Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 17  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2017 09:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PhutureNoize schreef:
Wilde even iedereen bedanken voor de pre-orders!! Echt episch om te zien.

Ik wilde er bij vermelden dat de tracks geen mix of album edits worden, maar de tracks zijn zoals ze zijn. Alles heb ik geprobeerd perfect op elkaar af te laten stemmen en goed in elkaar over te laten lopen zonder dat het een mix is. Ik vind namelijk het "mix cut/album edit" idee in hardstyle zwaar outdated en vind dat het beter kan. :)

Fuzzylogic schreef:
Ik vind Phuture Noize zo overrated hier op Hardtraxx zeg. Iedereen haat wel de hele tijd op de kicks van Rebelion/Malice etc., maar die kicks van Phuture Noize klinken ook alsof je staat de tennissen in een echoënde koepel.
Ik wil niet meteen zeggen dat ik zijn tracks barslecht vind trouwens, de sfeer die hij in zijn platen weet neer te leggen vind ik wel erg goed en ik zet ze zo ook wel af en toe op, maar die sounds ben ik echt totaal geen fan van.


Ik heb echt geen idee welke platen jij luistert, want het slaat nergens op volgens mij? Als jij mijn huidige tracks van 2016/2017 met het zelfde volume naast andere tracks luistert (van bijvoorbeeld die artiesten) dan kan ik met 99.9% zekerheid zeggen dat je mening veranderd..

Maar goed, ik denk dat ik nog steeds dat ik de vibe van vroeger nog heb toen mijn kicks inderdaad stukken beter konden en dan heb je de schijn tegen of zo.

Ik heb het nu over dit album, dat is wel zo relevant in dit topic. Het is gewoon mijn mening en die mag ik hebben toch :P Verder geef ik ook aan dat ik de sfeer in je platen gewoon top vind, alleen je sounddesign doet mij gewoon niet zoveel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2017 10:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren alle previews weer geluisterd en het is toch wel genieten hoor. Fire en I got noize mijn favo's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2017 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Precies wat er staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2017 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat ie denkt dat ie de schijn nu nog steeds tegen heeft omdat zn kicks vroeger nooit zo netjes klonken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2017 12:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jezus ik snap echt niet hoe hij er zulke goede tracks uit blijft poepen :woot: Elk nummer preview hier ook weer (behalve the grind) is het helemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2017 20:10 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2017 20:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Best one yet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2017 21:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Had niet verwacht dat er nog een track tussen zou zitten die beter is dan fire, maar hier is ie dan toch. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2017 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw deze komt naast Fire te staan. Beide een sterke plaat.
Denk dat dit tot nu toe ook wel het hardste nummer is van het album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2017 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2017 23:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een pareltje zeg :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2017 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Temple is erg lekker zeg :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2017 23:56 
 
Hardtraxx Veteran

Dit soort creaties verdienen gewoon legitiem aangeschaft te worden.

Pre order staat. :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2017 00:09 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

The Temple :worship: Heb PN sinds ie zo goed bezig is eigenlijk nog niet live gezien, maar ben wel benieuwd hoe alle tracks dan doorkomen. Vind de kicks zo thuis ook niet altijd even fijn namelijk. Verder wel echt respect voor de originaliteit en emotie die in bijna alle tracks zitten, kunnen er een hoop (bijna allemaal) wat van leren.

Kicks in The Temple zijn overigens wel gewoon prima gelukkig, wat een plaat :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2017 00:36 
 

Ook ik overweeg dit album fysiek aan te schaffen. Heb alleen in een wijde omtrek geen een apparaat waar een cd in kan :mad:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2017 00:42 
 
Hardtraxxer

stefaneke schreef:
Ook ik overweeg dit album fysiek aan te schaffen. Heb alleen in een wijde omtrek geen een apparaat waar een cd in kan :mad:.


Ook niet in die tractor van je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2017 00:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
The Temple :worship: Heb PN sinds ie zo goed bezig is eigenlijk nog niet live gezien, maar ben wel benieuwd hoe alle tracks dan doorkomen. Vind de kicks zo thuis ook niet altijd even fijn namelijk. Verder wel echt respect voor de originaliteit en emotie die in bijna alle tracks zitten, kunnen er een hoop (bijna allemaal) wat van leren.

Kicks in The Temple zijn overigens wel gewoon prima gelukkig, wat een plaat :loving:


Ging op hard bass allemaal zo lekker zijn nieuwe platen :drool: Nu heb ik thuis ook geen problemen met zijn kicks maar live komen ze al helemaal fijn door
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2017 01:14 
 

Zak Met Brood schreef:
stefaneke schreef:
Ook ik overweeg dit album fysiek aan te schaffen. Heb alleen in een wijde omtrek geen een apparaat waar een cd in kan :mad:.


Ook niet in die tractor van je?


Nee, kan alleen radio Puur NL aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2017 22:40 
 
Hardtraxxer

Na fire dacht ik dat het niet beter meer ging worden op dit album maar the temple gaat er voor mij toch echt overheen.. :worship: Tot nu toe is elke plaat op dit album puur genieten. Dit album komt hoog op mijn all time lijstje verwacht ik zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2017 13:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ivo024 schreef:
Dit album komt hoog op mijn all time lijstje verwacht ik zo


Voor mij ook, gok ik. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2017 18:40 
 
Hardtraxxer

ik ben fan.
koop normaal nooit albums maar deze moet ik hebben.
net zoals die roze cockring met glittertjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2017 18:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Temple wat een plaat zeg, na die 1e climax denk je dat het niet beter kan maar wat een fijne 2e climax ook zeg :love: :loving: Kippenvel elke keer weer :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2017 15:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Kippenvel elke keer weer :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2017 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Temple is voor mij TOTY materiaal. Wat een geweldig goed stukje muziek. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2017 17:13 
 
Hardtraxxer

Helicaze schreef:
TOTY materiaal

:yes:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 17  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle