Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2016 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Phuture Noize - The Temple (ANY-098)

Label: Anarchy
WEB release: 16/02/2017

Tracks:
Phuture Noize - The Temple

Samples:


Bron: YT
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2016 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt al veelbelovend zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2016 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe krijgt die man het voor elkaar om elke keer weer perfecte platen in elkaar te zetten die ook nog eens uniek zijn. Tijd geleden dat ik zo'n fanboy ben geweest van een dj xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2016 12:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

beardieroy schreef:
Hoe krijgt die man het voor elkaar om elke keer weer perfecte platen in elkaar te zetten die ook nog eens uniek zijn. Tijd geleden dat ik zo'n fanboy ben geweest van een dj xd


Zoiets heet 'talent'
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2016 15:04 
 
Hardtraxxer

StevenvanKuijk schreef:
beardieroy schreef:
Hoe krijgt die man het voor elkaar om elke keer weer perfecte platen in elkaar te zetten die ook nog eens uniek zijn. Tijd geleden dat ik zo'n fanboy ben geweest van een dj xd


Zoiets heet 'talent'

Apart dan hoe dat zo ineens is geworden nadat ze uit elkaar zijn gegaan, hiervoor ook prima platen maar niet zoals dit :love: deze jonge is 1 van de beste producers in de scène
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2016 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Constant aan jezelf blijven werken en dan eindelijk een stijltje vinden dat EN creatief en vernieuwend is, EN aanslaat bij het publiek. Dat krijg je er van als je jaren lang als een gek blijft produceren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2016 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yep, ben al jaren fan van PN maar zelfs als je z'n muziek niet kan waarderen kan ik me niemand voorstellen die geen respect heeft voor de manier hoe hij zichzelf blijft uitdagen. Kan niet wachten op dat album! En ben enorm blij dat hij eindelijk eens de aandacht krijgt die hij verdient.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2016 18:09 
 
Hardtraxx Addict

StevenvanKuijk schreef:
beardieroy schreef:
Hoe krijgt die man het voor elkaar om elke keer weer perfecte platen in elkaar te zetten die ook nog eens uniek zijn. Tijd geleden dat ik zo'n fanboy ben geweest van een dj xd


Zoiets heet 'talent'


Zoiets heet tijd en moeite, heel veel tijd en moeite.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2016 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet iedere boerenlul die 15 u per dag aan het produceren is kan op dit niveau komen he, talent is niet onbelangrijk >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2016 19:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook deze plaat klinkt weer geweldig van wat ik hieruit kan opmaken. Is er al meer bekend wanneer dit album uit komt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2016 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel erg benieuwd naar de HQ, vooral als die kick omlaag pitch klinkt echt goddelijk zo op 't eerste gehoor :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2016 19:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kippenvel krijgen terwijl de geluidskwaliteit zo karig is... :loving:
Fanboy level 64 :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2016 22:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Crippled schreef:
Kippenvel krijgen terwijl de geluidskwaliteit zo karig is... :loving:
Fanboy level 64 :cry:


Dit.. Elke keer flikt ie het weer. Ongelofelijk :love: (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2016 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat goed zeg :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2016 23:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kwali is niet heel best maar toch kan ik al uitkijken naar deze track! Je hoort wel goed dat er weer een flinke bak drive in zit icm een dikke melodie :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2016 23:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kwaliteit is niet om aan te horen maar volgens mij is dit alweer een dikke track. Kan ik het album al pre orderen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 00:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sorry hoor jongens, heb echt m'n best gedaan met filmen :( :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 11:10 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Constant aan jezelf blijven werken en dan eindelijk een stijltje vinden dat EN creatief en vernieuwend is, EN aanslaat bij het publiek. Dat krijg je er van als je jaren lang als een gek blijft produceren.

Net als Noisecontrollers op het begin dus ;)

OT: prima track voor zover ik het kan horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 11:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Weet iemand hier toevallig al iets over het album?
Iemand in een euforische bui toevallig met Phuture Noize (mag geen Marco zeggen want ken hem niet) erover gepraat?
Las dat hij al klaar is maar kan er verder niets over vinden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

StevenvanKuijk schreef:
Weet iemand hier toevallig al iets over het album?
Iemand in een euforische bui toevallig met Phuture Noize (mag geen Marco zeggen want ken hem niet) erover gepraat?
Las dat hij al klaar is maar kan er verder niets over vinden..


Het album gaat Pursuit of Thunder heten en bestaat alleen maar uit solo platen. Phuture Noize is op dit moment druk de release aan het plannen. Eerste previews verwacht ik volgende maand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 12:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
StevenvanKuijk schreef:
Weet iemand hier toevallig al iets over het album?
Iemand in een euforische bui toevallig met Phuture Noize (mag geen Marco zeggen want ken hem niet) erover gepraat?
Las dat hij al klaar is maar kan er verder niets over vinden..


Het album gaat Pursuit of Thunder heten en bestaat alleen maar uit solo platen. Phuture Noize is op dit moment druk de release aan het plannen. Eerste previews verwacht ik volgende maand.


Tot zover was ik ook gekomen haha, afwachten dus..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 13:30 
 
Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
Niet iedere boerenlul die 15 u per dag aan het produceren is kan op dit niveau komen he, talent is niet onbelangrijk >.<


Reken maar dat als je 15 uur per dag produceert, en ook maar enige drive hebt om vooruit te komen, dat je hier evt. best in de buurt van zal komen, "talent" laat je er hoogstens sneller zijn dan de ander. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 13:40 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Maximumraver schreef:
Rickzel schreef:
Niet iedere boerenlul die 15 u per dag aan het produceren is kan op dit niveau komen he, talent is niet onbelangrijk >.<


Reken maar dat als je 15 uur per dag produceert, en ook maar enige drive hebt om vooruit te komen, dat je hier evt. best in de buurt van zal komen, "talent" laat je er hoogstens sneller zijn dan de ander. :P


Technische kant van produceren valt te leren, creatieve kant heb je of heb je niet.
De ideeën moeten ook rollen. ;)

Vette plaat trouwens. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 17:50 
 
Hardtraxx Addict

Ik denk dat zelfs creativiteit tot op zekere hoogte valt aan te leren, mits je de interesse ervoor hebt, als je bijvoorbeeld 5000 (of welk genre dan ook) tracks gaat luisteren, met de insteekt dat je ook echt probeert te horen wat er in gedaan word/opbouw/etc.
Dat er wel iets blijft hangen, wat je in eigen tracks kan gebruiken :P Heb je, of heb je niet, ben ik niet zo van :P

Maar zo ga ik best wel offtopic met een soort Nature vs Nurture debat, was niet m'n bedoeling :whistle:

OT: Oordeel wel als er een HQ is :)
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle