Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2017 19:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gepre-ordered :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2017 19:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Meteen gepre-ordered en voor een tientje ook Phuture Propaganda erbij besteld. :thumbsup: Zin in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2017 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga dit album zeker aanschaffen. 11 tracks(eigenlijk 10?) vind ik ook prima. Beter 10 vette platen dan een album waarvan je meer dan de helft doordrukt zodra ze aan staan. Tot nu toe heb ik alleen nog niks met The Grind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2017 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kwaliteit boven kwantiteit inderdaad. Dacht in eerste instantie ook dat het maar weinig nummers zijn, maar aangezien het alleen solo nummers zijn valt het nog wel mee. Alleen The Grind bevalt me echt nergens, wat een k*tkicks. Andere 4 zijn wel gewoon geil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2017 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw, I Got Noize en The Temple :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2017 21:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gepre-ordered. Wat gaat dit vet worden :loving: Die tweede climax van The Temple is harde plasserwerk btw
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2017 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wil deze ook wel aanschaffen mits het full-versies zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2017 23:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Conzpiracy schreef:
Gepre-ordered :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2017 23:31 
 
Hardtraxx Addict

I Got Noize (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2017 23:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook maar aangeschaft. Er komen denk ik genoeg platen op die me lang bij zullen blijven! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2017 01:09 
 
Hardtraxxer

Ik weet niet wat het is met Phuture Noize platen, hoe alles in elkaar steekt, de opbouw, de melodie etc klinken allemaal erg vet, maar de sounds zelf klinken alsof ze nog dat kleine beetje afwerking missen die een nummer echt perfect kunnen maken en de kwaliteit van een track naar het hoogste level brengt. Klinkt wel leuk verder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2017 11:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Wauw, I Got Noize en The Temple :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2017 11:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat het snel 4 april mag zijn (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2017 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Grind? Iemand?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2017 12:44 
 
Hardtraxx Addict

Die album cover is echt gigantisch vet zeg! :woot:
Krijg er een beetje een hip-hop vibe bij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2017 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet er iemand of 'ie ook nog bij een andere webshop te pre-orderen is of wordt?
€7,50 shipping namelijk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2017 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Weet er iemand of 'ie ook nog bij een andere webshop te pre-orderen is of wordt?
€7,50 shipping namelijk..

Dit ja... Ik vind €7,50 echt heel veel als bezorgkosten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2017 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind Phuture Noize zo overrated hier op Hardtraxx zeg. Iedereen haat wel de hele tijd op de kicks van Rebelion/Malice etc., maar die kicks van Phuture Noize klinken ook alsof je staat de tennissen in een echoënde koepel.
Ik wil niet meteen zeggen dat ik zijn tracks barslecht vind trouwens, de sfeer die hij in zijn platen weet neer te leggen vind ik wel erg goed en ik zet ze zo ook wel af en toe op, maar die sounds ben ik echt totaal geen fan van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2017 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar als je de topics een beetje doorleest zijn de kicks ook vaak wel puntjes waar mensen over vallen. In het geval van PN zit er alleen zo'n creatief/sfeervol/unieke sound omheen dat dat toch wel wat complimenten verdient.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2017 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Malice kan ik af en toe nog wel waarderen maar Rebelion kicks heb ik simpelweg gewoon niks mee. Duizend keer liever Phuture Noize kicks ja. Dat veel mensen hier toevallig zo denken, maakt nog niet dat Phuture Noize daarom overrated is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2017 16:25 
 
Hardtraxx Elite

Ik vind de tracks die ik gehoord heb, bijzonder teleurstellend... Ik vind ook dat PN overrated is. Ik ben van mening dat het allemaal net niet is. Kicks zijn niet lekker, sounds zijn niet fijn om te horen. Iets wat ik bij bijvoorbeeld Ran-D of Hard Driver wel heb, heerlijke zuivere sounds. Maar goed, dat is mijn mening :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2017 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind Ran-D en Hard Driver weer helemaal niks aan haha. Klinkt me allemaal te standaard wat PN niet is. Wat ik vooral waardeer aan de sound van PN, is de intensiteit en het gevoel in z'n melo's. Ik kan daar echt heel erg van genieten. Zelfde geldt voor z'n vocals in Fire en The Temple. Waan mezelf echt even in hogere sferen bij die tracks op een feest :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2017 17:09 
 
Artiest

Wilde even iedereen bedanken voor de pre-orders!! Echt episch om te zien.

Ik wilde er bij vermelden dat de tracks geen mix of album edits worden, maar de tracks zijn zoals ze zijn. Alles heb ik geprobeerd perfect op elkaar af te laten stemmen en goed in elkaar over te laten lopen zonder dat het een mix is. Ik vind namelijk het "mix cut/album edit" idee in hardstyle zwaar outdated en vind dat het beter kan. :)

Fuzzylogic schreef:
Ik vind Phuture Noize zo overrated hier op Hardtraxx zeg. Iedereen haat wel de hele tijd op de kicks van Rebelion/Malice etc., maar die kicks van Phuture Noize klinken ook alsof je staat de tennissen in een echoënde koepel.
Ik wil niet meteen zeggen dat ik zijn tracks barslecht vind trouwens, de sfeer die hij in zijn platen weet neer te leggen vind ik wel erg goed en ik zet ze zo ook wel af en toe op, maar die sounds ben ik echt totaal geen fan van.


Ik heb echt geen idee welke platen jij luistert, want het slaat nergens op volgens mij? Als jij mijn huidige tracks van 2016/2017 met het zelfde volume naast andere tracks luistert (van bijvoorbeeld die artiesten) dan kan ik met 99.9% zekerheid zeggen dat je mening veranderd..

Maar goed, ik denk dat ik nog steeds dat ik de vibe van vroeger nog heb toen mijn kicks inderdaad stukken beter konden en dan heb je de schijn tegen of zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2017 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
PN als je mee leest, worden het gewoon fulls?


? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2017 17:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pre-Jouw eerste album zou ik het er mee eens zijn maar dezerdagen, dikke prima.

Iedereen z'n mening.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle