx Addict

Koen schreef:
ik stoor me eerder aan dat gestuiter rond 2:42, het zijn al slechte kicks en dan gooien ze er nog slechtere tussen door. Erg jammer.

Ja, dat inderdaad ook nog eens.. Alsof de producers doof zijn of zo
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle