Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2015 12:28 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Prime Suspects - Scourge / Biblical (Mrotek & Arctus Remix) (SPOON081)

Label: Spoontech Records
WEB release: 14/12/2015

Tracks:
01. Prime Suspects - Scourge
02. Prime Suspects - Biblical (Mrotek & Arctus Remix)

Samples:



Bron: Spoontech
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2015 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scourge doet me (nog) niet veel, Biblical remix vind ik daarentegen wel een goede, stevige plaat :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2015 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prime Suspects zijn helaas de enige artiesten van Spoontech die me vaak niet kunnen boeien met hun releases, zo ook deze niet. Het heeft niet het onderscheidende wat de andere Spoontech artiesten wel hebben, en hun livesets hebben ook dat kwaaltje. Deze tracks hadden net zo goed op A2 oid uit kunnen komen. Vooral de remix past echt precies de standaard raw formule toe met een tergende jankscreech door de climax.

Ik had overigens ook het idee dat Prime Suspects allang weg was bij ST. Samen met Mind Dimension de enige artiest die niet op Bass Protocol staat. En nu komen ze na meer dan 1 jaar met maar één nieuwe eigen track aanzetten? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2015 10:15 
 
Hardtraxxer

pim0412 schreef:
Prime Suspects zijn helaas de enige artiesten van Spoontech die me vaak niet kunnen boeien met hun releases, zo ook deze niet. Het heeft niet het onderscheidende wat de andere Spoontech artiesten wel hebben, en hun livesets hebben ook dat kwaaltje. Deze tracks hadden net zo goed op A2 oid uit kunnen komen. Vooral de remix past echt precies de standaard raw formule toe met een tergende jankscreech door de climax.

Ik had overigens ook het idee dat Prime Suspects allang weg was bij ST. Samen met Mind Dimension de enige artiest die niet op Bass Protocol staat. En nu komen ze na meer dan 1 jaar met maar één nieuwe eigen track aanzetten? :huh:


Ben het eens met je lange verhaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2015 11:46 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Eens met Pim. Vind PS ook niet echt interessant, enige plaat die ik leuk vind is Biblical en die is ook niet eens fantastisch.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle