Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 19:12 
 
Hardtraxx Veteran

Phuture Noize ft. Snowflake - Shallow Waters (ANY-074)

Label: Anarchy
WEB release: 25/02/2016

Tracks:
Phuture Noize ft. Snowflake - Shallow Waters

Samples:


Bron: YT
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Holy shit wat fijn :oh:

Die tweede kick :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 19:22 
 

Klinkt goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 19:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een heerlijke plaat weer zeg :drool: Waarom is Phuture Noize nog steeds zo ondergewaardeerd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 19:31 
 
Hardtraxx Veteran

Speciaal voor mij die eerste climax? :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 19:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klinkt heerlijk alleen niet echt fan van de kicks :P Denk dat een kick gelijk in hope bv beter zou passen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 19:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekker plaatje hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 20:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weer heel fijn. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo dan :drool: Dit is toch wel heel erg lekker. Kan de pitch kick hier erg waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 20:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 20:53 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zelfde soort stem als bij Promo & Tha Playah - Open en dat doet me ook direct een beetje aan die plaat denken, wat een gevoel, wauw :worship: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Respect dat hij elke x onaangekondigd gewoon nieuwe tracks HQ upload. Kunnen andere artiesten wel een voorbeeld aan nemen zonder al dat "getease" of maanden wachten met zo'n track. Ook dit klinkt weer erg lekker zeg, die sounds zijn allemaal zo lekker! Kick icm met vocals en synths :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 22:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Phuture Noize :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 22:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Kick pitcht iets te hoog in de eerste climax. Maar holy, wat klinkt de rest belachelijk dik :oh: Die tweede climax :worship: Wat is hij lekker bezig te laatste tijd zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 11:57 
 
Hardtraxxer

:loving: :loving: Alles klopt gewoon weer, heerlijke track! Fijne kicks, mooie sfeervolle melodie, niks op aan te merken!
Sinds Phuture Proganda is me niks van deze man tegengevallen, alleen jammer dat hij het vaak met 2e stages moet doen.. En ook mogen zijn tracks wel wat meer opgepakt worden door de grotere artiesten ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 15:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kippenvel :worship: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 15:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ohoh wat fijn :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw, dit is echt gaaf. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 21:02 
 
Hardtraxxer

Behoorlijk vet :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 21:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Phuture Noize verdient veel meer boekingen dan dat die nu krijgt, hopelijk is er ergens in de zomer eens een goede kans om hem live te zien. Poept echt constant dikke platen uit de laatste tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 22:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima track zo, alleen die kick in de 2e climax is niet mijn smaak.. Voor de rest zit alles goed in elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat PH zelf nooit meer upload op YouTube, kwaliteit is daar toch altijd wel het beste. Gelukkig heeft hij het nu ook geüpload op Soundcloud, daar is het geluid ook altijd een stuk beter. Dat geluid van Facebook vind ik altijd zo blikkerig, zonde van zo'n dik nummer.

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 13:14 
 
Artiest

Ten eerste, super vet om alle reacties te lezen!! Ook al was ik zelf superblij met deze track was het voor mij lastig te pijlen of deze net zo goed ontvangen zou worden, dus super tof :D

Paultheone schreef:
Jammer dat PH zelf nooit meer upload op YouTube, kwaliteit is daar toch altijd wel het beste. Gelukkig heeft hij het nu ook geüpload op Soundcloud, daar is het geluid ook altijd een stuk beter. Dat geluid van Facebook vind ik altijd zo blikkerig, zonde van zo'n dik nummer.



Dit wil ik even toelichten; aangezien het tegenwoordige sociale media gebruik is dit voor mij de manier waarmee ik het meeste mensen kan bereiken. Ik upload dan eerst op Facebook zodat deze daar het meeste bereik krijgt. Daarna stap voor stap zet ik ze samen met Dirty Workz op alle andere kanalen. Helaas gaat dat inderdaad wel wat ten koste van de kwaliteit op het eerste gezicht, maar uiteindelijk komt de track net zo goed als .wav file te koop staan ;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja dat snap ik helemaal, maar toch vind ik het jammer ;)
Liever gewoon gelijk de best mogelijke kwaliteit.
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle