Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2016 11:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Notorious Two - F.E.A.R. (Official Shockerz 2016 Anthem) (FUSION322)

Label: Fusion Records
WEB release: 05/12/2016

Tracks:
Notorious Two - F.E.A.R. (Official Shockerz 2016 Anthem)

Samples:


Bron: Fusion
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2016 08:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel vet! Lekker sfeertje en een fijne melodie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 20:11 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/video.php?v=771281299679077
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2016 17:31 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2016 15:22 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Kicks willen heel krachtig overkomen, maar doen dit totaal niet. Groot minpunt en jammer want het maakt dit meteen een stuk minder interessant. Break is wel lekker, vooral door die typische The Pitcher/Pollen synth en melodie, blijf daar toch wel fan van. Climax eigenlijk hetzelfde verhaal. Had een topnummer kunnen zijn als er (voor mij) fijne kicks onder zouden zitten.

Ohja, en ik hoor nou niet echt wat hier de toegevoegde waarde van Lady Faith is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2016 16:43 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Kicks willen heel krachtig overkomen, maar doen dit totaal niet. Groot minpunt en jammer want het maakt dit meteen een stuk minder interessant. Break is wel lekker, vooral door die typische The Pitcher/Pollen synth en melodie, blijf daar toch wel fan van. Climax eigenlijk hetzelfde verhaal. Had een topnummer kunnen zijn als er (voor mij) fijne kicks onder zouden zitten.

Ohja, en ik hoor nou niet echt wat hier de toegevoegde waarde van Lady Faith is?

Anders was de naam notorious one
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2016 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Kicks willen heel krachtig overkomen, maar doen dit totaal niet. Groot minpunt en jammer want het maakt dit meteen een stuk minder interessant. Break is wel lekker, vooral door die typische The Pitcher/Pollen synth en melodie, blijf daar toch wel fan van. Climax eigenlijk hetzelfde verhaal. Had een topnummer kunnen zijn als er (voor mij) fijne kicks onder zouden zitten.

Ohja, en ik hoor nou niet echt wat hier de toegevoegde waarde van Lady Faith is?


Eens met wat je zegt over de kicks. Leuke melodie overigens ook :)
Muzikaal zou ik je ook niet kunnen zeggen wat ze toevoegt, maar het is natuurlijk wel interessanter om in Amerika te boeken nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2016 14:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kan aan mij liggen maar ik vind de melodie op bepaalde stukken heel erg op deze lijken:
Zelfs 'face everything, and rise' xd

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2016 15:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vet nummer :love:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle