Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2016 00:12 
 
Hardtraxx Veteran

Malice - Xtermination (GBD153)

Label: Gearbox Digital
WEB release: 30/05/2016

Tracks:
Malice - Xtermination

Samples:


Bron: GBD
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2016 09:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prachtig hoe je het hele publiek hoort schreeuwen bij die laatste kick ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2016 18:53 
 
Hardtraxxer

This one is called Exterminate! And it is quite simply the best track I have heard this year so far.

And just look at Davide's performance. I don't think you are likely to find a better performer in the whole hardstyle scene! His energy is utterly infectious!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2016 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat. Een. Geweld.

Heerlijk :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2016 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gearbox schreef:
This one is called Exterminate! And it is quite simply the best track I have heard this year so far.

And just look at Davide's performance. I don't think you are likely to find a better performer in the whole hardstyle scene! His energy is utterly infectious!

But have you seen Thera? Or B-Front?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2016 14:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Wat. Een. Geweld.

Heerlijk :$


Ja precies wat ik zoek in hardstyle. Voor mij is Malice toch wel de beste nieuwkomer in tijden :)
Hopelijk wordt er in deze track iets gedaan met de melodie in de climax!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2016 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was eerder niet zo kapot van Malice omdat het vooral heeel erge screech herrie was. Tegenwoordig zit er al zoveel meer drive in hun nummers en dat maakt het in 1 klap interessanter voor mij.

Gister een klein lokaal feestje gehad in de buurt waar D-Sturb dit nummer om 00:45 al draaide, terwijl Sub Sonik en B-Front nog na hem kwamen :lol: Dat was wel even een onverwacht momentje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2016 21:26 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Die kicks in de climax :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2016 21:59 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Was eerder niet zo kapot van Malice omdat het vooral heeel erge screech herrie was. Tegenwoordig zit er al zoveel meer drive in hun nummers en dat maakt het in 1 klap interessanter voor mij.

Gister een klein lokaal feestje gehad in de buurt waar D-Sturb dit nummer om 00:45 al draaide, terwijl Sub Sonik en B-Front nog na hem kwamen :lol: Dat was wel even een onverwacht momentje.

Lokaal feestje? Radstake? waar woon je :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2016 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja uut de Achterhoek natuulk! Schrok jij je ook de ballen uit de broek toen hij hem er op smeet. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2016 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


@48:48

Malice - Xtermination
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2016 22:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Laserkicks :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2016 23:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een krachtige kicks en dat typische Malice sfeertje erin, dit is weer een dikke track geworden :yay: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 10:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hahahhaha wat is dit dan :lol:
Ik kon Malice wel waarderen, maar wat ze de laatste tijd met die kicks doen gaat echt helemaal nergens over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind veel van Malice erg vet, maar deze plaat 3x niks..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 23:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben echt fan geworden van Malice na het kijken van dat Loudness-filmpje, wat een geweld! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2016 09:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als ik die kicks hoor, roept een klein stemmetje in mn hoofd: "oek, oek, oek". Nee, dit is niet voor mij weggelegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2016 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoe heet die hardcore plaat met dezelfde vocals ook alweer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2016 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fothermucker schreef:
Ik kon Malice wel waarderen, maar wat ze de laatste tijd met die kicks doen gaat echt helemaal nergens over.

Helemaal mee eens. Waar de kicks eerst lekker zwaar en hard waren, zijn ze nu een soort ''lasergun'' kicks gaan gebruiken in hun laatste paar tracks, zoals dat hier zo mooi omschreven wordt. In LQ en Live klinkt dit wel vet, maar in HQ klinkt het echt compleet nergens naar. Naar mijn idee is er verder ook veel te veel chaos met die screeches, die ook nog eens enorm schel klinken. Het klinkt gewoon allemaal niet echt fijn. Net nu ik dacht dat Malice een goede opmars aan het maken was gaan hun laatste paar producties ineens zwaar achteruit, wat ik toch wel behoorlijk jammer vind.
Persoonlijk vind ik ook dat ze wat langer voor een plaat mogen gaan zitten en deze tot in de kleinste details uitwerken in plaats van met zoveel nieuwe tracks in zo'n korte tijd te komen, waar veel dezelfde sounds en kicks in gebruikt worden als in andere tracks zodat ze bijna niet meer van elkaar te onderscheiden zijn. Zou hun producties zeker goed doen.

yowan schreef:
hoe heet die hardcore plaat met dezelfde vocals ook alweer?

Amnesys - Ctrl D Future
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2016 19:11 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik kom terug op m'n eerst reactie. Alleen die eerste climax kicks zijn wel dik, maar de rest van de kicks die in dit nummer worden gebruikt zijn, om het maar zacht uit te drukken, niet fijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2016 19:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mid intro flinkt aangepast. Vond de eerste beter
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2016 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo voor thuis vind ik dit niks, maar volgens mij moet dit live echt gestoord hard gaan :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2016 18:58 
 
Hardtraxxer

Fuzzylogic schreef:
Zo voor thuis vind ik dit niks, maar volgens mij moet dit live echt gestoord hard gaan :drool:

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2016 00:18 
 
Hardtraxxer

Chroman schreef:
Gearbox schreef:
This one is called Exterminate! And it is quite simply the best track I have heard this year so far.

And just look at Davide's performance. I don't think you are likely to find a better performer in the whole hardstyle scene! His energy is utterly infectious!

But have you seen Thera? Or B-Front?


I have seen both several times - I even booked Thera for one of his first events in Scotland. A tremendous performer indeed. ^^

Malice is well and truly in the same league. :clap:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle