Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 17  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2017 17:12 
 
Artiest

Rickzel schreef:
Rickzel schreef:
PN als je mee leest, worden het gewoon fulls?


? :$


Zie edit haha, was vergeten ;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2017 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aah top :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2017 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met dat idee worden de VIP sets van Delete ook gemaakt volgens mij. Ik krijg daar ook totaal niet het gevoel bij dat het een mix is. Zojuist ook nog even de pre-order gezet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2017 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pre-order toch geplaatst ondanks de verzendkosten. Alle tot nu toe bekende platen klinken echt heerlijk, en zeker als het fulls zijn wil ik die graag hebben. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2017 21:13 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

The Grind :loving: Wat fucking dik zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2017 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

beardieroy schreef:
Ik vind Ran-D en Hard Driver weer helemaal niks aan haha. Klinkt me allemaal te standaard wat PN niet is


Haha same. Alhoewel Ran-d af en toe nog wel eens heerlijke platen kan maken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2017 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind trouwens alles tot nu toe echt vet! Behalve the Grind. Die pakt me echt nergens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2017 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook besteld. Dat er een verhaal wordt vertelt door het hele album kan ik wel waarderen, daarom was Phuture Propaganda ook zo gaaf. En tot nu toe klinken alle previews goed, ook The Grind :drool: .

Bij mij trouwens 'maar' 4,50 verzendkosten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2017 23:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel benieuwd naar dit album :D Had misschien gehoopt op wat meer tracks dan 11, maar voor de rest moet het goedkomen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2017 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Ik vind Phuture Noize zo overrated hier op Hardtraxx zeg. Iedereen haat wel de hele tijd op de kicks van Rebelion/Malice etc., maar die kicks van Phuture Noize klinken ook alsof je staat de tennissen in een echoënde koepel.
Ik wil niet meteen zeggen dat ik zijn tracks barslecht vind trouwens, de sfeer die hij in zijn platen weet neer te leggen vind ik wel erg goed en ik zet ze zo ook wel af en toe op, maar die sounds ben ik echt totaal geen fan van.


Phuture Noize schreef:
Ik heb echt geen idee welke platen jij luistert, want het slaat nergens op volgens mij? Als jij mijn huidige tracks van 2016/2017 met het zelfde volume naast andere tracks luistert (van bijvoorbeeld die artiesten) dan kan ik met 99.9% zekerheid zeggen dat je mening veranderd..

Maar goed, ik denk dat ik nog steeds dat ik de vibe van vroeger nog heb toen mijn kicks inderdaad stukken beter konden en dan heb je de schijn tegen of zo.

Ik ben het helemaal niet eens met Fuzzy, maar ik snap denk ik wel waar zijn mening op gebaseerd is. Jouw kicks klinken anders dan kicks van anderen en ietwat vreemd, waardoor fuzzy kan denken dat dat komt doordat de kwaliteit lager is. Volgens mij ligt het meer aan het feit dat je de kicks/sounds veel meer compressed dan andere producers, of heb ik dat fout?

Ik weet overigens nog niet of ik het album ga aanschaffen, ga alles even goed beluisteren als het album uit is. Vind iig dat je goed bezig bent ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2017 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ondertussen alle previews die tot nu toe beschikbaar zijn geluisterd. Op The Grind na, die me helaas niet pakt, is dit echt steengoed! Vooral The Temple en met name I Got Noize :loving: vind ik heel vet! Benieuwd naar de rest van het album, want als deze lijn doorgetrokken wordt kan dit wel eens het album van de laatste paar jaar worden! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2017 13:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben ook heel erg benieuwd naar Breathin' (ft. Snowflake). Snowflake is altijd al +1 :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2017 13:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Opbouw in I Got Noize geeft echt een machtig gevoel, alsof je alles en iedereen aan kunt.. Ben erg benieuwd naar de andere platen. Enkel The Grind pakt me nog niet direct, maar daar hoor je ook echt wel hoe goed zijn sounds zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2017 14:35 
 
Hardtraxx Newbie

Phuture Noize, sommige delen in de breaks doen mij vaak denken aan Netsky.
Haal je hier inspiratie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2017 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus, ik kan echt niet wachten op dit album. Tot nu toe heel wat dikke tracks gehoord en ben reuze benieuwd naar alle andere :woot:
Wat zit er een sfeer in The Temple, heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2017 15:33 
 
Hardtraxx Veteran

I Got Noize :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2017 15:36 
 
Hardtraxxer

Echt alles wat deze man nu produceert vind ik geweldig! I got noize is mijn favoriet. Heb zon zin in team yellow vanavond, hopelijk krijgt ie genoeg tijd om te draaien van de andere twee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2017 15:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helemaal verliefd op I Got Noize, constant in mn hoofd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2017 19:16 
 

Dit is echt hele mooie muziek
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2017 19:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik kan er niks aan doen maar wat vind ik dit goed zeg :surrender:
Alles tracks (die ik tot nu toe kan beluisteren dan) hebben allemaal hun eigen verhaal en sounds. Alsof een stukje van de artiest hemzelf in een nummer zit verwerkt.

Het wordt geen album nee met als oogpunt om de massa (gericht op 'mainstream' publiek) te vermaken maar ik zie het als een kunststuk waarbij de tracks toch divers zijn maar toch een typische Phuture Noize stijl hebben. Erg knap :). Ik luister al 15 jaar hardstyle en heb al zoveel albums en tracks gehoord maar ik kan alleen maar diep respect hebben voor wat hij de laatste jaren produceert en daarbij een inspiratiebron is voor mij, bij het produceren van mn eigen tracks :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2017 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan niet wachten om dit vanavond door het Gelredome te horen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2017 20:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit album is echt gruwelijk ^^

Ik vind de melodieën in Fire, I Got Noize en The Temple echt heerlijk, drive, uplifting, euforisch: Precies wat ik fijn vind aan hardstyle.

Vocalen zijn daadwerkelijk gebruikt om een sfeer neer te zetten, er is geen overdreven gedoe van schreeuwerige vocals of onnodige screeches. En ik ben blij dat Phuture Noize ervoor heeft gekozen om maar 11 platen op zijn album te zetten, wat ik tot nu toe hoor is er geen enkele plaat die véél minder is.. hij heeft dus duidelijk gekozen voor kwaliteit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2017 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De sfeer en alles eromheen in de tracks zijn écht steengoed, maar wat Fuzzylogic al aankaartte, vind sommige kicks echt totaal niet fijn klinken/overkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2017 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

I Got Noize zit echt de hele dag in m'n hoofd zeg. Tot nu toe toch wel de vetste plaat van het album voor mij! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2017 17:44 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een heerlijke verfrissend album wordt dit. Orginaliteit op en top! Tot nu toe klinkt alles lekker
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 17  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle