Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2016 22:00 
 
Hardtraxx Crew

Outbreak - #Bassface (Sub Sonik Remix) (WERR023)

Label: We R Raw
WEB release: 26/09/2016

Tracks:
Outbreak - #Bassface (Sub Sonik Remix)

Samples:


Bron:
Afbeelding
http://www.hardstyle-releases.com/outbreak-werr023/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2016 22:51 
 
Hardtraxxer

Verschrikkelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2016 22:53 
 

Soort van kick edit? Wat ik er zo van kan horen is het echt niks voor mij :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2016 09:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik kan deze plaat echt niet meer aanhoren ook al is het een remix :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2016 10:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klinkt wel vet eigenlijk ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2016 19:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Benieuwd naar de HQ, bassface echt te vaak gehoord destijds. Hopelijk zijn de kicks een beetje dik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2016 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom? Waarom zou je zo'n ontzettend doodgedraaide, uitgemolken plaat remixen? In ieder geval een mooi excuus voor de ongeïnspireerde DJ's om tijdens het festivalseizoen voor de derde keer op rij opnieuw met deze track aan te komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2016 21:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bagger plaat remixen, probeer er dan in ieder geval iets van te maken. Wat is hier nou zoveel anders aan dat het een 'remix' genoemd kan worden, bah. :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2016 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


0:58
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2016 13:16 
 

Best een leuk opfrissertje eigenlijk van het origineel ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2016 14:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haha, dit kun je inderdaad toch geen remix noemen. Is gewoon een simpele kick edit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2016 02:34 
 
Hardtraxxer

Men noemt tegenwoordig een plaat al geremixt als je een nummer overzet in je eigen geluiden en kicks, helaas. Hoewel me dat bij sommige artiesten wel vet lijkt is er natuurlijk niks origineels aan. Deze track live als een soort van verassing 1x op een feest is wel leuk, maar verder vind ik het nogal een overbodig remix.

[@DJ's die dit lezen]: Mocht het aanslaan, maak dan ook een Seven, een Collateral Damage en een Das Weite Land remix, dan hoef je niet zoveel werk te verrichten voor een nieuw zomerhitje. Oh sorry, Das Weite Land is al geremixt (Die Ganze Welt)....
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2016 12:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leg dit even naast de Adaro - For the streets (Regain remix). Die Regain heeft er volgens mij best veel werk in gestoken om het origineel en de eigen sounds optimaal te combineren en er ook nog eens een klapper van te maken. Dan krijg je een Sub Sonik die alleen maar beetje dezelfde platen maakt met een geforceerd harde snoeikick en een screech hier en daar, zonder enige moeite om ook maar iets origineels te maken. Dat moet toch wel frustratie opwekken bij de mensen die wel tijd/moeite in hun muziek steken? :/

Daarnaast vind ik dat erg veel nieuwkomers tegenwoordig 1-2 goeie eigen tracks maken, vervolgens alleen maar beetje remix na remix maken want..? Doorbouwen om eigen tracks te maken is te veel gevraagd? Dit is puur een beetje scoren met andermans succes. Blijf dan liever even een jaar extra werken in de studio om wat meer tracks te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2016 13:42 
 

Hardstylistic schreef:
Leg dit even naast de Adaro - For the streets (Regain remix). Die Regain heeft er volgens mij best veel werk in gestoken om het origineel en de eigen sounds optimaal te combineren en er ook nog eens een klapper van te maken. Dan krijg je een Sub Sonik die alleen maar beetje dezelfde platen maakt met een geforceerd harde snoeikick en een screech hier en daar, zonder enige moeite om ook maar iets origineels te maken. Dat moet toch wel frustratie opwekken bij de mensen die wel tijd/moeite in hun muziek steken? :/

Daarnaast vind ik dat erg veel nieuwkomers tegenwoordig 1-2 goeie eigen tracks maken, vervolgens alleen maar beetje remix na remix maken want..? Doorbouwen om eigen tracks te maken is te veel gevraagd? Dit is puur een beetje scoren met andermans succes. Blijf dan liever even een jaar extra werken in de studio om wat meer tracks te maken.


Helemaal mee eens. Zelfde verhaal met requiem en szp.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2016 19:19 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Die kicks :sick: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2016 19:34 
 
Hardtraxxer

Wauw, die 2e kick is echt pijnlijk.

Vond Sub Sonik wel aardig bezig de laatste tijd, maar dit klinkt toch nergens naar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2016 22:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind hem live toch wel dik hoor, op Qapital :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 00:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind m wel grappig eigenlijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 01:10 
 
Hardtraxxer

bijna niks veranderd, toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2016 14:30 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Outbreak - #Bassface (Sub Sonik Remix) (WERR023)

Label: We R Raw
WEB release: 26/09/2016

Tracks:
Outbreak - #Bassface (Sub Sonik Remix)

Samples:


Bron:
Afbeelding
http://www.hardstyle-releases.com/outbreak-werr023/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2016 19:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoe kan je er in vredesnaam opkomen om #Bassface te gaan remixen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2016 20:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik word gewoon oprecht kwaad bij het luisteren van deze plaat. Hoe fucking simpel kan een track zijn zeg. Godverdomme wat slecht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 18:54 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle