Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2017 17:00 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat is dit voor bagger dan weer zeg :lol: :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2017 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit klinkt als iemand die net een paar dagen begonnen is met produceren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2017 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De reverb van de kick zit compleet naar de zijkanten gedrukt, terwijl die in het midden moet zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2017 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit nummer had voor mij best potentie. De zang/sfeer pakt me wel, uitwerking is alleen drie keer niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2017 22:03 
 
Hardtraxxer

Jezus wat een amateuristische plaat, zo jammer want ik hou wel van de vocals van Disturbed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2017 22:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vind stuk rond 1:33 wel dik :$ terwijl normaal echt troep vind
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2017 23:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Live vast erg hard, maar thuis voor mij wat te simpel. Niet echt mijn ding...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2017 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Live is deze plaat best wel vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2017 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Live is deze plaat best wel vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 18:05 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 18:15 
 
Hardtraxxer

Deze sla ik over, zal live natuurlijk wel hard gaan, maar ik vind het thuis een bietje kut klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2e climax is nog wel te doen maar de rest klinkt zwaar ondermaats :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Opbouw naar de climax wel vet gedaan, maar het klinkt verder gewoon echt niet chill.
Ben ik trouwens de enige die echt ontzettend moe word van het argument dat het live allemaal wel hard klinkt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 00:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Opbouw naar de climax wel vet gedaan, maar het klinkt verder gewoon echt niet chill.
Ben ik trouwens de enige die echt ontzettend moe word van het argument dat het live allemaal wel hard klinkt?

Nee hoor, ik ben het wel met je eens. Ik bezoek eigenlijk alleen setjes waarvan ik weet dat ik het thuis ook gewoon kan luisteren. Bij Malice is dat meestal niet het geval dus sla ik ze op een festival ook altijd over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 13:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Ben ik trouwens de enige die echt ontzettend moe word van het argument dat het live allemaal wel hard klinkt?


De meeste tracks vind ik thuis ook niet al te best klinken, maar live sta ik met men bek open.
Heb je al eens een set meegemaakt? :P Zo niet, is dat wel een keer aan te raden vind ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk nummer! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Ben ik trouwens de enige die echt ontzettend moe word van het argument dat het live allemaal wel hard klinkt?


Ik vind dat dit argument zich niet mag gelden als feit dat ze hierdoor kwalitatief minder hun best gaan doen met produceren. Dus ben het daarmee wel met je eens. Dadelijk is elke track gewoon kut om thuis te luisteren. Een hardstyle plaat moet zowel thuis als live goed gaan imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thuis pompt dit ook aardig door vanaf een bepaald volume. Sws als ik hardstyle luister heb ik het volume altijd veel harder staan dan dat ik een pop plaatje luister. Geldt ook voor euforisch plaatjes. Op een zacht volume komt ook dat gewoon niet lekker door imo. Alle hardere stijlen vragen wel om een behoorlijke dosis volume wil het echt tot zijn recht komen. Bij andere muziek genres heb ik dit totaal niet. Dan heb juist vaak nog dat ik het op harder volume minder vind klinken dan op een normaal volume.

(Hard volume = (voor mij) dat je niet meer normaal tegen elkaar kunt praten, maar half moet schreeuwen.)
(Normaal volume = (voor mij) dat je nog prima met de ander persoon in de kamer kunt communiceren.)

Over de plaat zelf: Eerste climax erg gaaf :D, 2e een stukje minder :(. De vocalen doen het bij mij wel goed bij dit nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het gaat hier niet om doorpompen maar om hoe het klinkt. En of ik dit nu op normaal volume of op hard volume afspeel, thuis vind ik het gewoon niet klinken, door het gebruik van kicks, kickrolls ed. Thuis klinken die kicks vaak alsof je met een pollepel op een koekepan staat te hengsten terwijl je dit live een stuk minder merkt. Dat is de reden waarom ik het thuis niet luister, en daarom zal ik dus ook niet snel bij een Malice of Rebelion belanden op een festival.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vocals zijn echt heel erg vet, maar voor de rest vind ik dit ook gewoon nergens naar klinken :/
Daarnaast ben ik het met Thommy eens. Ik baseer waar ik heen ga qua artiesten ook vaak op wat ik thuis van ze hoor, daarom zal ik het grootste deel van de Gearbox stal ook niet vrijwillig bezoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 17:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Thuis pompt dit ook aardig door vanaf een bepaald volume. Sws als ik hardstyle luister heb ik het volume altijd veel harder staan dan dat ik een pop plaatje luister. Geldt ook voor euforisch plaatjes. Op een zacht volume komt ook dat gewoon niet lekker door imo. Alle hardere stijlen vragen wel om een behoorlijke dosis volume wil het echt tot zijn recht komen. Bij andere muziek genres heb ik dit totaal niet. Dan heb juist vaak nog dat ik het op harder volume minder vind klinken dan op een normaal volume.

(Hard volume = (voor mij) dat je niet meer normaal tegen elkaar kunt praten, maar half moet schreeuwen.)
(Normaal volume = (voor mij) dat je nog prima met de ander persoon in de kamer kunt communiceren.)

Over de plaat zelf: Eerste climax erg gaaf :D, 2e een stukje minder :(. De vocalen doen het bij mij wel goed bij dit nummer.


Je buren zijn vast blij met je.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Thuis pompt dit ook aardig door vanaf een bepaald volume. Sws als ik hardstyle luister heb ik het volume altijd veel harder staan dan dat ik een pop plaatje luister. Geldt ook voor euforisch plaatjes. Op een zacht volume komt ook dat gewoon niet lekker door imo. Alle hardere stijlen vragen wel om een behoorlijke dosis volume wil het echt tot zijn recht komen. Bij andere muziek genres heb ik dit totaal niet. Dan heb juist vaak nog dat ik het op harder volume minder vind klinken dan op een normaal volume.

(Hard volume = (voor mij) dat je niet meer normaal tegen elkaar kunt praten, maar half moet schreeuwen.)
(Normaal volume = (voor mij) dat je nog prima met de ander persoon in de kamer kunt communiceren.)

Over de plaat zelf: Eerste climax erg gaaf :D, 2e een stukje minder :(. De vocalen doen het bij mij wel goed bij dit nummer.


Je kind dus al vroegtijdig naar de KNO-arts. En wij maar schuiven...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Thuis pompt dit ook aardig door vanaf een bepaald volume. Sws als ik hardstyle luister heb ik het volume altijd veel harder staan dan dat ik een pop plaatje luister. Geldt ook voor euforisch plaatjes. Op een zacht volume komt ook dat gewoon niet lekker door imo. Alle hardere stijlen vragen wel om een behoorlijke dosis volume wil het echt tot zijn recht komen. Bij andere muziek genres heb ik dit totaal niet. Dan heb juist vaak nog dat ik het op harder volume minder vind klinken dan op een normaal volume.

(Hard volume = (voor mij) dat je niet meer normaal tegen elkaar kunt praten, maar half moet schreeuwen.)
(Normaal volume = (voor mij) dat je nog prima met de ander persoon in de kamer kunt communiceren.)

Over de plaat zelf: Eerste climax erg gaaf :D, 2e een stukje minder :(. De vocalen doen het bij mij wel goed bij dit nummer.


Vind ik echt een non argument. Althans voor mij. Hoef je echt niet perse met een dik geluid systeem erop te beluisteren, maar als dat je reden is waarom dat je naar een bepaalde DJ gaat, omdat het "hard" klinkt. Ja sorry maar waar gaat het dan nog heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 20:20 
 
Hardtraxx Veteran

Hoe kun je beginnen met tracks als Dictatorship (ja ook geen geweldige kwaliteit plaat) en nu dit maken, dat is gewoon kei hard bergafwaarts gaan.

Dit is gewoon een kick met af en toe een screech die klinkt als een pauw die wordt verkracht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snap het commentaar niet echt. Er zit gewoon een climax met melodie in en zwaar verbeterde kicks ten opzichte van die laserkicks die ze eerst gebruikten. Deze iets minder kut dan hun gemiddelde plaat.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle